Skulek 0 Napisano Lipiec 31, 2016 Hey, Tak jak już pisałem w Powitalni, powoli się rozglądam za 848 na drogi :) Myślę o tym sprzęcie: http://allegro.pl/ducati-848-i6361846770.html#thumb/7 Co o tym myślicie, bo ja osobiście boję się przebiegu... Inaczej może nic nie wiem odnośnie Dukatów, więc prosiłbym informację co może się posypać co powinno się robić (ok ok czytałem serwisówkę, wiem o przeglądzie po 24 tys. km tzn luzy zaworowe, świeczki, filtr powietrza, synchronizacja przepustnicy itp. pytanie jeszcze odnośnie kosztów serwisu - jestem z Olsztyna co gdzie jak ? ;) Prosiłbym o odpowiedź. Ewentualnie jest jeszcze maszyna taka ooo: http://olx.pl/oferta/ducati-848-CID5-IDgxUD7.html Tylko to już na drugim końcu Polski :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tjhamsiu 0 Napisano Sierpień 1, 2016 A moze by tak 1098....jeszcze pieknie grzechocze a i wrażenia z jazdy duużo mocniejsze:-).A co do serwisu...jak trzeba to trzeba..Zrobisz i bedzie ok! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam Sobczyk 0 Napisano Sierpień 1, 2016 Też planuje kupno 848 - napisze ktoś coś więcej o kosztach seriwsu, awaryjności, etc? Opinie jakie czytałem są dosyć negatywne niestety. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skulek 0 Napisano Sierpień 1, 2016 Nie ten zasięg finansowy :) wiec 848 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aizo 1 Napisano Sierpień 2, 2016 Na przebieg nie patrz, bo w Polsce rzadkością jest znaleźć nie kręcony. Odnośnie awaryjności to poczytaj wątki jak się 'sypią' nawet nowe dukaty z salonu :) Jak dbasz tak masz, ale w dukacie i tak lubi coś odpaść o czym możesz poczytać w odpowiednim wątku. Odbierając motocykl z serwisu możesz być zmartwiony, ale humor od razu się poprawia gdy odkręcasz manetkę. Miałem wcześniej bezawaryjne i tańsze japońce, ale więcej do nich nie wrócę :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Sierpień 2, 2016 A co to za przebieg 19 tyś km? Przecież to mały przebieg. Co do awaryjności urban legend, kolega niech nie opowiada że już z salonu się psuje bo to mit, to że na gwarancji coś tam się wymienia to normalne bo po to jest gwarancja oraz standardowo wiek dzieciecy przy nowych konstrukcjach. Ale nie chodzi tu o żadne poważne awarie. Jak moto jest serwisowane i dopieszczane to nie ma mowy by coś siez nim działo poważniejszego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handelson 0 Napisano Sierpień 2, 2016 Zgadzam się z Gorzko. Żeby wypowiadać się o awaryjności trzeba kupić nowy motocykl (lub z pewnych rąk) i odpowiednio go serwisować. Jeśli kupimy moto o niewiadomej przeszłości serwisowej to wszystko może się zdarzyć. Niezależnie od tego czy to Włoch czy Japoniec. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Sierpień 2, 2016 Przykładowo mój diavel rok 2015, ma już 17 tyś przebiegu i co to jest dużo? A myśle że w stanie jest lepszym niż nowy :) Przejechałem nim 5000 km jeden wypad - bez najmniejszych problemów - nawet śrubek nie trzeba było dokrecać, jedynie co to sprezynki przy wydechu (łaczenia kolanek) do wymiany na krotsze (koszt 17 pln), bo oryginalnie są zbyt dlugie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suzumushi 0 Napisano Sierpień 2, 2016 A co to za przebieg 19 tyś km? Przecież to mały przebieg. Co do awaryjności urban legend, kolega niech nie opowiada że już z salonu się psuje bo to mit, to że na gwarancji coś tam się wymienia to normalne bo po to jest gwarancja oraz standardowo wiek dzieciecy przy nowych konstrukcjach. Ale nie chodzi tu o żadne poważne awarie. Jak moto jest serwisowane i dopieszczane to nie ma mowy by coś siez nim działo poważniejszego. ja tylko moge potwierdzic, przebieg nie ma nic do rzeczy, kupilem nowe moto w ktorym miesiac po gwarancji padl amortyzator (przy przebiegu 6k km) wiec to czy nowy czy uzywany, nie ma znaczenia, jak ma pasc i tak padnie, tylko ze w przypadku nowego zrobia to na gwarancji lub nie... :), a w przypadku uzywanego trzeba zaplacic samamu :), oczywiscie kultura motoryzacyjna poprzedniego wlasciciela tez ma znaczenie (przeglady, naprawy) itd itp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Sierpień 2, 2016 Oczywiście to może się zdażyć o tym co piszesz, ale to może się zawsze zdażyć i nie ważen czy to japonia, włoch czy niemec. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Sierpień 2, 2016 (edytowany) 20 tys to nie dużo, ale trzeba wziąć pod uwagę dodatkowe koszty wynikające z przebiegu: od pełnego serwisu silnika przez napęd, sprzegło, zawieszenie itd, jak się to wszystko policzy to warto dopłacić do moto ze znikomym przebiegiem Edytowano Sierpień 2, 2016 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vip3r 0 Napisano Sierpień 2, 2016 tylko mi się wydaje że boczne owiewki mają inny odcień niż reszta? 20tys za 848 z tak małym przebiegiem byłoby chyba raczej okazją - zalecam ostrożne sprawdzenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skulek 0 Napisano Sierpień 2, 2016 20 tys to nie dużo, ale trzeba wziąć pod uwagę dodatkowe koszty wynikające z przebiegu: od pełnego serwisu silnika przez napęd, sprzegło, zawieszenie itd, jak się to wszystko policzy to warto dopłacić do moto ze znikomym przebiegiem Po 20 tys. sprzęgło ? Zawieszenie ok rozumiem uszczelniacze i olej A myślicie o tej z tym przebiegiem 2 tys ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stigi 0 Napisano Sierpień 2, 2016 Przebiegu się nie bój :) Ja w Monsterze mam za kilka setek 50.000 - a wg. mnie był kręcony przed tym jak wpadł w moje ręce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Sierpień 2, 2016 (edytowany) Moj 1098s ma dopiero ponad 45k i sie zaledwie dotarl. Nawet nie widac :D Edytowano Sierpień 2, 2016 przez xxtreme Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
artooro 0 Napisano Sierpień 2, 2016 Przebieg to nie problem, wszystko zależy jak moto było "pieszczone". Przy 20 tyś można piec zajechać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Sierpień 2, 2016 Siema Skulek! Jak na tor, to lepiej szukaj S-ki :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skulek 0 Napisano Sierpień 3, 2016 Nie na tor :) na drogę ... Na tor zostaje ZX10R Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Sierpień 3, 2016 kwota serwisu waha sie w granicy 3-5tys wszystko okazuje sie po otwarciu serducha ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Sierpień 3, 2016 (edytowany) A myślicie o tej z tym przebiegiem 2 tys ? Z takim przebiegiem, to moze być sztuka z ubezpieczalni ze stanów , wiec zaleca się dodatkową ostrożność ;). Nie wiem czy dobrze widze ale na owiewce jest napis Evo (?), a evo to (patrząc po zaciskach) raczej nie jest no i anodowana czerwień przy regulatorach lag coś wyblakła jak na ten przebieg. Edytowano Sierpień 3, 2016 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DesmoKuba 0 Napisano Sierpień 3, 2016 Jeżeli chodzi o 848 evo, to szykowałem się do niej, wystawiona na prośbę kolegi, właściciel pochodzi z Gdańska, a pracuje w Anglii, więc jego kolega zajmuje się sprzedażą u siebie w Sanoku. Koleś miał przywieźć podpisaną umowę z Anglii oraz kopie dowodu właściciela, który miał się ze mną wcześniej skontaktować, czego nie zrobił, więc odpuściłem temat :) a co do tej białej to też już swoje odstała na allegro ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 3, 2016 Ja wszystkie lepsze - bezproblemowe motocykle miałem z ubezpieczalni z USA, a barachło z EU, więc nie wiem o co kaman, a że niejako mam okazję porównać bezpośrednio co prywatny import sprowadza z różnych części świata, śmiem twierdzić że USA-ńskie motocykle są lepsze, tylko zasada jest taka: - trza brać z pewnej i rzetelnej firmy, a te można policzyć na palcach ręki emerytowanego drwala :mrgreen: .... ale, ale jak zwykle trzeba zawsze mieć ostrożność.....ot co... No cóż, jeśli kolega ma zamiar szukać 100% motocykla pewnego to zapraszam do oficjalnego salonu Ducati, napewno będzie 100 % zadowolony i szczęśliwy.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skulek 0 Napisano Sierpień 3, 2016 Jeżeli chodzi o 848 evo, to szykowałem się do niej, wystawiona na prośbę kolegi, właściciel pochodzi z Gdańska, a pracuje w Anglii, więc jego kolega zajmuje się sprzedażą u siebie w Sanoku. Koleś miał przywieźć podpisaną umowę z Anglii oraz kopie dowodu właściciela, który miał się ze mną wcześniej skontaktować, czego nie zrobił, więc odpuściłem temat :) a co do tej białej to też już swoje odstała na allegro ;/ No powiem tak .. Nie śledziłem zbyt mocno Ducatów :P Pytanie czemu biała stoi tak długo ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Sierpień 4, 2016 Jeżeli chodzi o 848 evo, to szykowałem się do niej, wystawiona na prośbę kolegi, Czyli to jest 848 evo z przodem od zwykłego 848 czy na odwrót :) ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DesmoKuba 0 Napisano Sierpień 4, 2016 Nie mam pojęcia, czemu biała tyle stoi, ale pamiętam ją jeszcze jak szukałem motocykla dla siebie, nawet o nią nie dzwoniłem bo to na drugim końcu Polski :) Nie wiem, od czego ma przód, napisałem Wam to co mi powiedziała osoba, która zajmuje się sprzedażą tego 848 evo... cenę zmniejszył o 500 zł, bo też już chwilę stoi na olx :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach