motomajk 0 Napisano Marzec 30, 2017 Cześć chciałbym zmienić pozycję za kierownicą w moim monsterze 620, ponieważ obecna jest niewygodna a na dłuższych trasach boli kark i ramiona. chciałbym zamocować wyższą kierownicę (nie risery). Nie mogę nic takiego znaleść. Czy ktoś z Was zmieniał kierownicę? szerokość przy mocowaniu 28mm a 22mm przy manetkach dzięki! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 30, 2017 chyba średnica a nie szerokość ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
motomajk 0 Napisano Marzec 30, 2017 chyba średnica a nie szerokość ;) oczywiście średnica :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jackvboom 0 Napisano Marzec 31, 2017 Rizoma sprzedaje uchwyty którymi możesz podnieść kierownicę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 31, 2017 Nie, te risery rizomy sa jednocześnie adapterami do przejścia z 22mm srednicy osadzenia kierownicy na 28mm. Nie da sie ich zamontować przy oryginalnym mocowaniu na 28. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Marzec 31, 2017 Ja chciałem zauważyć coś innego - kolega wspomniał, że męczy się "w dłuższych trasach" i tam dokucza mu ból karku i ramion. Wyższa kierownica nic nie zmieni, chyba że podróżujesz z prędkościami 80-100 - wtedy OK. Powyżej będziesz męczył się jeszcze bardziej bo opór powietrza będzie dokuczał mocniej niż teraz a to właśnie jest najczęściej powód bólu ramion i karku. Monster to nie szlifierka gdzie "leżysz podparty na rękach". Ja zamiast kierownicy, raczej bym pomyślał nad poprawą aerodynamiki. Może jakaś mini owiewka, która byłaby w stanie skutecznie przekierować strugę powietrza nieco wyżej i tym samym odciążyć kark i ramion? Jeśli występuje coś takiego do Monstera to na bank pomoże Ci bardziej niż podniesienie kierownicy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hongkongphooey 0 Napisano Marzec 31, 2017 zacznijmy od tego że Monster to nie jest szczyt wygody i nigdy nim nie będzie :) a sama zmiana kierownicy nic nie da, przerabiałem zmianę i założona wyższa kierownica totalnie zepsuła pozycję, nie dało się tym jeździć :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Marzec 31, 2017 zacznijmy od tego że Monster to nie jest szczyt wygody i nigdy nim nie będzie :) a sama zmiana kierownicy nic nie da, przerabiałem zmianę i założona wyższa kierownica totalnie zepsuła pozycję, nie dało się tym jeździć :) +1 Też to przerobiłem, wróciłem do oryginału. Jeździłem, jeździłem i jeździłem aż się przyzwyczaiłem :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jackvboom 0 Napisano Marzec 31, 2017 Nie, te risery rizomy sa jednocześnie adapterami do przejścia z 22mm srednicy osadzenia kierownicy na 28mm. Nie da sie ich zamontować przy oryginalnym mocowaniu na 28. Theodor, kolega ma risery rizomy w s4rs.. może akurat wkleiłem nie te ale rizoma robi pod kiere 28mm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tremba 6 Napisano Marzec 31, 2017 +1 Też to przerobiłem, wróciłem do oryginału. Jeździłem, jeździłem i jeździłem aż się przyzwyczaiłem :razz: O to, to... chyba nie ma innego wyjscia :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
motomajk 0 Napisano Kwiecień 3, 2017 dzięki koledzy, z tego co piszecie zmiana na wyższą niewiele da. pozostają regularne przerwy w trasie. dzięki za rozwianie wątpliwości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Kwiecień 3, 2017 Ja zmieniłem w S4R na podwyższaną kierownicę z Rizomy. Moim zdaniem bardzo duża różnica na plus. Wieje tak samo, a mogę jeździć w pełni wyprostowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tremba 6 Napisano Kwiecień 3, 2017 Wieje tak samo, a mogę jeździć w pełni wyprostowany. To chyba zalezy od predkosci z jakimi sie poruszamy. Z wyzsza kierownica pewnie nie mialbym mozliwosci zwinac sie w kulke jak chce pojechac szybciej. No ale kazdemu co mu wygodnie i to co lubi :mrgreen: . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Kwiecień 4, 2017 Miałem wcześniej większą zębatkę z przodu, więc mój jechał nawet 250 km/h i dało się radę poskładać :) Fakt faktem, że prędkość przelotowa w pełni wyprostowaną pozycją to ok. 120 km/h z małą owiewką z przodu. Co do plusów wyższej kiery do się wtedy jeździć z pasażerem. Ja teraz cały czas jeżdżę z żonę i na starej kierownicy strasznie ręce bolały od nacisku, teraz tego nie ma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Kwiecień 4, 2017 (edytowany) dzięki koledzy, z tego co piszecie zmiana na wyższą niewiele da. pozostają regularne przerwy w trasie. dzięki za rozwianie wątpliwości Moze to bedzie brutalne - ale jestes pewny, ze masz prawidlowa pozycje za kierownica? Monster to nie Fazer, na ktorym da sie usiasc jak przyslowiowy worek kartofli i bedzie dobrze :) Ja do 1100, dziwnie wygietej kierownicy i specyficznej pozycji dlugo nie moglem przywyknac (przy pierwszej przejazdzce po 100km bolalo mnie wszystko :P), az ktos mi wytknal moje bledy. Wtedy okazalo sie ze trasy 500 km dziennie nie robia wiekszego wrazenia... Edytowano Kwiecień 4, 2017 przez KGr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawdziu 0 Napisano Wrzesień 26, 2017 Dnia 3.04.2017 o 18:52, Kurak napisał: Ja zmieniłem w S4R na podwyższaną kierownicę z Rizomy. Moim zdaniem bardzo duża różnica na plus. Wieje tak samo, a mogę jeździć w pełni wyprostowany. Kolego a możesz dać namiary na tą kierownicę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach