Krisi 0 Napisano Październik 17, 2019 Witajcje, czy ktoś już się spotkał z problemem pękniętej głowicy w MTS? Najpierw zaczęła się świecić kontrolka z błędem EXVL (uszkodzony zwór w układzie wydechowym), potem silnik zaczął się przegrzewać.... stwiordzono ubytek płynu chłodniczego....diagnoza mechanika - pęknięta głowica przedniego cylindra... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Październik 18, 2019 Pierwsze słyszę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 18, 2019 Nie Martini - to przypadłość chyba 12 czy 13r. Nie mniej zawór i poziom płynu nie ma nic wspólnego ze sobą. Po czym mechanik wnosi , iż problemem jest pęknięcie głowicy? Tam jest kilka innych spraw , które też mogą powodować ubytek płynu . Najpierw trzeba je wyeliminować/wykluczyć, a na samym końcu diagnozować głowicę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krisi 0 Napisano Październik 18, 2019 3 minuty temu, cinek78 napisał: Nie Martini - to przypadłość chyba 12 czy 13r. Nie mniej zawór i poziom płynu nie ma nic wspólnego ze sobą. Po czym mechanik wnosi , iż problemem jest pęknięcie głowicy? Tam jest kilka innych spraw , które też mogą powodować ubytek płynu . Najpierw trzeba je wyeliminować/wykluczyć, a na samym końcu diagnozować głowicę. Płyn chłodniczy dostaje się do układu wydechowego... podobno to jest własnie efekt pękniętej głowicy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 18, 2019 Tak - taki daje to efekt, ale... Za każdym razem rano jak odpalasz to masz biały dymek? Ile płynu Ci ubywa na ok. 1 tyś km? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krisi 0 Napisano Październik 19, 2019 Dymek pojawia się po rozgrzaniu kolektora... po stwierdzeniu awarii przestałem używać moto wiec trudno mi określić jak dużo płynu znika... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach