jarmah 0 Napisano Maj 19, 2017 Cześć. Kilka dni temu prędkościomierz w moim Monsterze S4R z 2004 roku odmówił współpracy. Po włączeniu zapłonu obrotomierz wykonuje normalnego "koziołka", prędkościomierz już nie, po czym jego wskazówka zatrzymuje się tam, gdzie akurat ma na to ochotę - poniżej zera, na 70, 150 itp. Wszystkie pozostałe funkcje zegarów działają bez zarzutu: podświetlenie, przebiegi, zegar, obrotomierz. Podłączałem motocykl do komputera diagnostycznego ale żadnych błędów nie zarejestrował, rozebrałem wskaźniki, przeczyściłem co się dało i nic... Możecie poradzić coś? Gdzie zajrzeć? Co sprawdzić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Maj 21, 2017 Oprócz liczników, jeszcze zawory masz do ustawienia. Jakoś dziwnie coś stuka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Maj 21, 2017 Jakieś 4000 km temu miałem robiony pełen serwis. Motocykl stał w garażu jak to nagrywałem, może to jakiś pogłos od sprzęgła... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jackvboom 0 Napisano Maj 21, 2017 Oprócz liczników, jeszcze zawory masz do ustawienia. Jakoś dziwnie coś stuka. Ciągle mi to mówią.. że jakoś dziwnie coś w nim stuka.. i że się to nie rozpadnie??? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hongkongphooey 0 Napisano Maj 22, 2017 Ciągle mi to mówią.. że jakoś dziwnie coś w nim stuka.. i że się to nie rozpadnie??? :) ja ostatnio słyszałem że to wał korbowy hałasuje :roll: :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slav 0 Napisano Maj 22, 2017 Klient stacji benzynowej, na ktorej ostatnio tankowalem stwierdzil z kolei, ze w moim silniku cos "wali". Spytal, czy sie nie boje tak jezdzic. Odpowiedzialem, ze nie, ze to normalne i zapasowy cylinder w plecaku zawsze mam. Na wypadek gdyby sie ten poziomy nagle oderwal. Mina goscia byla bezcenna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Maj 22, 2017 A jak jedzesz to pokazuje prędkość czy też jak mu się chce? Może jakaś "nitka" poszla lub lutowania poprawić trzeba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Maj 23, 2017 Prędkościomierz "ożywa" tylko w sytuacjach takich, jak na filmiku - w czasie włączania/wyłączania zapłonu. Poza tym żadnych ruchów nie wykazuje, nawet nie drgnie w czasie jazdy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Maj 31, 2017 Możecie mi podpowiedzieć, czy S4R Desmoquattro ma immobilizer w zegarach? Jeżeli kupię cały zestaw wskaźników z innego motocykla będzie problem z współpracą z moim motocyklem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cosmo 1 Napisano Maj 31, 2017 Gdzieś na forum chyba widziałem info, że wszystkie Monstery z takimi zegarami jak Ty masz miały immo w liczniku. To był chyba wątek padniętego przerywacza kierunków. Ale niech ktoś jeszcze to potwierdzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Maj 31, 2017 Słyszałem ze idze wyłączyć Immobilizer. A i miał bym liczniki do ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Czerwiec 1, 2017 Dzięki za pomoc, ale negocjuję już kupno liczników - jeżeli nic z tego nie wyjdzie, odezwę się w tej sprawie do Ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Czerwiec 1, 2017 Jest taka aplikacja za 10 euro na Androida, na której w teorii można wyłączyć immobilizer. Trzeba najpierw zgrać na telefon mapę silnika, wyłączyć immo, zapisać. Potem wgrać te zapisaną mapę (z wyłączonym immo) do ECU. Nie praktyowałem z immo osobiście. Aplikacja to TUNEECU. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Czerwiec 1, 2017 Dzięki :) Zamówiłem już licznik i jak tylko do mnie dotrze, będę kombinował aby "zgrać" go z resztą motocykla ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Czerwiec 27, 2017 Jest szansa aby samemu udało się "podłączyć" fabrycznie nowy licznik do "reszty" motocykla? Po podłączeniu licznika widać błąd immo i świeci kontrolka silnika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Czerwiec 28, 2017 Jest szansa aby samemu udało się "podłączyć" fabrycznie nowy licznik do "reszty" motocykla? Po podłączeniu licznika widać błąd immo i świeci kontrolka silnika. Zapomniałem dodać, że dostęp do TEXY mam ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarmah 0 Napisano Lipiec 1, 2017 Da się uruchomić, ale immo nie trzyma pamięci ;) Trzeba z tym tematem odwiedzić serwis ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lwilgucki 1 Napisano Sierpień 4, 2017 (edytowany) Trochę po czasie.... ale miałem to samo u siebie z rok temu. Wymiana silniczka magneta i po problemie 15min roboty ~100pln koszt. Podepnę się pod temat. U mnie już takich objawów nie ma. Parę dni temu całkiem padła lewa strona zarówno podświetlenie led jak i prędkościomierz. Wyświetlacz ciągle nabija km. Tym razem wymiana silniczka nie pomogła ;) Gdzie mogę podesłać licznik do ew. naprawy? Słyszał ktoś, coś o takim fachowcu ? Edytowano Sierpień 4, 2017 przez lwilgucki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach