Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
NibyCzerwonyajednakZielony

848 sprzęgło/skryznia i ikonka oleju

Recommended Posts

tak jak mowi mój nick jestem zielony w swiecie ducati a w sprawach mechanicznych takze w swiecie motocykli wiec jezeli moje pytania sa głupie to wybaczcie :) 

pacjent ducati 848 2008r

probuje jednak czegos sie nauczyc wiec w miejscu nie stoje. problem mam z biegami podczas jazdy. gdy zrzucam biegi na nizsze wajcha zacina sie na dole. podczas jazdy 2 razy zdarzyło mi sie  ze wrzucajac bieg wyzej  on nie wszedl i wbil sie luz miedzy 3i4 a drugim razem miedzy 4 i 5. dojezdzajac do swiatel zacisnałem sprzegło a motocykl nie zszedł na jałowe obroty jak to zwykle robi i  obroty trzymaly sie na 4/5 tysiacach. po chwili ustapilo 

ciagle pali mi sie ikonka oleju na czerwono to normalne ? 

za odpowiedzi z gory dzieki

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak kontrolka na czerwono - to nie odpalaj tego silnika. Optymistyczny wariant , to uszkodzony czujnik oleju. Pesymistyczny , to silnik w "gruzie" - najlepiej jak mechanik sprawdzi Ci ciśnienie oleju i określi powód zapalonej kontrolki.

Biegi - cóż... naucz się z tym żyć . To po prostu Ducati.

Jak przejrzysz forum , to temat już był wałkowany.

Ty ze swojej strony skontroluj ustawienie właściwego kąta dźwigni zmiany biegów . Wiele osób ma źle wyregulowany i dlatego ma problem z wbijaniem biegów.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo łączniki pracują "na sucho" lub delikatnie skrzywiony wałek, to wersja optymistyczna, bardziej pesymistyczna pęknięta sprężyna mechanizmu zmiany biegów, lub źle wyregulowany zatrzask na "kiełkach"....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze świecącą się kontrolką oleju bym nie jeździł...trzeba sprawdzić, na szybkiego, to podmienić od kogoś, ( pamiętać o takich samych wtyczkach), i sprawdzić... one lubią się psuć, ale może też być problem na pompie oleju... najgorszy wariant - niskie ciśnienie,  a nie było "zimowego przepalania"  silniki  tego nie lubią... każde takie odpalenie bezzasadne, to mniej więcej minus 300-400 km od hipotetycznego przebiegu do remontu głównego silnika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.