Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
Skulek

1199 Panigale

Recommended Posts

Byłem obejrzeć :) w końcu miałem tylko 500km a okazja fajna ...

 

Moto po dzwonie z przodu trochę zrobiony na pałę ... poklejone lampy silikonem tak samo zbiorniczek płynu, wywalone ograniczniki skrętu, do tego malowane (nie naprawiane) plastiki z prawej strony (skórka pomarańczy), porysowany (delikatnie) zbiornik z lewej strony. Przebieg 19 800km ....

Licznik założony o wersji S i pokazuje oczywiście błąd związany z ABS.

 

Serwis Ducati (przepraszam nie będę pisał który) powiedział żebym sobie odpuścił moto, że jest po mocnym dzwonie.

 

 

Nie rozmawiałem nawet o cenie, ale facet jak zauważył że nie marudzę to zjechał do 45, a po moim odjeździe dostałem SMS że jeszcze - 2000 PLN

 

Ogólnie piszę to żeby nikt się w to nie pchał ... Ewentualnie na tor :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skulek   a dałeś mu chociaż  w ryja za to oszustwo ? przecież napisał -  " Motor w stanie idealnym technicznym "

Edited by Waldi59

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, to trochę te 2440 km musiało Ciebie kosztować, ale mniejsza z tym! Marzeń nie powinno się przeliczać na kasę!  Gratki! Wrzucę link na Ducati Szczecin, a co tam-niech się ślinią a może coś z tego będzie :razz:   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki:-). Odkąd przesiadłem się na Dukaty jakiś czas temu inne marki dla mnie nie istnieją. W Ducati podoba mi się wierność tradycji (desmo) a jednocześnie najnowsze technologie. Przyznaję, że obecna zamiana dała trochę po kieszeni ale jest ostateczna, a moje 1299S zostaje ze mną już na zawsze -taki jest plan:-).

 

Dlatego polecam moje poprzednie 1299 - nowy właściciel na 100% będzie zadowolony.

 

No, to trochę te 2440 km musiało Ciebie kosztować, ale mniejsza z tym! Marzeń nie powinno się przeliczać na kasę!  Gratki! Wrzucę link na Ducati Szczecin, a co tam-niech się ślinią a może coś z tego będzie :razz:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki:-). Odkąd przesiadłem się na Dukaty jakiś czas temu inne marki dla mnie nie istnieją. W Ducati podoba mi się wierność tradycji (desmo) a jednocześnie najnowsze technologie. Przyznaję, że obecna zamiana dała trochę po kieszeni ale jest ostateczna, a moje 1299S zostaje ze mną już na zawsze -taki jest plan:-).

 

Dlatego polecam moje poprzednie 1299 - nowy właściciel na 100% będzie zadowolony.

 

Spoko daj znać jak będziesz zmieniać :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.