Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Sebuch

Monster S4R - nierówna praca, zdławienie przy dodawaniu gazu

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Cześć Wam,

 

Dzisiaj na przejażdżce i po umyciu zaczęło dziać się coś złego z Monsterem. (S4R 2003 rok).

 

Na biegu jałowym (niezależnie czy zimny czy rozgrzany), motocykl sam sobie robi takie krótkie przegazówki od 1 do 1,25 tys obr co ok. minutę. Na ssaniu jak mu ustawię 1,5 tys. obr to robi przygazówki do 2 tys. W czasie jazdy jak odkręcę manętę to ledwo ledwo przyspiesza i brzmi jak by ktoś go zdławił, po czym nagle niezależnie od obrotów załapuje i przyspiesza normalnie.

 

Motocykl po pełnym serwisie w Motomaniax w kwietniu, wymienione dźwigienki, oleje filtry płyny.

 

Wiem, że powinienem wstawić od razu do serwisu, ale może mogę wykonać naprawę w miarę "własnoręcznie". Patrząc jak to wygląda i przeglądając forum, mam wrażenie, że to układ zapłonowy.

 

Help?

Edytowano przez Sebuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo (przynajmniej z opisu tak mi sie wydaje) walnięty był jakiś czujnik. Ciinek wymieniał koszt +/- 300zł + wymiana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Map sensor

TPS

Wszystko wyjdzie po podłączeniu komputera serwisowego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Terminy w serwisie zapewne potwornie odległe... Wrzucam jeszcze filmik co dokładnie się dzieje na biegu jałowym.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Formalnie to w tym motocyklu nie ma MAP sensora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK. - terminologia..

czujnik ciśnienia atmosferycznego - w sumie ten sam czujnik co MAP , ale z innym podłączeniem.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Dławienie ustąpiło - łapał lewe powietrze, bo przepustnica wypadła z tego gumowego krućca łączącego go z kolektorem dolotowym.

 

Ale nierówna praca na wolnych została - Motomaniax - będę dzwonił!

Edytowano przez Sebuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.