Baza 0 Napisano Kwiecień 15, 2020 Cześć. Przepraszam jeśli już coś takiego było.Przeszukałem forum zanim założyłem temat. Czy moglibyście koledzy w jednym temacie zebrać informacje dotyczące różnic w ww. modelach?? Moce, wymiary, ogólnie różnice w budowie... Zastanawia mnie czy S4R jest większy gabarytowo niż reszta.. Co oznaczają te skróty. Bardzo będę wdzięczny za garść informacji dla laika.Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 15, 2020 Cześć, najważniejszą różnicą jest silnik. S2r - dwu zaworowy chłodzony powietrzem, s4, s4r - czterozaworowy chłodzony cieczą. Jeżeli chodzi o wymiany to wszystkie będą podobne, dokładne wymiary i wagi znajdziesz wszędzie. s2r na pewno jest lżejsze za względu na prostszy silnik i brak chodzenia wodnego no i prostsze (czytaj tańsze w serwisowaniu) no i według opinie serwisantów trwalsze. S4 i s4r to natomiast silnik ze sportowych superbików 916 lub 996 wiec moce odpowiednio większe> Mniejszych różnic na pewno znajdzie się dużo więcej ale to co podałem to tak w skrócie najważniejsze z nich. A i jeżeli chodzi o s2r to była też 800 z silnikiem z mokrym sprzęgłem jak ktoś nie lubi klekotu suchego sprzęgła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Baza 0 Napisano Kwiecień 15, 2020 To kwestia silników. A zawieszeniowo? Czy któryś z tych silników ma jakieś typowe przypadłości a co za tym idzie jakieś kosztowne problemy?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 15, 2020 Zawieszeniowo s2r i s4r to samo, s2r 800 inne zawieszenie bez regulacji przód, jest jeszcze s4rs (bardziej wypasiona wersja s4r) na zawieszeniu ohlinsa. Jeżeli chodzi o typowe usterki to nie doradzę, natomiast tak jak wspominałem s2r jest bardziej niezawodnym silnikiem i tańszym w eksploatacji zarówno w wersji 800 jak i 1000. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Baza 0 Napisano Kwiecień 15, 2020 To już też spora dawka informacji. S2R jest u nas trochę więcej w ogłoszeniach więc można się do czegoś przystawić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 15, 2020 Jak jesteś ze śląska to zapraszam do Gliwic! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Baza 0 Napisano Kwiecień 15, 2020 A twój czerwony może jest na olx?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 15, 2020 Nie, jest wystawiony na sprzedajemy. https://sprzedajemy.pl/ducati-monster-s2r-800-super-stan-gliwice-2-6bea9f-nr61041671 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Kwiecień 15, 2020 S4R to szatan, jeszcze jak się trafi wersja z przelotem i akcesoryjnym ECU to kopytko ma jeszcze większe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tremba 6 Napisano Kwiecień 15, 2020 S4RS jesli chodzi o zawias to masakra - na torze rewelka, na ulicy wytrzęsie. Generalnie mam go od 4 lat i nie narzekam, ale po każdej przerwie musze się przyzwyczajać na nowo. Ogólnie sztywny jak smok, i lepszy wariat - nie tak jak współczesne sporty, trzeba go świadomie zmusić do współpracy i wtedy jest poezja. Co ciekawe im bardziej go ciśniesz, tym bardziej jest przyjazny . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Baza 0 Napisano Kwiecień 16, 2020 Poczyniłem krok na przód i odezwałem się do właściciela jednego ducata w okolicy https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-s2r-CID5-IDCmLpq.html. Wyrozumiały człowiek po tym jak poinformowałem go że jestem zainteresowany, ale że nigdy nie miałem nic do czynienia z Ducati i może być tak że przyjadę siądę, stwierdzę że to jednak nie dla mnie i odjadę stwierdził że jak najbardziej zaprasza i poopowiada o motocyklu. Tak że pewnie wybiorę się jak tylko sytuacja na to pozwoli. Jakieś sugestie co do oględzin?? Może jeśli jest taki wątek to proszę o odnośnik żeby nie robić syfu w temacie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 16, 2020 Według mnie to tak: - potwierdzony przebieg - historia serwisowa - bezwypadkowość No i sprawdź co kiedy było robione (bo jak się okaże że oponki, tarcze, rozrząd i zawory, łańcuch się powoli kończy) to zaraz dołożysz 5 tyś do interesu. Jeżeli chodzi o wypadkowość to najważniejsze rama, zawieszenie przednie, wahacz (to trzeba dokładnie obejrzeć) . Elementy po których można coś poznać to podnóżki, wydech, ograniczniki skrętu, lagi, półki, dekle po obu stronach silnika, no i jazda próbna i sprawdzenie czy motocykl nie kładzie się na którąś stronę. Po zdjęciach które są pod aukcją niczego dziwnego za bardzo nie widać, oczywiście wydech, lusterka, pokrywa sprzęgła, manetki zmienione, tylne podnóżki zdjęte - to zawsze budzi pewne wątpliwości ale nie musi o niczym świadczyć - wiele osób doposaża te motocykle w rożne akcesoria. Pozdrawiam i kibicuję w zakupie motocykla Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach