Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Jaaqob

Monster 800-1000 ccm, który lepszy...?

Polecane posty

Witam wszystkich, po konkurencyjnych markach, pomyślałem o Monsterze, nie siedzę w Dukacie mocno, więc proszę o poradę. Chciałbym kupić model o pojemności od 800 do 1000 ccm, rok, końcówka lat 90/ początek 2000, zależy mi na dobrym, selektywnym dźwięku i najbardziej praktycznej oraz wygodnej do serwisowania konstrukcji, nie przekraczającej rozsądnych kwot za części :) raczej naked. Ogólnie dobry stosunek jakość-cena. Dzięki za odzew lub przekierowanie, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... kolego tak na marginesie uzupełnij profil i zapraszam do powitalni ... myślę że na początek może zapodaj sobie M620 ale jeśli szukasz coś najbardziej klasycznego szukaj ducati monster 800, 900, 1000, lub ss 1000 ds najbardziej klasyczny silnik  a zarazem bezawaryjny na wtrysku magneti marelli w gratisie dostaniesz klasycznie 2 zaworowy piec desmo, chłodnicę oleju i suchara (sprzęgło) w cenie :) tylko brakuje w tym mono-wahacza  ale to nie problem zawsze  masz jeszcze wybór s2r 800ccm s2r 1000ccm chyba że masz troszkę więcej pieniążków możesz sobie zapodać coś  w stylu monster s4r  silnik w kagańcu wywodzi się od 916 a wcześniej 888/851 ale to historia na noc w muzeum, lub weź turystyka st2 i st4 st4s pod warunkiem tego że wygląd ST masz w d..pie...  bo moto może fajne ale wygląda jak jajo czyli gsxf 600/750 czyli jak zbuk podrzucone do europy ;)

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_1000_ss%2003.htm

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_monster_s2r_1000%2006.htm

Edytowano przez NastroAzzurro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, spieszyłem się :) dzięki za info, jakieś szczegóły dotyczące 800 i 900 ? Jak z ich apetytem na paliwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

No ktory lepszy to zalezy od Twojego doswiadczenia, od tego czego potrzebujesz, bla bla bla... oczywiscie ze lepszy jest litr :) Lepszy zawias, hamulce, mocniejszy silnik i suche sprzeglo :P

 

Ale jak to ma byc twoj pierwszy mocniejszy naked, to moze zacznij od 800...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie masz doświadczenia z moto. wydaje mi się, że najfajniejszy wybór to moto na wtrysku jeśli nie chcesz mieć problemów serwisowych z gaźnikami. oczywiście wszystko da się ogarnąć ale gaźniki to zawszę 1 więcej problem. co do części to raczej nie ma problemu. ceny są podobne do ryżowców.  ile masz kasy na zakup moto ? co to znaczy rozsądna kasa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wpadnij dzisiaj na spotkanie ( wątek wrocławski) - pogadasz z ludźmi , dowiesz się wszystkiego... :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, spieszyłem się :) dzięki za info, jakieś szczegóły dotyczące 800 i 900 ? Jak z ich apetytem na paliwo?

Kolego zobacz tutaj...

http://www.motostat.pl/vehicle-stats/19975 moje użytkowanie tego modelu...

 

mój Monster 800 dark ie 2003r

czy to 800, czy 900 spalanie na tym samym poziomie, 0,5l różnicy, na 100km. wszystko zależy od użytkowania manetki, cyklu jazdy, oraz ze stronienia silnika, mój Monster po regulacji zaworów, wymianie oleju, filtrów, łykał zdecydowanie mniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ktory lepszy to zalezy od Twojego doswiadczenia, od tego czego potrzebujesz, bla bla bla... oczywiscie ze lepszy jest litr :) Lepszy zawias, hamulce, mocniejszy silnik i suche sprzeglo :P

 

Ale jak to ma byc twoj pierwszy mocniejszy naked, to moze zacznij od 800...

 Jeździłem już dużym Banditem N więc litr mi nie straszny :)

 

nie wiem jakie masz doświadczenia z moto. wydaje mi się, że najfajniejszy wybór to moto na wtrysku jeśli nie chcesz mieć problemów serwisowych z gaźnikami. oczywiście wszystko da się ogarnąć ale gaźniki to zawszę 1 więcej problem. co do części to raczej nie ma problemu. ceny są podobne do ryżowców.  ile masz kasy na zakup moto ? co to znaczy rozsądna kasa ?

Do 13 tyś.

 

Bardzo dziękuję, zdecydowanie sympatyczne forum :) zagłębiam się w lekturę.

 

Jaaqob, daj sobie szansę, spróbuj cytować wiadomości i pisać komentarz do nich w jednym poscie, to bardzo proste...

Klikasz "cytuj", "cytuj", "cytuj", na w postach na które chcesz odpowiedzieć, a następnie klik na czerwonej belce, "odpowiedz na 3 cytowane posty", po czym pod każdym zacytowanym postem, dodajesz swój komentzarz, proste i jak ładnie wygląda :D

Z góry dziękuję.

MOD

Edytowano przez Moderator-5
scalenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do 13 tyś powinieneś coś trafić rozsądnego ale raczej bez monowachacza bo za s2r 800 trzeba by pewnie położyć z 14-15tyś w dobrym stanie a s2r 1000 koło 17-18tys.

pamiętaj też, że L2 (lub jak ktoś woli v2) to zupełni inny motor niż R4, i nie chodzi tu o to, że straszny czy mocny ale po prostu inny. dół jest mocny, średni zakres obrotów o optymalny a góra nie jest bardzo wybuchowa. dlatego wydaje mi się, że trudno porównać bezpośrednio japońskiego 1000 do włoskiego 1000. 

co do samego użytkowania to raczej nie powinno cię nic zaskoczyć. tak jak chłopcy pisali, serwis nie jest w polsce zmorą (zwłaszcza we wroc gdzie masz cinka i ducati na szczecińskiej). części dostępne czy to na allegro, czy w serwisie czy nawet via internet. 

monster w codziennym użytkowaniu jest dość wdzięczy, zwinny, zgrabny no i pięknie brzmi. apetyt na paliwo też jest ok. nie jestem pewien czy nadaje się do dużej turystyki bo po 500km boli dupsko i kręgosłup ale pewnie są twardziele co i 1000 potrafią zrobić. problemem jest sprawa bagażu przy podróżowaniu w 2 osoby ze względu na układ wydechowy w niektórych modelach, ale oczywiście wszystko da się ogarnąć (na forum masz topic "monster a sprawa bagażu"). tak jak pisałem wcześniej aby uniknąć problemów warto kupić na starcie lepszy egzemplarz niż wygrzebywać się z jakiegoś strupa. jak masz ochotę się przymierzyć to wpadnij bo osobnym problemem może być wzrost. jeśli jesteś z mikro ludzi poniżej 165cm to możesz mieć problem który też da się rozwiązać modyfikując siedzenie, jeśli zaś masz powyżej 190cm to małe monstery będą zbyt małe. jak masz jakieś pytania to pisz. 

 

wydaje się rozsądny

http://allegro.pl/ducati-monster-dark-800i-e-2003r-jedyny-taki-i5787216745.html

Edytowano przez mioo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem juz tego rozbitka, lagi raczej do wymiany, myślę, że mam już sprecyzowany model :) klasyczny wahacz, wtrysk, dwa zawory na cylinder i wydechy osobno to jest to co mnie zadowoli, 1000S ie mnie zauroczył :)

Dzięki wszystkim za odzew w temacie.

Edytowano przez Jaaqob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.