Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
racuchelo

ducati superbike 848 z usa ??

Polecane posty

Witam !

 

Jestem nowy na forum. Chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat jednego ogłoszenia z USA.

 

http://www.salvagebid.com/698146514-2013-ducati-superbike/

 

co możecie powiedzieć na ten temat oczywiście tylko po zdjęciach. Zastanawiają mnie te felgi z czerwonymi rantami bo nie znalazłem nigdzie innych modeli w takim połączeniu. Następna sprawa to przytarte bądź zatarte naklejki 848 na prawej owiewce a na lewej chyba całkowity brak. Motocykl nie odpala, może jest to spowodowane uszkodzeniem dźwigni zmiany biegów ?

 

Z góry dzięki za sugestie.

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cena do licytacji

nie wiesz czy kupujesz sprawny pojazd

nie wiesz czy w ogóle go odpalisz

nie wiesz jakie są inne uszkodzenia ( np. poprzednie kolizje)

+ cło, import , mega wysoki kurs $$

nie opłaca się...

To zakup kota w worku

Przy obecnym kursie, pojazdów poniżej 50-70 tyś zł. nie opłaca się ściągać z USA..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Marcin dobrze Ci mowi. To poczatek auckji. poza tym cena koncowa moze byc za niska zeby wlasciciel zgodzil sie sprzedac. I przy obecnym kursie dolara tanio nie bedzie.

 

A czerwone ranty to naklejki jakich pelno nawet na allegro.

 

 

(wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbyś miał znajomego, który zajmuje się handlem w USA pojazdami. Pewnie znalazłby Ci coś tylko ile na tym zaoszczędzisz? Nabiegasz się, z papierami, nie do końca będziesz wiedział co Cię czeka w kontenerze itd. Podobnie jak koledzy, również odradzam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem jedno, jak chcesz pewny motocykl po małym szlifie, to napewno nie 848, z tzw "ekonomiczną" ramą...

 

Co do sprowadzania motocykli z USA, to sam się przekonałem ile to kosztuje, motocykl za który zapłaciłem X, to reszta była ponad 2X...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady

odpuszczam sobie na razie USA, dolar pikuje do góry jak szalony i naprawdę to duże ryzyko ale czy zakup motocykla w Polsce też nim nie jest ?

będę przeglądał forum i czekał, może wpadnie coś ciekawego.

 

Pozdr, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Po czym wnosisz, że inny materiał ?

Czy różni się wymiarami, mocowaniami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z innego materiału, to z innego materiału, powiedzmy gryzłem te ramy zębami hahahhahaha :mrgreen: , dodatkowo sa róznice w konstrukcji...

aha rama 1098R to jeszcze inna konstrukcja...

 

ale w ramę 848 można włożyc silnik 1098, podobne pkt mocowania, zresztą w mojego Elefanta można tak samo wpasować silniki do 1198 włącznie, co prawda z małą modyfikacją ale zawsze jest taka możliwość....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o konstrukcje to faktycznie inny jest ogranicznik skrętu w 1098. Kolega zakupił do swojego 848 lagi z półkami od R no i niestety będzie musiał frezowac oryginalne by upchnąć ohlinsy. Dodatkowo średnica główki ramy inna.

Teraz tez się zastanawiamy czy wahacz z 1098 wejdzie w ramę 848

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Upchnąć się da nie takie ludzie rzeczy ze swoimi szwagrami robiły... no i firmy tuningowe też... kwestia tylko kosztów.....i pracochłonności...

ale na początek trza porównać nr katalogowe odpowiednich częsci....

 

Ja do swej Cagivy włożyłem silnik od Ducati M 600- 99 rok -musiałem poobcinać blok silnika i dodatkowo nawiercić i nagwintować 2 sztuki otworów mocujących( na szczęście odopowiednie nadlewy już były), ale najgorsza było pasowanie wahacza bo okazało się że trzeba było wykonać gniazdo osi wahacza nieco wyżej, ale się dało , to wykonanie dystansów koła zębatego zdawczego to był pryszcz.....i się jeździ Ducati Enduro, ot co....

 

Pozdr. I życzę Powodzenia!

 

J.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, jeśli nie ma pomyłki to na 2008 wahacz 1098 i 848 ma ten sam numer:

37020762C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o konstrukcje to faktycznie inny jest ogranicznik skrętu w 1098. Kolega zakupił do swojego 848 lagi z półkami od R no i niestety będzie musiał frezowac oryginalne by upchnąć ohlinsy. Dodatkowo średnica główki ramy inna.

Teraz tez się zastanawiamy czy wahacz z 1098 wejdzie w ramę 848

No tak, w 1098R/1198R (tak też był taki model, krótko, ale był) jest inna rama (większa średnica rur, cieńsze ścianki), kąt główki ostrzejszy. Wahacz, jak już Janek pisał wejdzie, tylko ośkę wymienić dobrze na duża z 1098/1198. A jak chcecie zaszaleć to może od razu wahacz z 1098R :-) (do kupienia od 350Euro)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mamy juz kompletny wahacz od R i drugi od zwykłej 1098 różnicy nie widzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.