Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Jjash

Ducati - interkom... Czy to ma sens?

Recommended Posts

Jak wiecie od jakiegoś roku bawię się, naprawdę się bawię i mi się nie znudziło, jazda moją miltistrada 1000ds. Żeby być w pełni zsocjalizowanym partnerem wypraw motocyklowych, zakupiłem sobie prawie od razu interkom. No i w sumie jest. Ale nie da się go używać. Nie, nie ze względu na markę - interphone - lecz z powodu głośności silnika i szumów powietrza. Kask caberg Duke 2, multistrada z szyba podniesiona do poziomu średniego, do tego deflektor ale przy wzroście 186 to i tak powietrze wali w czapkę. Myślałem zeb może to interkom jest za cichy, ale jednak chyba nie. To kwestia kasku, który mi się podoba jak cholera ale uczę się na błędach i wiem że szczękowe są głośniejsze, no i to branie na czapkę prawie całego powietrza z drogi.

Jako tako można gadać do 50-60. Potem już jak w japońcach "masahuku". Nie, no nic nie mam do japońców. Skojarzenie takie.

Zatem do brzegu - czy interkom w ducati, w dodatku z suchym sprzęgłem, ma sens? Pytam, bo nie wiem czy się zabierać za modyfikacje szyby, i terkomu i czego tam jeszcze czy dać sobie spokój. Nawet jak jeździć ze Spotify to i tam do prędkości miejskich. Potem to już myśli nie słychać.

Swoją drogą, jakoś tym wolno mi się nie udaje jeździć. No, jakoś tak wychodzi.

 

Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam MTS1200 i 175 cm.   szyba w górze na maksa i caberg tourmax ( taki z daszkiem i szczękowiec. 
Z midlandem w środku. 

Mam podobne refleksje, przy stówce już robi się średnio a jak lecę 120 to tak jakby umorusany olejem mechanik z maszynowni kontenerowca próbował rozmawiac z mostkiem kapitańskim....   masahuku i trzeba się trochę drzeć do tego urządzenia. 

 

Poza tym, mój ma tę funkcję, że robi głośniej kiedty jade szybciej...  no i w zasadzie to głośnieją mi soprany i robi się nieprzyjemnie po uszach.... 

ale....  lubię jak nie musze patrzeć w nawigację :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ma też taka funkcje ale wyłączyłem i manualnie dałem na max volume. I też podłączony do navi ale średnio się to sprawuje. Nawet nie średnio. Słabo. Dostateczny z dwoma, jak to u mnie w szkole mówili.
Albo trzy na szynach. Czyli niby coś jest ale ni dudu nie wiadomo co i gdzie.
Jak ja gadam to wśród hałasu można wywnioskować o co mi common ale w drugą stronę już nieciekawie.
Hm... A może ja już ogluchlem od tego suchego sprzęgła....

Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, dziwne, bo ja już czwarty inrphone m-ki Celluraline zakupiłem(F5MC, TOUR, AVANT a obecnie U-COM 16), poza tym najczęściej jeżdżę w kasku w  opcji otwartej m-ki Shark serii EVO i z pełnym przelotem akrapa w MTS 1200S DVT,  bez zatyczek, choć faktycznie konus jestem, tj. 178 cm wzrostu i  szybę ma akcesoryjną, tj. wyższą +deflektor (choć ostatnio db kilera zamontowałem, by kulturalnym być :) ) ,  i naprawdę mi to nie przeszkadza, bo do 120~160 km/h wyraźnie komunikaty navi słyszę, odbieram telefon i z plecaczkiem się dogadam. Niestety, nie mam doświadczeń w grupie połączonych intercomów w kwestii bluetooth, bo ciężko sparować z "chińszczyzną" , itp. , chociaż tutaj są pewne ogranicznia w przeciwieństwie do komunikacji Mesh (U-COM 16).  Moim zdaniem spróbuj w ustawieniach pogrzebać, tzn. przejdź na inny kanał komunikacji, niż auto, sprawdź czy kabelki przy mikrofonie nie są częściowo uszkodzone i ew. spróbuj z ustawieniami na tzw. kask otwarty z opcją automatycznego zgłośnienia dźwięku, pomimo, że masz inny. Może pomoże ;) :)  Dzisiaj zamontowałem do nowego kasku najnowszy, interphone -lepsze głośniki, znacznie więcej funkcji i niebawem przetestuję  U-COM 16:

20210614_024937.jpg

Edited by Asty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak przeanalizowałem sobie i problem jest w kilku rzeczach:
1-Niska szyba, choć mam już tą pośrednią,
2-Wzrost kierownika, który powoduje że cały impet znad szyby idzie w czapkę i strugi powietrza powodują halas
3-Specyfika kasku - szczękowiec jest glosny, a dodatkowo efekt zwiększa po lewej zamontowany, choć opływowy, interkom a po prawej kamera.

Muszę posprawdzać ustawienia - być może mam coś "zblokowane" i stąd taki efekt.

Dzięki za info.


Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.