PatrykK 0 Napisano Maj 18, 2016 Po sprzedaniu swojego "japsa" zacząłem rozglądać się za jakimś Dukatem. Założenie jest żeby to był golas i miał suche sprzęgło. Starsze egzemplarze 900tek sobie odpuściłem i skupiłem się na rodzinie Monsterów S4. Swoje poszukiwania zacząłem od najbliższej okolicy czyli centralnej Polski ;) Większość egzemplarzy miała różne przejścia i trudno znaleźć jakiś sensowny egzemplarz - najlepiej w miarę oryginalny. Znalazłem w Warszawie taki egzemplarz: http://olx.pl/oferta/ducati-monster-s4r-warszawa-prywatnie-CID5-IDfcLIL.html#a30e4fada8 Właściciel jest w miarę normalnym gościem i pozwolił mi do woli oglądać swojego S4R. Motocykl ma już swoje lata, ale jest w miarę zadbany i oryginalny. W związku z tym mam dwa pytania: 1. W związku z tym, że tego modelu nie jeździ dużo po drogach to czy ktoś z Forumowiczów zna ten egzemplarz? 2. Jakie są słabe punkty tego modelu i na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne odpowiedzi. Namiary na zadbane sztuki też mile widziane :) LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Maj 19, 2016 zerknij rowniez do forumowego garazu, jest tam s4r w szybszym kolorze na termignoni :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Maj 19, 2016 Myślę że procedura oględzin S4R nie różni się zbytnio od innych motocykli. Ja zawsze jestem z kolegą i on jedzie samochodem a ja jade przed nim i sprawdza czy trzyma ślad. Co do silnika oględziny też są takie same jak w innych Ducati czyli paski i luzy zaworowe to podstawa. Ze słabych punktów to: bak lubi się rozszczelnić w miejscu mocowania do ramy, silnik ma palić od strzała zarówno zimny jak i ciepły bo to jeżeli nie może to oznaczać padnięte cewki lub sprzęgło rozrusznika a to do tanich rzeczy nie należy. Wadą dla mnie tego modelu jest brak części na rynku wtórnym, małe monstery można złożyć od 0 z części na allegro a do tego co najwyżej zestaw napędowy można kupić i to też nie każdy pasuje. Na każdym dużym elemencie(koła,lagi) jest wybite 5 ostatnich cyfr numeru VIN to też daje pogląd co się działo z motocyklem. A co do tego modelu również przesiadłem się z japońca dokładnie R1 2006r. i już chyba przy tej marce zostanę :) Nie wiem kto napisał te 115 KM, bo dla mnie jeździ jak by miał 180 :) Na ciasnych zakrętach np na ślimakach przy obwodnicy zostawiam wszystkie japońskie plastiki daleko w tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fala 16 Napisano Maj 19, 2016 Dość sporo czasu stoi jakieś 2 lata... dolicz 2-3k na serwis pewnie bo cena "atrakcyjna". Tak jak porzednik wspomniał... zobacz w graż ... masz oferty od prawdziwych i potwierdzonych fanów marki :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gregor1973 0 Napisano Maj 19, 2016 Po sprzedaniu swojego "japsa" zacząłem rozglądać się za jakimś Dukatem. Założenie jest żeby to był golas i miał suche sprzęgło. Starsze egzemplarze 900tek sobie odpuściłem i skupiłem się na rodzinie Monsterów S4. Swoje poszukiwania zacząłem od najbliższej okolicy czyli centralnej Polski ;) Większość egzemplarzy miała różne przejścia i trudno znaleźć jakiś sensowny egzemplarz - najlepiej w miarę oryginalny. Znalazłem w Warszawie taki egzemplarz: http://olx.pl/oferta/ducati-monster-s4r-warszawa-prywatnie-CID5-IDfcLIL.html#a30e4fada8 Właściciel jest w miarę normalnym gościem i pozwolił mi do woli oglądać swojego S4R. Motocykl ma już swoje lata, ale jest w miarę zadbany i oryginalny. W związku z tym mam dwa pytania: 1. W związku z tym, że tego modelu nie jeździ dużo po drogach to czy ktoś z Forumowiczów zna ten egzemplarz? 2. Jakie są słabe punkty tego modelu i na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne odpowiedzi. Namiary na zadbane sztuki też mile widziane :) LWG Witam, a do jakiej kwoty szukasz moto?no i czy tylko krajowy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Maj 19, 2016 A właśnie ktoś oglądał ten motocykl bo bardzo długo zalega na alledrogo ? Ciekawi mnie to bo w przyszłości też będę chciał sprzedać swój i nie uśmiecha mi się bujać z nim 2 lata, nawet jeśli z moim jest wszystko w porządku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PatrykK 0 Napisano Maj 20, 2016 Mój budżet na moto wynosi 20k i chcę w tej kwocie zmieścić się ze wszystkim czyli kupno, papiery, rejestracja, ubezpieczenie i ewentualny przegląd czy jakieś drobne naprawy. Nie wiem skąd wymyśliliście te dwa lata? Oglądałem dokumenty tego motocykla i gość kupił go w zeszłym roku z Włoch więc jeśli ktoś nie ma sprawdzonych informacji to proszę o wstrzymanie się od wypowiedzi, bo tylko wprowadza w błąd (nawet jeśli w dobrej intencji)... Czyli mam rozumieć, że nie jest to znany egzemplarz Forumowiczom? To nic osobistego, ale.... "prawdziwy i potwierdzony fan marki" to dla mnie trochę za mało żeby być pewien stanu technicznego przyszłego motocykla ;) Dzięki matekboss, nie wiedziałem o rozszczelniających się zbiornikach. Dzięki, sprawdzę następnym razem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gregor1973 0 Napisano Maj 21, 2016 zerknij tu może ciekawa może Cie zaciekawi , http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-schademotoren/m1053015847-ducati-m-s4r-bj-2002.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach