Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Peter

Jaki płyn do chłodnicy w Panigale

Polecane posty

Witam, 

Jaki płyn jest fabrycznie lany do chłodnicy w Panigale . Chciałem dolać i nie wiem co ?Dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shell glyco, ale jeśli uzupełnisz płynem np. Motul Motocool to też będzie OK.

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odświeżyć temat uprzedzając komuś stracenie wszystkich możliwych nerwów jak ja :D 

w manualu płyn do chłodnicy do 899 to ENI Agip Permanent Spezial - 2,3 dm3 - ale nie idzie go za chiny dostać, w Ducati w Krakowie np. używają motocool'a.
Polecam natomiast kupić płyn w kolorze różowym, jak ten "pierworodny", Shell glyco będzię ottimo.
Można się pobawić również z red line water wetter w US są nim zachwyceni :) 

Jaki jest zatem problem z motocoolem? Jest zółty i go nie widać, autentycznie zero widoczności, najlepsza ledowa latarka nie daje żadnych efetków (chyba, że oczopląs bo będzie nam się wydawało że przez chwile coś widać), trzeba się bawić w kawałek kartonowego papieru/patyczka i odmieżać centymetrem ile płynu ma być.
Gdyby się ktoś jednak skusił to licząc od korka wlewu: minimum 13cm a max to 9cm, więc opymalnie będzie nalać płynu na ok 11.5cm 

Spuszczając płyn poprzez odkręcenie śrubki na chłodnicy nie zlewa się on cały, oczywiście warto przepłukać cały układ wodą destylowaną ale tego chyba nie muszę pisać :) 

Good luck! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powodem dlaczego w USA uzywaja Water Wetter lub Engine Ice jest fakt, ze tradycyjny plyn chlodniczy bazujacy na glycolach jest zabroniony na torach, w razie wypadku trudno taki plyn usunac z nawierzchni. W porownaniu do tradycyjnych plynow chlodniczych WW ma gorsze wlasciwosci smarne i antykorozyjne ale lepszy wspolczynnik odprowadzania ciepla

Edytowano przez Arecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.