Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

rrolek

Multistrada 1100S 2009

Polecane posty

Witam

Po kilku przejażdżkach stwierdzam z nijaką przykrością, że jazda asfaltem jakoś mnie nie bawi (przynajmniej do prędkości uznanych za bezpieczne i dopuszczalnych przez prawo).  Postanowiłem więc sprzedać mojego Ducata:

Multistrada 1100, rok produkcji 2009, rok pierwszej rejestracji 2009, rok pierwszej rejestracji w RP 2017. Od lutego 2021 jestem 2-gim właścicielem w Polsce.

Wersja 1100S więc widelec i amortyzator Ohlinsa z pełnymi regulacjami. Nie ciekną. Błotniki i detale carbon. Kolor +/- biała perła. Malowanie ruchomej części owiewki pod szybą nie oryginalne (białe), szyba niska Losser. Drobne otarcie na plastiku pod siodłem, drobne ryski na lakierze, minimalnie podgięta dźwignia zmiany biegów. Wszystkie powyższe uszkodzenia skutkiem podobno gleby parkingowej. Silnik suchy. Bez luzów w zawieszeniu i kołach. Żadnego bujania (przynajmniej do 120 km/h, szybciej nie jeździłem)

Po zakupie zmieniłem olej, filtr oleju, świece, czyszczenie i nawilżanie filtra powietrza (PiperCross), kontrola luzów zaworowych (w limitach), przejrzałem instalacje i wymieniłem kable do rozrusznika i masy. Przesmarowałem linki, klamki. Lampy, stopy, kierunki, kontrolki, wszystko działa.

Przebieg (licznikowy) nieco ponad 34.000 km i przybywa powoli. Opony Michelin RoadPilot4 bardzo dobre, napęd bardzo dobry. Klocki nowe założył poprzedni właściciel pod koniec 2020 (jak nowe). Tarcze z drobnymi rysami bez progu.

Komplet 3-ch kluczyków i karta kodowa.

Jak dla mnie (jeżdżącego ostatnie 26 lat tylko off) zasuwa, skręca i hamuje zajebiście. Jako, że w kasku crossowym powyżej 100 urywało mi łeb założyłem kitajski deflektorek. Poprawił nieco komfort.

Aktualny przegląd i OC.

Co do zrobienia:

Według deklaracji poprzedniego właściciela gdzieś w lipcu 2022 trzeba by wymienić paski rozrządu. Paski nowe mam, jak chętny będzie chciał wymienię przy sprzedaży – może godzina roboty.

W mojej opinii (może błędnie bo to mój pierwszy motocykl który ma więcej niż jeden cylinder i nie znam nikogo z takim sprzętem) lekko nieregularny bieg jałowy więc prawdopodobnie potrzebna synchronizacja przepustnic. Nie ma jednak tendencji do gaśnięcia na jałowym.

Z motorkiem oddam interfejs KKL i kable do złącza diagnostycznego (nie ma żadnych błędów w systemie).

Cena 12.700 do rozsądnej negocjacji. Motocykl do obejrzenia koło Puław (Lubelskie)

Jak trzeba więcej foci zapraszam na PW lub 728 trzy94 dwa1dwa

Lewy tyl.jpg

Prawy.jpg

przod.jpg

guma.jpg

Lancuch.jpg

Otarcie.jpg

silnik.jpg

tarcze.jpg

Edytowano przez rrolek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Herni, kasy mi staje, miejsca w garażu już mniej to raz. I jak pisałem, na razie dużo więcej mam frajdy z krojenia po wyrypach niż z ciągnięcia kolanem po asfalcie, to dwa. W tym roku już nie dam rady, w przyszłym spróbuje ją przegonić po alpejskich winklach. Może to mnie przekona?

Pozdr rr

Edytowano przez rrolek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.