Jjash 7 Napisano Czerwiec 10, 2021 Jak wiecie od jakiegoś roku bawię się, naprawdę się bawię i mi się nie znudziło, jazda moją miltistrada 1000ds. Żeby być w pełni zsocjalizowanym partnerem wypraw motocyklowych, zakupiłem sobie prawie od razu interkom. No i w sumie jest. Ale nie da się go używać. Nie, nie ze względu na markę - interphone - lecz z powodu głośności silnika i szumów powietrza. Kask caberg Duke 2, multistrada z szyba podniesiona do poziomu średniego, do tego deflektor ale przy wzroście 186 to i tak powietrze wali w czapkę. Myślałem zeb może to interkom jest za cichy, ale jednak chyba nie. To kwestia kasku, który mi się podoba jak cholera ale uczę się na błędach i wiem że szczękowe są głośniejsze, no i to branie na czapkę prawie całego powietrza z drogi.Jako tako można gadać do 50-60. Potem już jak w japońcach "masahuku". Nie, no nic nie mam do japońców. Skojarzenie takie.Zatem do brzegu - czy interkom w ducati, w dodatku z suchym sprzęgłem, ma sens? Pytam, bo nie wiem czy się zabierać za modyfikacje szyby, i terkomu i czego tam jeszcze czy dać sobie spokój. Nawet jak jeździć ze Spotify to i tam do prędkości miejskich. Potem to już myśli nie słychać. Swoją drogą, jakoś tym wolno mi się nie udaje jeździć. No, jakoś tak wychodzi. Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cynki 0 Napisano Czerwiec 11, 2021 mam MTS1200 i 175 cm. szyba w górze na maksa i caberg tourmax ( taki z daszkiem i szczękowiec. Z midlandem w środku. Mam podobne refleksje, przy stówce już robi się średnio a jak lecę 120 to tak jakby umorusany olejem mechanik z maszynowni kontenerowca próbował rozmawiac z mostkiem kapitańskim.... masahuku i trzeba się trochę drzeć do tego urządzenia. Poza tym, mój ma tę funkcję, że robi głośniej kiedty jade szybciej... no i w zasadzie to głośnieją mi soprany i robi się nieprzyjemnie po uszach.... ale.... lubię jak nie musze patrzeć w nawigację :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jjash 7 Napisano Czerwiec 11, 2021 Moj ma też taka funkcje ale wyłączyłem i manualnie dałem na max volume. I też podłączony do navi ale średnio się to sprawuje. Nawet nie średnio. Słabo. Dostateczny z dwoma, jak to u mnie w szkole mówili. Albo trzy na szynach. Czyli niby coś jest ale ni dudu nie wiadomo co i gdzie.Jak ja gadam to wśród hałasu można wywnioskować o co mi common ale w drugą stronę już nieciekawie.Hm... A może ja już ogluchlem od tego suchego sprzęgła.... Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Czerwiec 14, 2021 (edytowany) Hmm, dziwne, bo ja już czwarty inrphone m-ki Celluraline zakupiłem(F5MC, TOUR, AVANT a obecnie U-COM 16), poza tym najczęściej jeżdżę w kasku w opcji otwartej m-ki Shark serii EVO i z pełnym przelotem akrapa w MTS 1200S DVT, bez zatyczek, choć faktycznie konus jestem, tj. 178 cm wzrostu i szybę ma akcesoryjną, tj. wyższą +deflektor (choć ostatnio db kilera zamontowałem, by kulturalnym być :) ) , i naprawdę mi to nie przeszkadza, bo do 120~160 km/h wyraźnie komunikaty navi słyszę, odbieram telefon i z plecaczkiem się dogadam. Niestety, nie mam doświadczeń w grupie połączonych intercomów w kwestii bluetooth, bo ciężko sparować z "chińszczyzną" , itp. , chociaż tutaj są pewne ogranicznia w przeciwieństwie do komunikacji Mesh (U-COM 16). Moim zdaniem spróbuj w ustawieniach pogrzebać, tzn. przejdź na inny kanał komunikacji, niż auto, sprawdź czy kabelki przy mikrofonie nie są częściowo uszkodzone i ew. spróbuj z ustawieniami na tzw. kask otwarty z opcją automatycznego zgłośnienia dźwięku, pomimo, że masz inny. Może pomoże ;) :) Dzisiaj zamontowałem do nowego kasku najnowszy, interphone -lepsze głośniki, znacznie więcej funkcji i niebawem przetestuję U-COM 16: Edytowano Czerwiec 14, 2021 przez Asty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jjash 7 Napisano Czerwiec 14, 2021 Tak przeanalizowałem sobie i problem jest w kilku rzeczach:1-Niska szyba, choć mam już tą pośrednią,2-Wzrost kierownika, który powoduje że cały impet znad szyby idzie w czapkę i strugi powietrza powodują halas3-Specyfika kasku - szczękowiec jest glosny, a dodatkowo efekt zwiększa po lewej zamontowany, choć opływowy, interkom a po prawej kamera. Muszę posprawdzać ustawienia - być może mam coś "zblokowane" i stąd taki efekt. Dzięki za info. Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach