Mamba 0 Napisano Marzec 15, 2017 (edytowany) Siemka, sprzedający przesłał sporo zdjęć więc jak możecie, to rzućcie okiem. Jeszcze raz podam tez link do ogłoszenia i treść wiadomości. https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-s2r-800-CID5-IDjyB5b.html#5a6d53d425 Treść wiadomości: co do motocykla: moto ma przebieg 59 tyś km, sprowadzone z francji w marcu zeszłego roku. w moto wymieniłem kierownicę bo była uszkodzona przez ciężarek ( do wglądu stara bo jest jescze w garażu ) oponę przód klocki hamulcowe, płyn hamulcowy i przednie łożyska ( to w zeszłym roku) w zeszłym tygodniu wymieniony został olej na belrey półsyntetyczny i filtr oleju, sprawdzone zostały synchronizacje przepustnic. moto posiada rysy na deklach silnika i na podnóżku tylnym z lewej strony (kupiłem moto po szlifie). moto ubezpieczone jest do 27 maja a przegląd do czerwca. PS. Czy zważywszy na fakt, ze tu na forum ktoś sprzedaje doinwestowanego za 14500, to za tego ile zaproponować....? Z 9 tysięcy...? Dzięki i pozdrowionka Daniel Edytowano Marzec 15, 2017 przez Mamba Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Marzec 15, 2017 Wygląda bardzo biednie, moja rada kup tego z forum :) Nikt nie odda takiego motocykla za bezcen jeżeli jest przynajmniej w przyzwoitym stanie. Pamiętaj, że Ducati to nie japoniec. Tutaj doprowadzenie zaniedbanego motocykla może kosztować bardzo bardzo dużo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vip3r 0 Napisano Marzec 16, 2017 https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-s2r-stan-kolekcjonerski-2188-km-CID5-IDkXmws.html#b05d073e9b;promoted ten wyglada niesamocicie ciekawie 2188km przez 10 lat ?! niby 2x droższy ale 10X lepszy chyba praktycznie jak nowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Marzec 16, 2017 Ten "po przejściach" mocno zmęczony jest to fakt. Leżał na obie strony. Zbiornik malowany (pewnie kierownica się zgieła i wgniot zrobiła). Opony raczej do wymiany, nie wiadomo jak napęd. Standardowo paski i luzy zaworowe musisz zrobić. Jedyny plus to wartość akcesoriów (tłumiki, carbonowy błotnik, carbonowy ogon, lusterka, kierownica). Generalnie żeby go doprowadzić do należytego stanu, pewnie trzeba parę tyś dołożyć. Pamietaj, że nie ma dużo części zamiennych do tego motocykla (używanych) a nowe mogą Cię przyprawić o zawrót głowy.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aizo 1 Napisano Marzec 16, 2017 Mamba, uparłeś się na niego i nie dochodzi do Ciebie, że cena którą chce sprzedający jest odstrzelona od wartości rynkowej. Dlaczego inni sprzedają za 15-22 tyś ? A ty chcesz kupić za 9 tyś ? :) Model , kolor i wydechy - wszystko super , tylko cena nie gra i powinno się zaświecić 1000 lampek w głowie. Jeśli już na niego postawiłeś to przynajmniej udaj się do kogoś kto to profesjonalnie i chłodnym okiem zobaczy. Możliwe że wtedy dużo zaoszczędzisz pieniędzy i nerwów . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trident 0 Napisano Marzec 16, 2017 (edytowany) Mamba, uparłeś się na niego i nie dochodzi do Ciebie, że cena którą chce sprzedający jest odstrzelona od wartości rynkowej. Dlaczego inni sprzedają za 15-22 tyś ? A ty chcesz kupić za 9 tyś ? :) Model , kolor i wydechy - wszystko super , tylko cena nie gra i powinno się zaświecić 1000 lampek w głowie. Jeśli już na niego postawiłeś to przynajmniej udaj się do kogoś kto to profesjonalnie i chłodnym okiem zobaczy. Możliwe że wtedy dużo zaoszczędzisz pieniędzy i nerwów . Nie ma co facetowi pisać to samo po 5 razy, szkoda czasu. Widać przecież że jest już tak podniecony domknięciem wątpliwego "deal-a", a w zasadzie pseudo okazji, że mu nie wytłumaczysz. Piąty temat już założył w przeciągu tygodnia...a niech kupi i właduje się na mine, wtedy może się obudzi jak przyjdzie zapłacić 6 tyś za wszystkie te niedoróbki i zaniedbania, wtedy sobie przypomni co mu ludzie pisali z forum, którzy oceniają to na trzeźwo i jak piszą że tutaj raczej nie ma okazji , to tak jest faktycznie. Edytowano Marzec 16, 2017 przez Trident Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamba 0 Napisano Marzec 16, 2017 Na spokojnie Panowie. Nie wiem gdzie niby to moje podniecenie. A piąty temat zakładam odnośnie innych maszyn w zależności od tego co się pojawia w serwisach aukcyjnych. Poza tym wcale się na nic nie uparłem. Po prostu szukam tego czegoś w sam raz dla mnie. A że jest to trudne więc zakładam kolejne tematy. Jedynie z tym S2R napisałem dwa razy i to też z powodu takiego, że dostałem dokładniejsze zdjęcia od sprzedającego. Także szukam dalej. Może jakaś 620 by wystarczyła. Poza tym to wiadomo, że o ile okazji nie ma to są na pewno lepiej i gorzej wycenione oferty w zależności od tego jak szybko sprzedawca chce się pozbyć szpeja. I w związku z tym zakładam te kolejne tematy. A ten sam motocykl sprzedawany tu na forum za 14500 jest niestety dla mnie za drogi i nic nie poradzę na to, że nie mam więcej pieniędzy do wydania. Chociaż wydaje się być konkretny. I jeszcze te modernizacje w zawias i heble ! Miodzio ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trident 0 Napisano Marzec 16, 2017 Na spokojnie Panowie. Nie wiem gdzie niby to moje podniecenie. A piąty temat zakładam odnośnie innych maszyn w zależności od tego co się pojawia w serwisach aukcyjnych. Poza tym wcale się na nic nie uparłem. Po prostu szukam tego czegoś w sam raz dla mnie. A że jest to trudne więc zakładam kolejne tematy. Jedynie z tym S2R napisałem dwa razy i to też z powodu takiego, że dostałem dokładniejsze zdjęcia od sprzedającego. Także szukam dalej. Może jakaś 620 by wystarczyła. Poza tym to wiadomo, że o ile okazji nie ma to są na pewno lepiej i gorzej wycenione oferty w zależności od tego jak szybko sprzedawca chce się pozbyć szpeja. I w związku z tym zakładam te kolejne tematy. A ten sam motocykl sprzedawany tu na forum za 14500 jest niestety dla mnie za drogi i nic nie poradzę na to, że nie mam więcej pieniędzy do wydania. Chociaż wydaje się być konkretny. I jeszcze te modernizacje w zawias i heble ! Miodzio ! Mamba nie w tym rzecz. Zwyczajnie jeśli prosisz o rady i je dostajesz to z nich skorzystaj, bo forumowicze dobrze Ci doradzają i już nawet nie myślę tutaj o sobie. Uwierz mi, że będziesz o wiele bardziej zadowolony z zadbanej 620-ki niż tego zaniedbanego S2R 800. Sam przesiadłem się z 600-ki na S2R 800, jakiejś kosmicznej różnicy nie poczułem, ale 600-ke ujeżdżałem 2 lata, i pewnie bym jej nie zmieniał gdyby nie to że eksplodował mi akumulator pod tyłkiem i odbarwił całą ramę (przez moją głupotę). To nie jest Japonia, 600-ka monster bardzo fajnie ciągnie od dołu ze względu na charakterystykę silnika ( leżąca V-ka). To też sensowne koszty serwisowania i względnie prosty silnik. Szukaj dla siebie zadbanej 620-ki z tym budżetem, to jest naprawdę sensowna opcja. To będzie Twoje 1 moto ? Na czym jeździłeś wcześniej ? Jak długo ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamba 0 Napisano Marzec 16, 2017 Dlatego też napisałem, że "szukam dalej" i myślę właśnie o 620, chyba żeby jakaś fajna 695 się trafiła do 11000. Tak, to ma być pierwszy motocykl. Nie mam doświadczenia w tym zakresie. Zdałem prawko na Gladiusie i to wszystko. A Wasze rady doceniam jak najbardziej :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cosmo 1 Napisano Marzec 16, 2017 Za 11 kafli to kupisz 620 w bardzo dobrym stanie i jeszcze sporo zostanie. Pamiętaj, że po zakupie warto paski wymienić i rozrząd sprawdzić. Wymiana oleju też zapewne się trafi. Te 3 rzeczy to już jest jakiś tysiak z hakiem niemałym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Marzec 16, 2017 opony smietnik, naped raczej też, chyba cieknie uszczelniacz przy zebatce. Przy tym przebiegu mogą być do wymiany tarcze, sprzęgło czy nawet wypełnienie wydechu o serwisie silnika nie wspominając. