Wretched 0 Napisano Styczeń 27, 2018 Siema, czy ktoś przerabiał temat zmiany fabrycznego przełożenia 15 zębów przód 42 zęby tył na opcje np 14 zębów na przód albo kombinacje 14/53 ? Wg kalkulatora różnica w oborotach jest na poziomie +9,6% więc wydaje się bez dramatu, natomiast ciekawi mnie jak w praktyce? Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Luty 18, 2018 Ja to zrobiłem w 600 i 900. Zmiana zębatki zdawczej na 14t, łańcuch był świeżutki, więc nie cały koszt to 80zł na koronkę. Chyba najlepsza modyfikacja w stosunku cena/jakość. Zero szarpania przy prędkościach parkingowych, więc i sprzęgło mniej dostaje. Dużo płynniejsze ruszani, itd.Poszukaj na zagranicznych forach- tam dużo kolegów to testowało i chętnie dzielili się swoimi doświadczeniami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach