Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Mamba

A takie dwa zaparchańce...?

Polecane posty

https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-600-wlochy-oryginal-moto-pasja-CID5-IDkIMhU.html#9919afc91e

 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-600-ID6yO68D.html#xtor=SEC-8

 

Zastanawia mnie tu kwestia "początku" łańcucha. Czyli ktoś zmienił napęd przed sprzedażą czy na cwaniaka tylko łańcuch? To jest praktykowane takie coś...?

Edytowano przez Mamba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mamba, a czy Ty oglądałeś już jakąś sztukę, czy na razie tylko oglądasz ogłoszenia?

 

Te dwie "sztuki" to gaźnikowe 600-tki, to klasa niżej niż 620 i S2R, których jeszcze wczoraj szukałeś. Te 17-18-letnie gaźnikowce są już lekko wiekowe, także po każdym dłuższym postoju będziesz wzywał serwis na odpalenie  :mrgreen:. Albo "zainwestujesz" w nowe gaźniki, pytanie czy to opłacalne. 

 

Nie chciałbym Cię zrażać, ale jak będziesz wrzucał wszystkie ogłoszenia z internetu na forum, to Cię ludzie przestaną poważnie traktować. Tak po prostu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To po prostu taka inna koncepcja motóra! Chciałem po prostu wiedzieć co o niej sądzicie. No też mi się wydawało że trochę stare i mogą być problemy ale jak ktoś jeździł i dbał to też może jeszcze by pojeździł... Ja po prostu pytam. Bo już sam nie wiem co o tym myśleć. 

 

Poza tym wcale nie wrzucam każdego ogłoszenia. Zastanawiałem się tylko czy takie roczniki za niską cenę spełniłyby swoją rolę i tyle. A później, za rok lub dwa bym kupił droższego szpeja.

 

Ale jak mówisz, że to nie za bardzo ten dil z takimi sprzętami, to ja nie mam powodów Ci nie wierzyć.

 

Dzięki za merytoryczny i krytyczny komentarz. Ja się po prostu nie znam na Dukatach i dlatego zadaję pyt., które dla Was są może i niepoważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem za swoją 600tkę ledwo ponad 5k zł i bez większego serwisu zrobiłem 15 000 km w zeszłym sezonie. Moto latało w ulewnym deszczu i nigdy nie miałem problemów z odpaleniem. Ciężej palił tylko przed wymianą świec. Taki przebieg to chyba mały, ale jak widać motocykl się spisał.

 

To są wersje Dark, nie mają drugiej tarczy z przodu (jak będziesz chciał dam ci znać jak tanio zmontować drugą tarczę). Ten z 2000 roku ma nowsze lagi i grubszą przednią oś (w tym roku też montowali zegary z obrotomierzem, może ten się nie załapał). Ma przewody w stalowym oplocie, to już też coś.

Ten tańszy ma przewody hamulcowe w starej gumie- do wymiany, miał malowany bak (może jest szpachla, może dla estetyki).

 

Mogą wymagać wkładu typu regulacje zaworów i wymiana pasków, wymiana klocków i np tych przewodów hydraulicznych. Ale to tematy eksploatacyjne i wyjdą w większości używanych motocykli. Tak samo czyszczenie gaźników, ale to jeśli rzeczywiście miałyby problemy. Gaźniki Mikuni BDST 38 występowały też w Yamahach, więc mechanicy nie mają tutaj problemów. Części zamiennych też masz sporo, bo zawsze na alledrogo czekają jakieś rozbitki. Niektóre podzespoły możesz znaleźć w Cagivie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym Cię zrażać, ale jak będziesz wrzucał wszystkie ogłoszenia z internetu na forum, to Cię ludzie przestaną poważnie traktować. Tak po prostu. 

 

+1

 

 

 

ps. Mamba..na przyszłość.. zakłada się temat potrzebuje pomocy przy zakupie moto.. i tam pytasz o wszystko... mody pewnie na urlopie bo już dawno byś ostrzeżenie dostał.....szukaj chłopie monstera w jednym temacie, a znajdziesz...a jak Ronnie77 napisał - to niepoważne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mamba już Ci pisałem chyba wcześniej, żebyś nie szukał motocykla po całej Polsce, bo nie pojedziesz chyba w ciemno 500 km żeby obejrzeć. Szukaj w okolicach, ale ok....ostatni raz ja zrobiłem to za Ciebie :)

 

1. https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-695-ID6yOPKZ.html- 695 w najlepszej (IMHO) kolorystyce jaka występowała tych motocyklach. Wyposażenie ma ładne i wg opisu po serwisie, więc teoretycznie mniej kosztów później. Warty obejrzenia.

2. https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-620-i-e-2002-rok-monster-dark-ID6yxqWr.html - 620 na wtrysku z 2002 roku. Od handlarza, więc zakładam, że pełen serwis Cie czeka tutaj (nie ma co się łudzić za bardzo ;) )

3. http://allegro.pl/ducati-monster-m-900-i6755265667.html - na koniec perełka ;), czyli M900 - kolorystyka unikalna, suche sprzęgło, aluminiowy wahacz, fajne wydeszki. Nie wiem tylko czy ten rocznik był już na wtrysku czy jeszcze gaźniki. Jak chcesz "prawdziwego" ducata to proszę, cena dobra, na serwis Ci starczy. Będzie Cię słychać z kilometra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ronnie77.

Ten pierwszy link nie wyświetla ogłoszenia ponieważ albo się skończyło albo ktoś kupił albo gdzieś jakaś pomyłka nastąpiła przy wklejaniu linku.

Poproszę sprzedających o dodatkowe zdjęcia i info... i zobaczymy co z tego wyniknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M900 jest na gaźnikach, czyli sugerując się postem powyżej "po każdym dłuższym postoju będziesz wzywał serwis na odpalenie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M900 występowały też na wtrysku w latach 2000-2001, nie wiem tylko czy w tym modelu był wtrysk czy gaźnik. Gaźniki dobrze wyregulowane i zsynchronizowane będą działać, jeśli regularnie jeździsz, ale po zimie (parę miesięcy w garażu) jest po prostu duże prawdopodobieństwo, że nie odpalisz moto i będziesz wzywał serwis na odpalenie.

 

Jak kupowałem swojego pierwszego dukata (monster 800ie) to przechodziłem dokładnie to samo co Ty. Szukałem "okazji" i rodzynków, w końcu kupiłem z rozsądkiem, jedną z droższych opcji.

 

Link to pierwszego https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-695-ID6yOPKZ.html#03419004cc

Z dodatkowych akcesoriów z tego motocykla:

- wydechy - ok. 4000 tys

- carbonowa nakładka na siedzenie - ok 600 zl

- szyba - ok. 500 zł

- lusterka - ok 300 zł

- crashpady x 2 = ok. 400 zł

- manetki (chińskie) - ok. 100 zł

 

Nie reklamuję oczywiście, ale ta sztuka wizualnie jest dobrze doposażona, więc jej wartości jest większa niż innych. Trzeba by było ocenić na miejscu z kim ktoś się zna. Nie jedź sam, bo jak pojedziesz z pieniędzmi, sprzedający odpali Ci maszynę....usłyszysz ten wspaniały dźwięk tłumików i zaślepiony miłością kupisz go tak jak stoi :razz:

Edytowano przez ronnie77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M900 występowały też na wtrysku w latach 2000-2001, nie wiem tylko czy w tym modelu był wtrysk czy gaźnik

Kontaktowałem się ze sprzedającym i powiedział, że gażniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.