Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Dziadzio20

Problem z paleniem, szarpie podczas jazdy S4

Polecane posty

Witam motor dałem do fachowca na serwis, było robiona regulacja zaworów,  synchronizacja wtrysków i mapa do powercomander wszystko było robione na hamowni  pod obciążeniem. Moto po serwisie praktycznie nie chce jechać strzela jest po prostu gorzej jak było ale co zauważyłem przez jedną przepustnice zaciąga powietrze a przez drugą praktycznie nic nie ciągnie w czym może być przyczyna, mechanik powiedział że wszystko zrobione jak ma być i nie jest to jego pierwsze ducati które robi wspominał coś o regulacji zapłonu i kolejnych kosztach. Ale mi się wydaje że może coś na rzeczy jest z tymi przepustnicami że jedna zaciąga powietrze a druga praktycznie nic. Co koledzy myślicie o tej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że moto nie było u fachowca, a u BędziePanZadowolony.

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. mapa na PC ma być tworzona w oparciu o odczyt AFR - hamowania nie ma z tym nic wspólnego. Co więcej ,  odczyt AFR na hamowni jest gorszym "sposobem", niżeli odczyt AFR podczas jazdy testowej w normalnym ruchu.

2. Jak gość każe Ci regulować zapłon :52_fearful: , to spiep.... od niego jak najszybciej.

3. Po czym wnosisz , że przepustnice nie równo "ciągną" powietrze? - podłączyłeś wakuometr?

Daj ten motocykl do kogoś ogarniętego. Z Twojego opisu wnoszę , że koleś nie ma pojęcia o Ducati , o PC , o robocie mechanika motocyklowego...

Jak nie chce Ci zwróci kasy za fuszerkę , to zaproponuj mu, że dasz to do innego punktu , i jeśli Ci zrobią , to wtedy zwróci Ci należność z faktury konkurencji. A ta na pewno będzie większa, niżeli obecna u niego płatność ( "poprawianie" jest zazwyczaj droższe).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Wnoszę po tym że podczas kręcenia rozrusznikiem i przykładając rękę czuję jak jedna zasysa powietrze a druga nic jak by była zamknięta.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może też świadczyć o braku kompresji na jednym z cylindrów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.