Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Raven

1098s mam kilka pytań odnosnie zawieszenia

Polecane posty

Mam 1098s i chciałem Was poprosić o informację jakie modele / symbole/ ma zawieszenie Ohlinsa w tym motocyklu ? Jak je regulować ? Kiedys kupiłem Suzuki K7 w salonie i tam dostałem instrukcje z wszystkimi informacjami. Ducati kupiłem na rynku wtórnym i niestety nie mam do niego instrukcji. Głównie zależy mi na regulacji zawieszenia i instrukcji obsługi wyświetlacza. Super gdyby była po polsku. Jestem nowy na forum więc jeżeli popełniam jakieś błędy w umiejscowieniu watku to prosze o wyrozumiałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę tu można pobrać instrukcje obsługi i parts catalog:

 

www.ducati.com

potem trzeba

wejść w pasek dealers i services i wybrać maintance i tam znajdziesz...

 

druga opcja ściągnij sobie z

 

www.carslalter.com

 

odpowiednie pliki pdf nawet serwisówka tam jest o ile się nie mylę...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raven Ducati Toruń, Ducati Bielsko Biała.

Darek z Torunia jest po roku prowadzenia Team wyscigowego Ducati, zajmował sie także ustawieniami zawieszeń sam więc.............tylko pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc . Kiedys na speed day-u w Poznaniu byli ludzie z ohlinsa i ustawiali zawieszenie na tor za free . ale jak chciałem zapytac jak to sie robi pojechali takim technicznym angielskim ,że nic z tego nie rozumiałem. Byli z Holandii wiec mieli niezły ubaw. Wiem ,że ustawianie zawieszen to prawdziwa sztuka i nikt z ludzi zajmujacych sie tym zawodowo nie pozbedzie sie tak łatwo swojej wiedzy a ja postanowiłem sie tego przynajmniej w pigułce nauczyć. Jade sam - ustawiam pod siebie,jade z pasażerem-ką  ustawiam znowu , jade na tor itd. Wszystkie te manuale sa o kant d... potłuc . ale dzieki za wskazówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia fabryczne tłumienia dla zawieszenia w 1098S (dla wagi kierowcy około 75-80kg):

 

1. Zawieszenie przednie Ohlins FG315:

kompresja 8 klików (regulator na dole lagi)

odbicie 10 klików (regulator na szczycie lagi)

(kliki odliczamy odkręcając od w pełni wkręconego regulatora tłumika)

 

2. Zawieszenie tylne:

kompresja 10klików (regulator na górze amortyzatora)

odbicie 10 klików (regulator na dole amortyzatora - dostęp przez otwór w wahaczu z lewej strony)

(kliki odliczamy odkręcając od w pełni wkręconego regulatora tłumika)

 

SAG statyczny i dynamiczny (w dużym skrócie napięcie wstępne sprężyn zawieszenia) to już zabawa dla kogoś kto potrafi pomierzyć motocykl w obecności właściciela.

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z SAGiem przodu sprawa prosta nie jest z racji sprężyn TopOut w widelcu Ohlinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.