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 19, 2017 Ja bym nie skreślał tego S2Ra. Zwrócił moją uwagę już jakiś czas temu. To, że jest lekko zaniedbany to widać, ale wszystko da się wyprowadzić na prostą. Pełen układ wydechowy Termi to wartość dodana. Chętnie go dla Ciebie obejrzymy, byle sprzedający go do nas przywiózł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamba 0 Napisano Marzec 19, 2017 Ja bym nie skreślał tego S2Ra. Zwrócił moją uwagę już jakiś czas temu. To, że jest lekko zaniedbany to widać, ale wszystko da się wyprowadzić na prostą. Pełen układ wydechowy Termi to wartość dodana. Chętnie go dla Ciebie obejrzymy, byle sprzedający go do nas przywiózł. Cześć, problem jest taki, że sprzedający wyjechał za granice obecnie i będzie to utrudnione. Ale tak na przyszłość, a może i teraźniejszość się dopytam o parę spraw: 1. Ile kosztuje sprawdzenie motocykla, takie przedzakupowe. 2. Ile kosztuje cały napęd i łańcuch do S2R (+ robocizna) 3. Tarcze przód i tył + klocki (+ robocizna) 4. Zniwelowanie szlifu, czyli doprowadzenie do stanu w którym tych otarć by nie było widać 5. Rozrząd (+ robocizna) 6. Koszt opon i innych rzeczy aby motocykl był zrobiony na super stan 7. Przy wyborze częci eksploatacyjnych dopuszczam markowe i bardzo dobre zamienniki gdyby takowe występowały? 8. Wymiana oleju w lagach i tylnym amorku wraz z częściami do tego Pozdrawiam Daniel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Marzec 20, 2017 Danielu większość cen znajdziesz w intermecie. np. tarcze: http://moto-center.pl/ducati/24919-ducati-monst-s2r-1000-s2r1000-tarcza-hamulcowa-lucas-msw211-przednia-320mm-plywajaca.html oczywiście możesz szukać używek tam gdzie się da, ale materiały eksploatacyjne muszą być nowe. zdrowy, zadbany s2r to wydatek +/- 15000 tyś i nie chce być inaczej. jeśli nie masz takiego budżetu, podobnie jak reszta radził bym ci się skupić na 620. to naprawdę solidne moto a wieloma względami lepsze od s2r (hamulce np) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aizo 1 Napisano Marzec 21, 2017 Mamba PW A odnośnie 'doprowadzenia moto do dobrego stanu ' to raczej taniej wyjdzie kupić zadbany . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Marzec 21, 2017 Cześć, problem jest taki, że sprzedający wyjechał za granice obecnie i będzie to utrudnione. Ale tak na przyszłość, a może i teraźniejszość się dopytam o parę spraw: 1. Ile kosztuje sprawdzenie motocykla, takie przedzakupowe. 2. Ile kosztuje cały napęd i łańcuch do S2R (+ robocizna) 3. Tarcze przód i tył + klocki (+ robocizna) 4. Zniwelowanie szlifu, czyli doprowadzenie do stanu w którym tych otarć by nie było widać 5. Rozrząd (+ robocizna) 6. Koszt opon i innych rzeczy aby motocykl był zrobiony na super stan 7. Przy wyborze częci eksploatacyjnych dopuszczam markowe i bardzo dobre zamienniki gdyby takowe występowały? 8. Wymiana oleju w lagach i tylnym amorku wraz z częściami do tego Pozdrawiam Daniel Generalnie musisz poczytać dużo internetów jeszcze....bo pytania są dość ogólne 1. ok.100 2. ok. 800 3. nie chce mi się szukać, ale tarcz tak często się nie zmienia, więc jak trzeba je wymienić, to moto musi mieć albo duży przelot, miało "przygodę", itp. 4. wstyd w ogóle zadawać takie pytania. 5. Paski z wymianą pewnie z 600-800 zł 6. Opony ok 1000 7. ok :) 8. Serwis zawieszenia pewnie ok. 300-500 przód. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Brodi 0 Napisano Marzec 21, 2017 miłego szukania, ostatnio tez to przerabialem i zeby znależćcoś rozsadnego to nie mozna kierować się ceną, trzeba szukać zdrowej sztuki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach