Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
pieron

Monster 696- kilka sztuk z aukcji

Polecane posty

Witam wszystkkich. Potrzebuję Waszej fachowej porady :) Niedawno rozstałem się z moją maszyną, CAGIVĄ Raptor 650. Nie powiem na temat tego motocykla złego słowa. Jezdziłem nim 2 lata i pewnie gdyby nie to że znalazł się kupiec, nadal bym nim jezdził. Ale już go nie ma...ale jest wolna kasa i jeszcze trochę nowych funduszy. A teraz się Wam do czegoś przyzam. Stwierdziłem, że podświadomie sprzedałem Cagive. A to dlatego, że jedynym słusznym dla mnie rozwiązaniem jest Monster :) I będzie to 696. Jetem zdecydowany. Rozwazyłem " za i przeciw" i ostatecznie jestem "ZA"! Koledzy bardzo proszę o ocenę tych kilku egzemplarzy jakie krążą po sieci:

 

1. http://olx.pl/oferta/ducati-monster-696-CID5-IDaOjAP.html#6452033d1b

2. http://olx.pl/oferta/ducati-monster-696-CID5-IDbDmhb.html#6452033d1b

3. http://olx.pl/oferta/ducati-monster-696-zimowa-cena-okazja-CID5-IDbRlod.html#6452033d1b

4. http://olx.pl/oferta/ducati-monster-krajowy-bdb-serwis-aso-CID5-IDb4kgz.html#6452033d1b

5. http://olx.pl/oferta/ducati-696-ducati-monster-696-CID5-ID9OctP.html#6452033d1b

6. http://olx.pl/oferta/ducati-monster-696-akcesoria-CID5-IDbX7un.html#6452033d1b

7. http://olx.pl/oferta/ducati-monster-696-CID5-IDct4dj.html#6452033d1b

8. http://allegro.pl/ducati-monster-696-i5898151828.html

9. http://otomoto.pl/oferta/ducati-696-monster-raty-ID6ybhOL.html

 

Oczywiście najlepiej byłoby, gdyby był czerwony. Ale ostatecznie interesuje mnie każdy kolor. Byleby było z nim wszystko ok. Jeśli macie dla mnie inne propozycje, piszcie smiało. Może któryś z Was sprzedaje coś konkretnego? Rozważę każdą ofertę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej. Odnośnie ofert 1, 2 i 4 z południa Polski. Obdzwoniłem wszytskie trzy. Ten z Orzecha to handlarz więc odpuściłbym. Pozostałe dwa: z opisów właścicieli wynika, że w obu przypadkach kroi się serwis do zrobienia (desmo plus rozrząd) plus opony do wymiany więc ja oszacowałem, że co najmniej 2k pln do wsadzenia w każde moto. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź! Byłem dziś obejrzeć ten oto egzemplarz http://allegro.pl/ducati-monster-696-i5967127251.html . Pojechaliśmy z kumplem, też motocyklistą, i nie było się zbytnio do czego przyczepić. Niestety nie mamy doświadczenia z Ducati więc pozory mogą mylić. Moto sprzedaje handlarz- mechanik. Ma komis motocyklowy, ale reklamuje również usługi badania geometrii i prostowania ram motocyklowych... Motocykl odpalił bez problemu na zimnym silniku. Pracuje dobrze, równo i nie słychać niepokojących dźwięków. Jest ponoć po serwisie wykonanym jeszcze w Szwajcarii, co ponoć udokumentowane jest w książce serwisowej. Sprzedający ręczy za poprawną geometrię i może ją potwierdzić wydrukiem z badania i podbić pieczątką swojego zakładu. Doszukaliśmy się małego wycieku oleju spod osłony rozrządu tylnego cylindra. Sprzedawca twierdzi, że prawdopodobnie nie został dokręcony po regulacji zaworów. Odkręcana była też śruba zaciskająca półkę na osi główki ramy- widać ślady w materiale. Ponadto lewy wydech jest trochę porysowany, co może świadczyć o jakimś szlifie. Reszta nie ma żadnych śladów kolizji. Prawdopodobnie odkręcany był dekiel sprzęgła, o czym wspomniał sprzedający mówiąc, że chyba nie jest to fabryczna uszczelka. Poza tym nie było się do czego przyp...motocykl jest imo bardzo ladny. Ale co z tego skoro mechanik ze sprzętem do prostowania ram mógł zrobić z nim cuda na kiju. Jutro postaram się dodać kilka szczegółowych fotek. Pomozecie??

Edytowano przez pieron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam mieszane uczucia. On jest tańszy o jakieś 4-5 tysięcy od swoich odpowiedników na mobile.de. Sam swojego 796 kupiłem w Polsce też to jakieś 4-5 tysięcy taniej niż na mobile.de

 

Trochę kota w worku, bo sprawdziłem go dopiero 3 miesiące po zakupie na przeglądzie u chłopaków z Ducati w Bielsku. Nic mu nie było. Na Twoim miejscu brałbym sprzęta o ile będziesz jakoś w stanie potwierdzić to że nie jest krzywy, a mechanikę spokojnie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź. Jeśli chodzi o geometrię, to facet posiada maszynę do badania geometrii i jest w stanie potwierdzić wydrukiem że moto jest proste i podbija się pod tym pieczęcią swojego zakładu. Ale ma też maszynę do prostowania, więc teoretycznie moto mogło być najpierw wyprostowane a później przebadane. Ale prócz śladu odkręcana przy śrubie opisanej w poście wcześniej, nie ma żadnych przesłanek że tak było. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 To że moto jest proste, a raczej, ze dostaniesz na to papier, nie znaczy że nie ma na ramie kilograma szpachli :)

Edytowano przez arachnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo papier z wynikiem pomiaru papierowi nie równy.

 

Są firmy czy zakłady które "naprawiają" ramy i wystawiaja własny dokument, a sa i takie których wyniki są honorowane przez firmy ubezpieczeniowe, posiadające międzynarodowe certyfikaty itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli nawe z takim dokumentem nie ma pewności, że wszystko jest ok? Czy mam prawo do zwrotu motocykla jeśli okaże się, że posiada ukryte wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu wziąłbym na przyczepę i sprawdził moto w ASO. Albo wynają dobrego mechanika, żeby z Tobą podjechał i obadał maszynę... najlepiej takiego co się zna na składaniu motocykla do kupy po glebie. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pucuś glancuś z ostatniej fotki :P

Chcesz mieć moto o którego historii drogowej i serwisowej nie masz zbytnio pojęcia?

Dlaczego sprzedawca miałby sprzedawać moto w bardzo dobrym stanie, po serwisie, ze Szwajcarii za cenę niższą o parę tysi niż rynkowa? Myślisz, że tak mu zależy na czyimś szczęściu ;)?

Kup coś pewnego, a nie kota w worku.

 

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie rację. Sprawa wygląda tak, że coraz więcej myślę o 695. Po pierwsze ma ponadczasowy wygląd, po drugie  stać mnie na zadbany egzemplarz, po trzecie jest stosunkowo "nowy". Na bazarku jest taki za 13000. Co o nim myślicie? Mógłbym w sobotę podjechać do Ostrołęki i obejrzeć sprzęt. Byłby ktoś chętny z Warszawy? 

Druga jest w Rzeszowie

http://otomoto.pl/oferta/ducati-monster-695-gwarancja-idealny-wloski-klasyk-ID3hikUU.html

i w Piastowie k. Warszawy

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-695-CID5-IDcsi4H.html

Edytowano przez pieron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam już teraz mętlik w głowie...okazuje się, że 620 jest owszem trochę starsza, ale ma lepsze zawieszenie i hamulce. A to dla mnie bardzo ważny argument... Już sam nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że lepiej kupić 696, nowsza konstrukcja, hamulce dobre, bardzo fajny motocykl w użytkowaniu, kwestia wyglądu to już pozostawiam tobie, czy bardziej klasyka jak 695/620 czy już coś nowszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

695 CZY 696 przecież to dwa różne motocykle - trochę dyskusji tu o tym było, poszukaj na forum będziesz miał szersze spektrum. Ja bym się w 695 nie pchał. Za sezon czy dwa będziesz chciał zmienić i będziesz miał problem z odzyskaniem swojej kasy i to nawet jak trafisz słuszny egzemplarz. Dla mnie rynek porządnych 696 zaczyna się od 18 tyś PLN. Dorzuć do tego serwis po zakupowy, opłaty ubezpieczenie a będziesz miał okolice 20 tyś PLN. Masz taki budżet to szukaj, nie to dozbieraj a znajdziesz ...           

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Zdaję sobie sprawę, że to dwa różne motocykle. Przeczytałem już chyba wszystko co mogłem przeczytać na temat 696. Natomiast oba motocykle mi odpowiadają, mimo że są od siebie całkiem odmienne. Zaczynam coraz bardziej zastanawiać się nad innymi Monsterami. Właściwie rozważę każdy zadbany i pewny egzemplarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwinto dobrze Ci radzi tylko 696, ale większość tych, które ty wyszukałeś są wystawiane na allegro i olx już dobrze ponad rok, a niektóre nie znalazły nabywcy już od 2 lat, np: poz 4. oglądałem w 2014 wtedy jego cena wynosiła ok.20 tys. wyjątkowo był zaniedbanym motorem, a na zdjęciu tego nie widać. Wstrzymaj się jeszcze trochę  kiedy pojawi się więcej ogłoszeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ale sadząc po cenach dobrych 696 zaczynam się zastanawiać, czy chcę wydawać 20k na motocykl, który za 1 lub 2 sezony straci dosć znacznie na wartości (tak mi się wydaje). Natomiast motocykle w "starej budzie" jednak trzymają cenę. Panadto ich wygląd jest równie atrakcyjny jak w przypadku nowych maszyn. Oczywiscie nie porównuje ich w żaden sposób. Każda z wersji ma do zaoferowania coś innego, ale obie sa bardzo atrakcyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.