lach7 0 Napisano Styczeń 24, 2017 witam was, może ktoś będzie miał wiedzę w temacie mam panigale 1199s ktorej nie moge odpalic, zegar nie pokazuje błędów przy kręceniu strzela od czasu do czasu w tłumik iskra idealna swiece mokre wiec paliwo jest wyglada na przestawiony rozrząd czy ktoś ma jakiegoś manuala lub wiedzę jak ustawić gdzie znaki itd z góry dziękuje za inf bo już brak mi sił Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Styczeń 25, 2017 mogę pomóc , ale uzupełnij profil - nic o Tobie nie wiadomo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Styczeń 25, 2017 witam was, może ktoś będzie miał wiedzę w temacie mam panigale 1199s ktorej nie moge odpalic, zegar nie pokazuje błędów przy kręceniu strzela od czasu do czasu w tłumik iskra idealna swiece mokre wiec paliwo jest wyglada na przestawiony rozrząd czy ktoś ma jakiegoś manuala lub wiedzę jak ustawić gdzie znaki itd z góry dziękuje za inf bo już brak mi sił Odstaw piździk do Torunia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Styczeń 25, 2017 mogę pomóc , ale uzupełnij profil - nic o Tobie nie wiadomo... uzupełniony zdjęcia dorzucę pózniej, co do ducata całe życie na japoni a tu mnie troche zamordował, wszystko w teorii mam ale nie wiem jakie przesuniecie wałków przedniego cylindra do tylnego - gdyby nie to że rozebrałem ją do zera prkatycznie to bym odstawił do liberty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skulek 0 Napisano Styczeń 26, 2017 Czyżby to była ta co stała w Białymstoku ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Styczeń 27, 2017 Szczerze nie wiem gdzie stała wcześniej :-) ogólnie temat w miare ogarnięty kompresja sobie uciekła wiec w sobotę dowiem sie co umarło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skulek 0 Napisano Luty 17, 2017 Z ciekawości co wyszło ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 18, 2017 A Pani nie ma układu dekompresji ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Luty 18, 2017 więc się okazało że padł soft w ecu wgrany od nowa i odpala pieknie mruczy ale...... :-) jest ciekawy numer nie włącza się wentylator więc podłączyłem diagnostykę texe pokazuje zero błędów wymuszenie pracy wentylatora z pozycji diagnostyki wszystko gra włącza się test wychodzi pozytywnie lecz przy normalnej pracy do 120st nie zaczyna sie krecić ...... może ktoś ma jakiś pomysł ....... duża łycha w prezencie :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 19, 2017 (edytowany) Należy sprawdzić czy termostat, czy czujnik temp działa... Edytowano Luty 19, 2017 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterYoda 6 Napisano Luty 19, 2017 dokładnie - sprawdź czujnik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 19, 2017 Texa pokazała by problem z czujnikiem... (szyna CAN) Ale nie pokaże uszkodzone zabezpieczenia ( bezpiecznika) - sprawdź wszystkie ( nie wizualnie , ale miernikiem!) . Niekiedy szukamy "głęboko, a problem jest podstawowy... Inna prawa , że soft w ECU nie mógł "paść" . Albo ktoś grzebał w ustawieniach i było wszystko rozprogramowane, albo ktoś nieudolnie mapował ECU i wtedy doszło to usterki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Luty 19, 2017 Czujnik sprawdzony itd według schematu mogę załączyć nie ma bezpiecznika steruje tym bezpośrednio ecu gdy aktywuje z pozycji diagnostycznej chodzi wiec cała droga jest Ok nie załącza jedynie przy normalnej pracy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 19, 2017 ECU podaje prawidłowy sygnał , skoro texa go aktywuje. A jak dasz na "krótko" czujnik to załącza go?? może problem jest w przewodach/kostkach czujnik=ECU Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Luty 19, 2017 Czujnik jest jeden od temp nie ma osobnego od wentylatora hmmm schemat mówi czujnik ecu do bdb do wentylatora bić po drodze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Luty 19, 2017 zle napisałem droga jest czujnik do ecu z ecu na zegar oraz do bbs i na koniec wentylator nie ma przekaznika ani bezpiecznika po drodze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 19, 2017 Przekaźnik musi być - jest to zmiana napięcia z 5V (CAN)-sterowanie , na 12V (inst. moto) - podłączenie silnika wentylatora. Wg. mojej wiedzy czujnik też lata na 5V... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lach7 0 Napisano Marzec 23, 2017 nie ma przekaźnika okało się że podczas wgrywania softu został wyłączony ale toruń wgrał nowy soft i uruchomił wentylator Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach