Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Piotraspik

Ducati Monster 600

Polecane posty

Witam,

 

mam za sobą 5 lat jazdy na Kawasaki  Z750S. Teraz przyszła kolej na Ducati Monster 600 / 620. Nie ma ich zbyt wiele na sprzedaż. Znalazłem takie trzy, które wydaja się być godne uwagi i w zasięgu cenowym.

 

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-600-bialy-super-stan-CID5-IDa2jfT.html#4c76d60ae8

 

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-600-zadbany-tunning-CID5-ID9RA0r.html#4c76d60ae8

 

 

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-620-ie-v2-ducati-corse-CID5-ID7XQqX.html#065c2dc5d0

 

 

Czy mógłbym Was prosić o ocene tych motocykli? Może ktoś z Was je zna? Może podpowiedzie mi jakąś lepszą sztukę, którą znacie? Czy warto dopłacić i wziąć tę 620?

 

Czy znacie mechanika zaufanego w Opolu i Wrocławiu?

 

Z góry dzięuję!

 

Pozdrawiam,

Piotr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-600-bialy-super-stan-CID5-IDa2jfT.html#4c76d60ae8

 

to wersja dark z jedną tarczą z przodu...  i niby lakier oryginalny, ale czy wersja dark nie była dark? I czy on faktycznie taki narwisty?

 

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-600-zadbany-tunning-CID5-ID9RA0r.html#4c76d60ae8

 

też wersja dark...  na zdjęciach nie widać zbyt wiele - nie wad, czy zalet, po prostu są słabe

 

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-620-ie-v2-ducati-corse-CID5-ID7XQqX.html#065c2dc5d0

 

pokrywa sprzęgła była malowana, czy wymieniona?

 

Każdy z nich należałoby obejrzeć z kimś kto ma pojęci o motocyklach.

 

Osobiście starałbym się uzbierać nieco więcej kasy i kupić przynajmniej 620.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz sie przeniesc z 81kW na 44kW?

 

Straciłem nieoczekiwanie swoje Kawasaki (skasowane w wypadku). Ducati miało być doraźnym zastępstwem. Podoba mi się, liczyłem na to, że mniejszą wagą, dobrym zawieszeniem i prowadzeniem w zakrętach wynagrodzi mi brak dodatkowych kW. Mogę na to liczyć (dobre prowadzenie) ? Poza tym to V'ka jest więc takie liczbowe porównanie z rzędową czwórką chyba nie oddaje możliwości Monstera, prawda? Czy jest duża różnica na plus dla 620 względem 600 jeśli chodzi o moc/prowadzenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Z Wrocławia jest forumowa 620 na sprzedaż, ogłoszenie jest w garażu (na samym dole forum znajdziesz), a o info uderzaj do Kevina :)

Wiem, że zasięg cenowy jest o szczebel wyżej, ale naprawdę warto, założę się, że gdybyś ją zobaczył i się przejechał, to wolałbyś dozbierać... ;)

 

Kwestia 600 czy 620, lepiej dopłacić i wziąć 620, jest już o niebo lepiej wyprowadzona i nie na gaziorach, ale wtryskach, co jest największą zaletą.

 

 

 

Chcesz sie przeniesc z 81kW na 44kW?

Konie to jedno, a moment obrotowy to drugie, a co Ci po koniach jak momentu brak?! :P ;)

Edytowano przez młoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moment obrotowy Ci tego nie zrekompensuje, nie przy takiej różnicy (ok 30) w KM. Tu niestety V dużo nie pomoże.

Poza tym Zetka ma silnik z Nindży i zbiera się bardzo żwawo.

 

Ja mam M750, mój facet Z750, zdarza mi się na kawie jeździć i to zdecydowanie mocniejszy motocykl. Spokojnie można nim pocisnąć powyżej 210 i jeszcze ma trochę siły na przyspieszanie, dukat przy 190 już zaczyna się uspokajać. A jak wkręcisz kawę powyżej 7tys obr. to robi się na zecie naprawdę wesoło :)

 

Generalnie z całego serca polecam monsterka, fajnie że jest coraz więcej desmomaniaków. I jak jesteś pewny zamiany akurat na 600/620 to do dzieła!

 

A czy Ci zrekompensuje frajda z jazdy ilość mocy? Mi rekompensuje.

W zakrętach jest cudnie, bo potwór się sam składa, ma zdecydowanie większy promień skrętu niż kawa ale łatwiej się składa. W powolnej jeździe trzeba trochę popracować sprzęgłem, bo potwór nie lubi spokojnie i wolno :D
A jak na dwójce odkręcisz do odcięcia - dźwięk i wrażenia V-ka da niesamowite  :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moment obrotowy Ci tego nie zrekompensuje, nie przy takiej różnicy (ok 30) w KM. Tu niestety V dużo nie pomoże.

Poza tym Zetka ma silnik z Nindży i zbiera się bardzo żwawo.

 

Ja mam M750, mój facet Z750, zdarza mi się na kawie jeździć i to zdecydowanie mocniejszy motocykl. Spokojnie można nim pocisnąć powyżej 210 i jeszcze ma trochę siły na przyspieszanie, dukat przy 190 już zaczyna się uspokajać. A jak wkręcisz kawę powyżej 7tys obr. to robi się na zecie naprawdę wesoło :)

 

Generalnie z całego serca polecam monsterka, fajnie że jest coraz więcej desmomaniaków. I jak jesteś pewny zamiany akurat na 600/620 to do dzieła!

 

A czy Ci zrekompensuje frajda z jazdy ilość mocy? Mi rekompensuje.

W zakrętach jest cudnie, bo potwór się sam składa, ma zdecydowanie większy promień skrętu niż kawa ale łatwiej się składa. W powolnej jeździe trzeba trochę popracować sprzęgłem, bo potwór nie lubi spokojnie i wolno :D

A jak na dwójce odkręcisz do odcięcia - dźwięk i wrażenia V-ka da niesamowite  :twisted:

 

Dzięki za pomoc!

 

Rozejrze się za Monsterem 620 w moim budżecie. Gdyby ktoś miał ciekawą sztukę na sprzedaż, niech da znać ;)

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam,

 

ostatecznie kupiłem Monstera 620 od Kevin'a z forum. Dzięki za pomoc. Na razie wrażenia pozytywne. W prawdzie brakuje mu dynamiki do jakiej byłem przyzwyczajony, ale monster nadrabia to prowadzeniem i stylem :)

 

Pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.