Wretched 0 Napisano Październik 6, 2016 Siema, z racji że zima idzie chciałbym poprawić trochę heble w moim monsterze s2r 800. Kwestia pierwsza czy zaciski brembo złote np takie: http://allegro.pl/zaciski-zacisk-przod-aprilia-sl-1000-falco-i6021151981.html w komplecie z tarczą hamulcową z poprzedniego (620) monstera znacząco wpłynie na poprawę siły hamowania czy to gra nie warta świeczki? No i drugi temat czy po odkręceniu "adaptera" od s2r przy 2 tłoczkowych zaciskach te złote podejdą bez dodatkowej rzeźby? Temat zawieszenia, z tego co doczytałem mój monster posiada również upośledzone w stosunku do starszego modelu zawieszenie z przodu, czy jest coś co można z nim zrobić żeby je trochę usztywnić? Czy tylny amortyzator również jest w jakimś stopniu gorszy od tego z modelu 620? Kwestia najmniej istotna, czy ktoś przerabiał montaż kierownicy typu clipon do takiego monstera? Czy seryjne przewody hamulcowe itd dadzą radę czy okażą się za krótkie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Październik 6, 2016 W sprawie clip-onów. Przerobiłem temat. Pierwsza uwaga: prowadzenie przewodów od pomp: dobrze, żeby szły pionowo w dół bez zagięcia. Druga sprawa, jak zmieścić linkę/linki gazu. Ja mam M600 i trochę wadzą z zegarami, tzn. poprawiłem i w zimie poprawię znów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Październik 6, 2016 pokażesz foto jak to wyglada ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Październik 16, 2016 Zobacz tutaj koleżka wrzucił zdjęcia jak wygląda temat https://docpoland.com/temat/18720-przewody-hamulcow-m600-i-kierownica/#entry267536 Ja nie robiłem zdjęć, a parę dni temu rozbebeszyłem duśkę do gołej ramy. Robię coś a'la solidny przegląd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach