Mamba 0 Napisano Styczeń 8, 2018 Witam otóż oglądałem takiego s4r i zaniepokoiły mnie dwie rzeczy. Motocykl ze Szwajcarii, 2003 r. 1. Silnik z dźwigienką "ssania" nawet jak silnik się rozgrzeje ma około 850 - 900 obrotów. A powinien mieć jakieś 1200 jeśli sie dobrze orientuję. Czy to może oznaczać, że silnik nie ma kompresji i jest na wykończeniu? 2. Silnik był rozbierany bo widać że silikon wyłazi. Czy to oznaczać może że ktoś go robił ale nie zrobił jak trzeba bo wymaga kosztownego remontu i się go pozbywa? Jak drogi jest taki remont? Cy warto w ogóle się w to pchać? Dzięki za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 8, 2018 Ad.1 Zbyt niskie obroty biegu jałowego mogą świadczyć o złych nastawach układu wtryskowego. Ad.2 Silniki DUCATI składane są fabrycznie na szarą masę uszczelniającą, nie na uszczelki. 1 cinek78 zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gajowy 0 Napisano Styczeń 9, 2018 czy mówisz może o tej sztuce? http://allegro.pl/ducati-monster-s4-r-996-i7117422229.html#thumb/2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamba 0 Napisano Styczeń 9, 2018 Tak a co, masz jakieś spostrzeżenia dodatkowe? Podziel się nimi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 10, 2018 (edytowany) Wygląda rozsądnie. Może poprostu potrzebuje porządnego serwisu. Pamiętaj, że w tych silnikach dosyć powszechnie występuje problem z uszkodzeniami dźwigienek zaworowych. Jedna sztuka to w OEMie ponad 700zł. Edytowano Styczeń 10, 2018 przez musieli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamba 0 Napisano Styczeń 10, 2018 A że tak spytam ile ich jest? Tych dżwigienek? I ile by u was kosztowała wymiana pasków i odpowiednie ustawienie wtrysku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NastroAzzurro 16 Napisano Styczeń 10, 2018 oj już nie strasz chłopaka tymi dźwigienkami na dzień dobry taki urok tych silników pierwsze 916 748 cierpiały na wycieranie lub odpadanie chromu technicznego w ostatnich desmoquattro to zniwelowali do minimum ale nadal to występuje sam zresztą wiesz doskonale żę żle dopasowane płytki powodują nadmierne wycieranie się dźwigienek gdzie wałki się ślizgają , zresztą chłopak może sobie zregenerować po około 200zł za szt. gdzieś w czechach w okolicach Brna zapomniałem nazwę firmy specjalizują się w nakładaniu nicasilu i chromu technicznego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach