Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!

Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
mihau

M696 - modyfikacje - skąd części oraz czy zrobię to sam

Polecane posty

Część wszystkim :)

Zakupiłem dwa tygodnie temu M696 z 2009r. Chciałbym zmienić w nim (na ten moment) 5 rzeczy:

1) prostą, czarną kierownice

2) Krótki klamki sprzęgła, hamulca

3) okrągłe lusterka mocowane na manetkach

4) usunąć owiewkę nad licznikiem

5) uchwyt na tablicę rejestracyjną "na tylnim kole"

Zastanawia mnie gdzie mogę takie czesci znaleźć oraz czy będę w stanie sam wykonać ich wymianę (jestem raczej zielony into mechanika)?

Za pomoc z góry dziękuję :)

mihau

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Liczba marek akcesoriów, które wymieniłeś jest dosyć długa a to gdzie i jakie kupisz zależy od portfela. I albo zdecydujesz się na chińszczyznę z alledrogo bo tanio albo będziesz szukał czegoś markowego u rodzimych dostawców np. MotoManiax czy Motofasion. Przygotuj się jednak że to co do Ducati jest markowe kosztuje. Ja przykładowo za krótki ogon R&G płaciłem 380 pln. Co do montażu - nie musisz być mechanikiem by to zrobić wystarczy mieć smykałkę do takiego dłubania. Ja nie mam i jak cos zmieniałem to zlecałem to w serwisie przy okazji przeglądu.       

Edytowano przez Kwinto

Znajomy do 796 zamawiał u "rzemieślnika" tylne mocowanie do wahacza poprowadzone za koło - razem z mocowaniem tablicy. Koszt około 1000-1500 zł.

Co do lusterek to sugerowałbym bardziej łezki, ale to rzecz gustu.

Jak umiesz odkręcać i przykręcać śrubki to z większością podpunktów sobie poradzisz.