Piotr Stocki 0 Napisano Październik 17, 2017 Właśnie odkryłem że gwałtownie spadła mi skuteczność działania sprzęgła. Klamka zapadała się. A poziom płynu od pewnego czasu spadał. Decyzja, wymiana płynu. W trakcie wymiany widać było że płyn się zmienił, zszarzał i był brudny, pewnie coś się do niego dostało. ( wymianę zrobiłem we własnym zakresie ) Oczywiście po operacji klamka pracowała prawidłowo, twardo, jak wcześniej. Zastanawiam się, co to mogło spowodować? Jaka ( kolejna ) usterka powoduje taką sytuację. Ktoś to już wcześniej obserwował? Dotyczy to Multistrada 1200S r. 2015 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 18, 2017 Zabrudzenie płynu w sprzęgle jest "normalne". Składa się na to kilka czynników i nie wyeliminujesz tego zjawiska całkowicie. Prawdopodobnie to początek końca siłownika - w Ducati to "Pięta Achillesowa". Montaż zamiennika zamyka problem. Przy zamiennikach ( np. CNC) widocznie mniejsze jest zjawisko brudzenia się płynu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Październik 18, 2017 Jako że mogą siłownik też zachowuje się co najmniej dziwne, uprzejmie zapytowuje gdzie można dostać taki akcesoryjny dobry słowniczek. I dlaczego tak drogo? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 18, 2017 poszło na priv... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Listopad 5, 2017 Miałem podobny problem , na długim wyjeździe nagle zobaczyłem że mam minimalnie płynu w zbiorniczku. Dolałem ale płyn ubywał. Za 7 dni miałem kolejną dalszą wyprawę a obdzwoniwszy serwisy siłownik nie był dostępny na zaraz. Wymontowałem siłownik (cały zalany od środka), wszystko dokładnie umyłem i ... zapchany był otwór spustowy - odpowietrzający w plasykowej obudowie siłownika. Po tych czynnościach zrobiłem około 3000 km i nic nie ubywa :))) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach