NibyCzerwonyajednakZielony 0 Report post Posted April 14, 2019 tak jak mowi mój nick jestem zielony w swiecie ducati a w sprawach mechanicznych takze w swiecie motocykli wiec jezeli moje pytania sa głupie to wybaczcie :) pacjent ducati 848 2008r probuje jednak czegos sie nauczyc wiec w miejscu nie stoje. problem mam z biegami podczas jazdy. gdy zrzucam biegi na nizsze wajcha zacina sie na dole. podczas jazdy 2 razy zdarzyło mi sie ze wrzucajac bieg wyzej on nie wszedl i wbil sie luz miedzy 3i4 a drugim razem miedzy 4 i 5. dojezdzajac do swiatel zacisnałem sprzegło a motocykl nie zszedł na jałowe obroty jak to zwykle robi i obroty trzymaly sie na 4/5 tysiacach. po chwili ustapilo ciagle pali mi sie ikonka oleju na czerwono to normalne ? za odpowiedzi z gory dzieki Share this post Link to post Share on other sites
cinek78 123 Report post Posted April 14, 2019 Jak kontrolka na czerwono - to nie odpalaj tego silnika. Optymistyczny wariant , to uszkodzony czujnik oleju. Pesymistyczny , to silnik w "gruzie" - najlepiej jak mechanik sprawdzi Ci ciśnienie oleju i określi powód zapalonej kontrolki. Biegi - cóż... naucz się z tym żyć . To po prostu Ducati. Jak przejrzysz forum , to temat już był wałkowany. Ty ze swojej strony skontroluj ustawienie właściwego kąta dźwigni zmiany biegów . Wiele osób ma źle wyregulowany i dlatego ma problem z wbijaniem biegów. 1 NibyCzerwonyajednakZielony reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
NibyCzerwonyajednakZielony 0 Report post Posted April 14, 2019 jezdze z ta kontorlka juz 6 dzien bo miałem wrazenie ze tak było od poczatku :/ .. pojade do aso zeby zobaczyli dawałem ci w zime moto do serwisu ,mozliwe zeby silnik legł w gruzach od tego czasu czy sie nie stresowac ? mam nadzieje ze pomylilem ikonki albo to tylko ten czujmik :/ Share this post Link to post Share on other sites
klekot999 27 Report post Posted April 15, 2019 albo łączniki pracują "na sucho" lub delikatnie skrzywiony wałek, to wersja optymistyczna, bardziej pesymistyczna pęknięta sprężyna mechanizmu zmiany biegów, lub źle wyregulowany zatrzask na "kiełkach".... Share this post Link to post Share on other sites
klekot999 27 Report post Posted April 15, 2019 Ze świecącą się kontrolką oleju bym nie jeździł...trzeba sprawdzić, na szybkiego, to podmienić od kogoś, ( pamiętać o takich samych wtyczkach), i sprawdzić... one lubią się psuć, ale może też być problem na pompie oleju... najgorszy wariant - niskie ciśnienie, a nie było "zimowego przepalania" silniki tego nie lubią... każde takie odpalenie bezzasadne, to mniej więcej minus 300-400 km od hipotetycznego przebiegu do remontu głównego silnika... 1 cinek78 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gregor1973 0 Report post Posted April 15, 2019 Miałem podobny problem z biegami w Diavelu w serwisie wymienili wałek i pomogło, Share this post Link to post Share on other sites
NibyCzerwonyajednakZielony 0 Report post Posted April 16, 2019 ok. dzięki za odpowiedzi bardzo pomoga. pojade do aso torun i chłopaki zobaczą co jest grane, Share this post Link to post Share on other sites