topgear68 0 Napisano Kwiecień 1, 2017 Przerabiał ktoś temat pompy sprzęgła, chodzi mi chyba o regenerację bo łapie mi gdzieś lewe powietrze i się zapowietrza. Regenerował ktoś? Ewentualnie jakiś zamiennik? Nie zapowietrza wam się układ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Kwiecień 1, 2017 z aprill poszukaj. moze cos trafisz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 2, 2017 Ten system powinien być szczelny, a ubywa płynu? Jakie objawy, może to puchnięcie tarcz, albo sfalowane tarcze? Ja w Ducati Enduro miałem siłownik oryginalny M600, ale z racji tego, że jeździ się w terenie, szlag go trafił, wymieniłem na "dziewiątkowy" i 2 rok spokój... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Kwiecień 2, 2017 topgear68 sprawdź jeszcze wysprzęglik... jak masz możliwość przełożyć skądś wysprzęglik, to potwierdzisz, że to on, bądź pompa mam performancowy i to on zapowietrzał układ. Miałem już kupować nowy bądź używany klasyczny (chyba nawet kupiłem taki używany), ale rozebraliśmy u mechanika mój. Zabrałem gumki do firmy robiące takowe. Zewnętrzną mieli od ręki, a środkową dorabiali (pamiętaj by była odporna na dot). Trwało to kilka dni, a koszty wręcz śmieszne. Kupiłem od razu dwa zestawy - koszt za dwa zestawy chyba 30 zł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
topgear68 0 Napisano Kwiecień 2, 2017 (edytowany) Na 99,9% pompa, poci się w miejscu gdzie bolec od klamki wchodzi do pompy. Dzisiaj przed jazda odpowietrzałem i zrobiłem prawie 150km i ledwo wróciłem prawie bez sprzęgła. Wysprzęglik wymieniony bo początkowo on też miał popsute uszczelnienie, ale kupiłem inny ori i jest ok, teraz góra puszcza. Pytanie na ten moment kto jest w stanie podjąć się regeneracji pompy lub chociaż odpowiedzieć czy ten zestaw naprawczy pasuje do mojej ori??? http://www.stein-dinse.biz/Brembo/Supplies-spare-parts/Bremszyl-Rep-Satz/Clutch-cylinder-repair-kit-PS-13::298.html#prettyPhoto Edytowano Kwiecień 2, 2017 przez topgear68 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Magneto 2 Napisano Kwiecień 3, 2017 To ja się podłączę pod ten temat. U mnie po zimie padł zadni hebel. W zbiorniczku jest płyn, brak wycieków zarówno z pompy jak i z zacisku, a hamulec jest jałowy. Pracuje jak na pusto / z powietrzem. Ktoś przerabiał taki temat ? Wjechałem w październiku do garażu, wyjechałem wczoraj i mam takiego zonka. Nie wiem czy tylko odpowietrzyć czy jest to oznaka zużycia elementów pompy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Kwiecień 4, 2017 (edytowany) Ja bym zaczął od zdjęcia zacisku, wyczyść wszystko i delikatnie przesmaruj a na koniec wszystko podkładaj i dopiero porządnie odpowietrz. Nic to nie kosztuje(pół godziny bardzo łatwej roboty) a jeśli nie pomoże to wtedy dopiero problemu możesz szukać w pompie. Obstawiam jednak, że pomoże... Edytowano Kwiecień 4, 2017 przez Spidi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
topgear68 0 Napisano Marzec 26, 2018 Wracając do tematu układu wysprzęglania ma ktoś pojęcie czym różnią się wysprzęgliki cnc racing 26, 28 i 30mm?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Marzec 26, 2018 Średnicą tłoka, a średnia ma wpływ na twardość klamki i na odległość na jaką wysunie się zespół wysprzeglik-sprzegło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach