JackZG 0 Napisano Sierpień 17, 2018 witam Na jesień zaplanowałem kupno monster 620. Szukam na niemieckich portalach i nie jestem pewien co do zmian w tym modelu, które występowały w określonych latach. Mój wybór do moto produkowane od 2002 roku do czasu zmiany hamulców na mniejsze tarcze. Wersję dark z jedna tarczą hamulcową odrzucam. Czy możecie potwierdzić że początkowo monster miał skrzynię 5 biegową, a od 2004 roku montowali 6 biegową i dodatkowo sprzęgło antyhopping? W sumie nie wiem czy to jest duża różnica czy skrzynia będzie 5 czy 6 biegowa, bo i tak motor będę wykorzystywał kręcąc się wokół komina. Wkleję linka z motorem, który wydaje mi się godny zakupu, może jakieś sugestie? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266048407&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=monster+620&pageNumber=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=580b6053-ea75-8d0a-f685-deb4a904542c pzdr Jacek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil Gliwiński 0 Napisano Sierpień 20, 2018 Ja mam Dark-a jedną tarczą i 5cio biegową skrzynią. 6-ego biegu brakuje, szczególnie na trasach. Po mieście bez problemu, fajnie przycisnąć go do 7-8 tys ale na trasie jak masz 140km/h na budziku i silnik Ci wyje pod <font color='red'>[desmo]</font> to aż się prosi o 6-ty bieg. Jedna tarcza wystarcza, ale miałem kilka przypadków kiedy hamowanie mnie zaskoczyło i serducho zaczeło szybciej bić. Ogólnie polecam bardzo moto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JackZG 0 Napisano Wrzesień 21, 2018 Pojeździłem nowym nabytkiem i powiem szczerze że Włosi potrafią zrobić fajny motor. Prowadzenie w zakrętach - super, hamulce - Brembo na pompach radialnych robi wrażenie, dźwięk - tłumiki MIVV bez DBkilera obudzą chyba wszystkich sąsiadów z rana. Jeździłem wcześniej różnymi maszynami z Japonii i jedne były lepsze (Honda VFR) inne bez wyrazu (Suzuki DL). Ale mały monster, pomimo mocy 60 KM, daje radość z jazdy na motorze. Co do kosztów (ducat kosztował około 3 tys. drożej niż w kraju), na wiosnę muszę zrobić duży przegląd, w Niemczech szacunkowo podali cenę 500 euro. Dodatkowo na zimnym silniku wyczułem jakby sprzęgło się ślizgało (na ciepłym jest ok). Dodatkowo muszę chyba nauczyć się zmieniać biegu w dół, bo kilka razy wyskoczył mi bieg (jak zbijam z międzygazem i mocniej naciskam na dźwignię zmiany biegów wszystko jest OK). Sprzęt ma najechane 28 tys. km, to może już czas na wymianę tego sprzęgła? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Wrzesień 21, 2018 Pompa hamulcowa jest tradycyjna. Moto łdne, wygląda na zadbane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JackZG 0 Napisano Sierpień 13, 2019 witam Muszę kupić sprzęgło, zdecyduje się na oryginał. Z tego co poszukałem po serwisówce to jest kod: 190.2.009.2B https://www.ersatzteile-ducati.de/ducati-motorrad/zuordnung_der_ersatzteile/19020092B cena 930 zł. Znalazłem stronę sklepu w Polsce na motomaniax cena to 1007 zł, z kolei na stronie doducata cena to 833 zł. Macie może doświadczenia z któryś z tych sklepów, nie chcę zapłacić a potem czekać dwa miesiące na części albo pół roku na zwrot kasy. PS. nie znalazłem uszczelki pod dekiel, a podczas wymiany myślę że trzeba założyć nową żeby nie ciekło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Sierpień 13, 2019 Motomaniax to sprawdzona firma. A w tej kasie nie lepiej coś akcesoryjnego , co jest jakościowo półkę wyżej niż OEM ? Jak Cię interesuje to pisz na priv... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JackZG 0 Napisano Wrzesień 30, 2019 Sprzęgło zrobione, kupiłem oryginalne na dodukata.pl za 830 zl, nawet nie czekałem długo na dostawę. Dodatkowo wymieniłem olej w zawieszeniu plus nowe uszczelniacze w lagach i płyny hamulcowe i sprzęgła Teraz to ten motór jeździ jak bajka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach