Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
NibyCzerwonyajednakZielony

848 sprzęgło/skryznia i ikonka oleju

Polecane posty

tak jak mowi mój nick jestem zielony w swiecie ducati a w sprawach mechanicznych takze w swiecie motocykli wiec jezeli moje pytania sa głupie to wybaczcie :) 

pacjent ducati 848 2008r

probuje jednak czegos sie nauczyc wiec w miejscu nie stoje. problem mam z biegami podczas jazdy. gdy zrzucam biegi na nizsze wajcha zacina sie na dole. podczas jazdy 2 razy zdarzyło mi sie  ze wrzucajac bieg wyzej  on nie wszedl i wbil sie luz miedzy 3i4 a drugim razem miedzy 4 i 5. dojezdzajac do swiatel zacisnałem sprzegło a motocykl nie zszedł na jałowe obroty jak to zwykle robi i  obroty trzymaly sie na 4/5 tysiacach. po chwili ustapilo 

ciagle pali mi sie ikonka oleju na czerwono to normalne ? 

za odpowiedzi z gory dzieki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak kontrolka na czerwono - to nie odpalaj tego silnika. Optymistyczny wariant , to uszkodzony czujnik oleju. Pesymistyczny , to silnik w "gruzie" - najlepiej jak mechanik sprawdzi Ci ciśnienie oleju i określi powód zapalonej kontrolki.

Biegi - cóż... naucz się z tym żyć . To po prostu Ducati.

Jak przejrzysz forum , to temat już był wałkowany.

Ty ze swojej strony skontroluj ustawienie właściwego kąta dźwigni zmiany biegów . Wiele osób ma źle wyregulowany i dlatego ma problem z wbijaniem biegów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezdze z ta kontorlka juz 6 dzien bo miałem wrazenie ze tak było od poczatku :/ .. pojade do aso zeby zobaczyli

dawałem ci w zime moto do serwisu ,mozliwe zeby silnik legł w gruzach od tego czasu czy sie nie stresowac ? mam nadzieje ze pomylilem ikonki albo to tylko ten czujmik :/

 

 

 

Udostępnij ten post