Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

zenon915

Kichanie w filtr przy 3000 ST2

Polecane posty

Witam. Mam takie właśnie kichanie,pśtykanie w filtr powietrza przy 3000 obrotów.Przy innych obrotach jest ok.Motocykl pójdzie do mechanika w przyszłym tygodniu z tego powodu. Pytanie:czy ktoś miał coś takiego? Co sprawdzić na wstępie? Pozdrawiam Zen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybka diagnoza na odległość- kicha znaczy jest przeziębiony. Pewno na noc zostawiasz go w zimnym garażu lub na dworze. Recepta -dać coś na rozgrzanie 98 , zobaczyć w gardło czy nie zapchane następnie tak jak pisałeś udać się prywatne do doktora , (bo na NFZ nie ma co liczyć). On tam już śrubokrętem i młotkiem wybije mu z  głowy kichanie. Pewno zaworki ,świece ,stare szmaty z rury wydechowej wyciągnie.Nie trzeba się martwić pacjent będzie żył. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę żeby benzyna 98 w tym przypadku coś pomogła, zaleciłbym raczej regulację TPS (czujnika położenia przepustnicy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum!

Kupiłem właśnie Ducati 996, jest to mój pierwszy motocykl tego typu, wcześniej jeździłem na crossie. Motocykl od 6 lat nie był używany, a ostatni wpis w książce serwisowej jest z końca 2007 roku (od tej pory przejechał 5000 km). Po przyjeździe wymieniłem od razu olej w silniku razem z filtrem, filtry powietrza, które były całkiem zniszczone i dziurawe oraz wypompowałem stare paliwo i wlałem nowe.

Ducati nie chce wchodzić na obroty powyżej 6 tys. i tak jak autor tematu napisał kicha. Po odpaleniu mocno, później tylko czasami. Na wolnych obrotach (1,5 tys) prawie wcale. Przed wymianą filtrów powietrza kiedy je wyciągnąłem wydawało mi się, że dźwięk pochodzi z tych wylotów. Po założeniu nowych, odgłosy wydobywają się z baku. Paliwo wymieniałem za pomocą sprężarki i myślałem, że może woda z niej dostała się do paliwa ale to chyba niemożliwe. Postaram się wrzucić filmik z odgłosami.

Czy jest coś co mogę zrobić samodzielnie (regulacja tps raczej będzie dla mnie zbyt trudna)? Wiem, że powinienem wyregulować zawory i zmienić paski rozrządu ale przez obecną sytuację mam utrudniony kontakt z mechanikiem.

Pozdrawiam wszystkich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie uruchamiaj  bo to wyglada na luzne paski .zniszczysz silnik.jak wciagnal uszkodzony filtr powietrza to moze byc nieszczelny zawor itd..daj to mechanikowi

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam sporo rzeczy jest do zrobienia, i z tym raczej sobie nie poradzisz, ja obstawiam też problem z pompa paliwa/brudnym filtrem paliwa, ect...

ale tak jak przedmówca stwierdził... moto na warsztat i do gruntownego przeglądu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

„Zawory,tps,synchronizacja , wszystko.

Tps może być przestawiony lub uszkodzony.”

Cytuję mojego mechanika. Jego wypowiedź sugeruje to co przedmówcy.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozostaje mi tylko czekać, Ducati będę mógł oddać do mechanika dopiero po świętach ):

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.