Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Beras

Napinanie łańcucha 1199

Polecane posty

Witam gdzie mogę kupić klucz do naciągania łańcucha do ducati 1199 i ma ktoś może instrukcje jak to zrobić ?? mam dość servisu w toruniu leca w kulki po całości robiłem kompletne wymiany regulacje i bóg wie co jeszcze zaraz po zakupie moto po przejechaniu  3 tyś km zajechałem na naciąg łańcucha a ten mi oświadcza że łańcuch mam do wymiany bo jest nierówno rozciągnięty że płyn hydrauliczny do wymiany i hamulcowy że mam przyjechać na " przegląd śrubek " bo to dużo jak na to moto...  i moje pytanko jakie lejecie płyny hamulcowe i hydrauliczne ? czy najlepiej rozebrać sprzęgło żeby wyczyścić tarcze ? ( bo płyn hydrauliczny aż czarny...) mam jeszcze jeden problem mianowicie moto przed rozgrzaniem nie widzi właściwie luzu ledwo odpalam bo da rade jakoś go odnaleśc ( tuż przed wbiciem dwójki na krótko widzi luz )  ale wrzucam luz a na wyświetlaczu mam wbity bieg ( moto jest na luzie )  myślę że to wina właśnie płynu który trzeba wymienić pozdrawiam i nie polecam już servisu w toruniu dodam że nie jeżdzę jak dziadek i wole kupić płyny lepszej jakości jest gdzieśinstrukcja jak demontuję się tylne koło czy poprostu tylko zabezpieczenia nakrętka i koło schodzi a zębatka i reszta zostają ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klucz:

http://stary.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIyMDEyNQ==&bid=21207

 

płyn jest jeden , bez podziału na hydrauliczny i hamulcowy. Na każdym zbiorniczku masz opisane - DOT4 - marka wg. uznania..

Płyn sprzęgłowy ( jego zabrudzenie) nie ma nic wspólnego z tarczami sprzęgła...

Czujnik luzu - raczej będzie do wymiany- na gęstym ( zimnym) oleju się zacina , a ciepłym  pracuje prawidło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam gdzie mogę kupić klucz do naciągania łańcucha do ducati 1199 i ma ktoś może instrukcje jak to zrobić ?? mam dość servisu w toruniu leca w kulki po całości robiłem kompletne wymiany regulacje i bóg wie co jeszcze zaraz po zakupie moto po przejechaniu  3 tyś km zajechałem na naciąg łańcucha a ten mi oświadcza że łańcuch mam do wymiany bo jest nierówno rozciągnięty że płyn hydrauliczny do wymiany i hamulcowy że mam przyjechać na " przegląd śrubek " bo to dużo jak na to moto...  i moje pytanko jakie lejecie płyny hamulcowe i hydrauliczne ? czy najlepiej rozebrać sprzęgło żeby wyczyścić tarcze ? ( bo płyn hydrauliczny aż czarny...) mam jeszcze jeden problem mianowicie moto przed rozgrzaniem nie widzi właściwie luzu ledwo odpalam bo da rade jakoś go odnaleśc ( tuż przed wbiciem dwójki na krótko widzi luz )  ale wrzucam luz a na wyświetlaczu mam wbity bieg ( moto jest na luzie )  myślę że to wina właśnie płynu który trzeba wymienić pozdrawiam i nie polecam już servisu w toruniu dodam że nie jeżdzę jak dziadek i wole kupić płyny lepszej jakości jest gdzieśinstrukcja jak demontuję się tylne koło czy poprostu tylko zabezpieczenia nakrętka i koło schodzi a zębatka i reszta zostają ? 


Witam,

Strasznie chaotyczna ta Twoja wypowiedz.
Nie opisałeś historii szczegółowo, więc nie mogę jej obiektywnie ocenić, ale niestety nie jesteś pierwszą osobą,która narzeka na serwis w Toruniu ostatnimi czasy.
Miejmy nadzieje, że to tylko chwilowe wakacyjne słabości.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się wypowiadał na temat DT bo nigdy nie serwisowałem u nich motocykla. Kolega stawia stanowcze zarzuty serwisowi węc pozwolę sobie również stanowczo odnieść się do tego co napisał - To techniczny bełkot i tylko potwierdza niesłuszność jego opini
A teraz do rzeczy
Płyn hydrauliczny w układzie sprzęgła nie ma jakiegokolwiek kontaktu z tarczami sprzęgłowymi!
Brudzi się bardzo szybko ale to ma związek z budową wysprzęglika – współpracujące ze sobą części to guma uszczelnienia i aluminiowy korpus co powoduje, że tlenki aluminium ścierają się notorycznie dostając się do płynu – stąd ten ciemny kolor
Koło ściąga się odkręcając tylko nakrętkę jednak do tego trzeba mieć odpowiednią nasadkę a do przykręcenia trzeba urzyć odpowiedniego, dość dużego momentu więc jak nie masz klucza dynamometrycznego to się za to nie zabieraj
Procedura napinania łańcucha opisana jest w instrukcji do twojego motocykla, jak nie masz takowej to możesz ją ściągnąć z oficialnej strony Ducati, są ogólnodostępne
Co do reszty tak jak napisał cinek78
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co jest dziwnego w tym  ze po 3 tys km łancuch wymaga naciągnięcia ;) ? Jeśli pytasz jakie się leje płyny to lepiej sam tego nie ruszaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

faktycznie chaotycznie napisałem bo w pośpiechu ;p łańcuch po 3 tyś mówili mi że do wymiany bo nierówno się rozciągnął o to mi chodziło a w instrukcji moto pisze mi tylko że w razie potrzeby zgłosić się do servisu ducati i tyle... nie ma wzmianki jak to zrobić ( naciągnąć łańcuch ) a z innej beczki sa lepsze opony do codziennej jazdy nie tylko w doskonałych warunkach od supercorsy sp bo na deszczu albo jak już zimno się robi to strasznie lipne sa myślałem o jakiś michelinach na hondzie 1000rr dawały dużo pewności na zimnym i w deszczu  ;p    co do płynu hydraulicznego sprzęgła to w servisie mi gnojek powiedział że " tarcze sprzegła brudzą " wymieniłem już sam płyny tylko coś nie moge odpowietrzyć tylnego hamulca.  to w takim razie ma ktoś jakiś dobry servis w pl ? czy lepiej do szwabolandii jechać ?  niedługo pewnie znowu regulacja zaworów mnie czeka a do torunia moto już nie oddam 

ps. dziekuje za odpowiedzi wszystkim jakoś nie lubie pisać temu tak chaotycznie i dziwnie wychodzi. śmiga ktoś gdzieś jakimś panigale albo innym ducati na weekend może ?? jeśli bym mógł chętnie podjade pogadam szukam kogoś kto mnie nakieruje jak się dobrze nim zaopiekować na co zwracać uwage co często kontrolować itp . piszę to bo ten cholerny DT mnie nastraszył że jak zrobiłem nim 4-6 tyśkm to dużo na ten model i mam przyjechać na przegląd śrubek cholerni naciągacze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.