Adam Sobczyk 0 Napisano Kwiecień 24, 2017 Cześć, Będę się wybierał po majówce pierwszy raz swoim 848 EVO na tor. Widziałem w komputerze, że jest opcja włączenia DDA. Przydaje się to do czegoś? Jest coś w komputerze co przyda mi się na tor? Może jakiś lap timer? Dzięki! Adam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 25, 2017 Laptimer to absolutnie i bezwzględnie najważniejszy aspekt pierwszej w życiu wizyty na torze, podobnie zresztą jak nagrywanie onboardów ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam Sobczyk 0 Napisano Kwiecień 25, 2017 Laptimer to absolutnie i bezwzględnie najważniejszy aspekt pierwszej w życiu wizyty na torze, podobnie zresztą jak nagrywanie onboardów ;) Dzięki! Na torze byłem, ale nie ducatem. Chodziło mi bardziej o to czy jakiś lap timer jest wbudowany w komputer 848 ( zanim przewertuje na marne 500 stron manuala). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jackvboom 0 Napisano Kwiecień 25, 2017 Laptimer to absolutnie i bezwzględnie najważniejszy aspekt pierwszej w życiu wizyty na torze, podobnie zresztą jak nagrywanie onboardów ;) Polemizował bym. Pierwsza wizyta powinna być poświęcona zapoznaniem się z zasadami jazdy po torze. Dobre wprowadzenie i kilka kółek za instruktorem. Widziałem już "kozaków" którzy za pierwszym razem stwarzali realne zagrożenie spowodowane nie tyle brakiem umiejętności jazdy (też) ale brakiem teorii jak się po torze poruszać i co oznaczają znaki. Co do DDA to fajna rzecz. Miałem to w hypku i o ile ktoś umie czytać wykresy to pomaga analizować zachowanie motocykla i jeźdzca.. tu mały screen i to co można wyczytać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 25, 2017 ktoś tu szydery nie zjarzył Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam Sobczyk 0 Napisano Kwiecień 25, 2017 Polemizował bym. Pierwsza wizyta powinna być poświęcona zapoznaniem się z zasadami jazdy po torze. Dobre wprowadzenie i kilka kółek za instruktorem. Widziałem już "kozaków" którzy za pierwszym razem stwarzali realne zagrożenie spowodowane nie tyle brakiem umiejętności jazdy (też) ale brakiem teorii jak się po torze poruszać i co oznaczają znaki. Co do DDA to fajna rzecz. Miałem to w hypku i o ile ktoś umie czytać wykresy to pomaga analizować zachowanie motocykla i jeźdzca.. tu mały screen i to co można wyczytać Dzięki kolego właśnie takiej informacji szukałem! Teraz tylko manual do ręki i szukam jak z tego skorzystać. LwG! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marcinekmoki 0 Napisano Kwiecień 25, 2017 Jackvboom podpowiesz coś więcej? Trzeba mieć ten specjalny intefejs ? http://www.ebay.com/itm/DUCATI-DATA-ANALYZER-DDA-for-SBK-848-1098-1198-Streetfighter-28620401B/121998785939?_trksid=p2047675.c100012.m1985&_trkparms=aid%3D777003%26algo%3DDISCL.MBE%26ao%3D2%26asc%3D40130%26meid%3Df6e09f72a1a54e0f996868eee408fa57%26pid%3D100012%26rk%3D3%26rkt%3D7%26sd%3D161768536189 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Kwiecień 25, 2017 co do laptimera,masz go w menu,z tego co pamiętam chyba 20 pomiarów,czasy klikasz przyciskiem od blindowania :mrgreen: błyśnięcie światłami drogowymi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jackvboom 0 Napisano Kwiecień 25, 2017 ktoś tu szydery nie zjarzył Hahaha.. zajarzył.. :mrgreen: Marcin, tak, na coś Twoje dane z przejazdu muszą być nagrywane. Ducati dodaje to do motocykli w wersji S.. nie wiem cy wszytkie modele. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam Sobczyk 0 Napisano Kwiecień 25, 2017 co do laptimera,masz go w menu,z tego co pamiętam chyba 20 pomiarów,czasy klikasz przyciskiem od blindowania :mrgreen: błyśnięcie światłami drogowymi. I wszystko jasne. Dzięki! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach