borysx 0 Napisano Październik 12, 2020 (edytowany) Hejka Pacjent to 750 sport z 2002r. Mam pytanie czy ktoś miał styczność z takim problemem z którym się muszę zmierzyć..... mile widziane jakieś rady wskazówki i spostrzeżenia bardziej doświadczonych kolegów. Podejrzewam wyciek z pod cylindra pionowego (był myty i sprawdzany) olej gromadzi się miedzy żeberkami na bloku silnika. I cieknie z tylnego amorka ale nie mam pojęcia z którego miejsca..... Prosił bym o jakieś wskazówki ;) bo może to jakaś pierdoła a ja chce już cały silnik rozbierać..... dzięki :) A i przy okazji się podpytam ma ktoś patent aby zadziałał zegar od temperatury oleju ? bo ciągle pokazuje 0 a czujnik działa i jak jest traktowany ogniem to dukata nagle ochoczo zaczyna pokazywać na zegarze że robi się jej ciepło...... Edytowano Październik 12, 2020 przez borysx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NastroAzzurro 16 Napisano Październik 13, 2020 tutaj olej cieknie spod cylindra 750tki tak miały ze olej zapier-dalał z pionowego cylindra i barwił blok na żółto czasem aż lakier proszkowy odpadał za cylindrem pionowym :) uszczelkę od cylindra na dole wymienisz albo dwie i bedzie git Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 13, 2020 Nie do końca NastroAzzurro - tam jeszcze są oringi , które pewnie pesel dopadł. Sam uszczelka , to kawałek alu wycinanki, a elementem uszczelniającym jest masa ( którą tez pewnie pesel dopadł ) - tylko taka specjalna , a nie silikon budowlany. Jak chcesz borysx raz porządnie to zrobić , to oba cylindry w górę , nowe oringi + masa i po problemie. Jeśli chodzi o amor - sam raczej tego nie zrobisz. Wyślij to do np. LTD44 i mistrzowsko Ci go zregeneruje. Ew. nowy zamiennik. czujnik oleju obstawiam, że działa Ci prawidłowo. Musisz pamiętać , że potrzebuje on naprawdę sporego odcinka że pokazać temperaturę. Ok. 30-50 km żeby się nagrzać do 50-70 stopni przy spokojniej jeździe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
borysx 0 Napisano Październik 13, 2020 cinek78 czyli rozumiem że wymienic uszczelkę pod cylindrem + oringi w pionie i poziomie ? Poziomu nie chciałem ruszać bo suchutki ale może faktycznie lepiej uszczelnić już wszystko. A co do temperatury oleju to nie działa zegar... Wcześniej jak go pstryknąłem palcem to zaskakiwał a teraz już umarł i trochę za czaczynam obawiać bo zegar od obrotów też zaczyna łapać takie zachowanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 14, 2020 W mojej ocenie jak wyżej pisałem. Cylindry ( oba) do demontażu i montażu na nowych uszczelnieniach, ale samego korpusu silnika nie ruszaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
borysx 0 Napisano Październik 14, 2020 Dlaczego mówisz aby nie ruszać ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach