Jaroslaw 1 Napisano Marzec 20, 2022 Witam mam pytanie i problem z moją multistradą 1260 ,a mianowicie kiedy potrzebuje mocno odkręcić rollgaz i odkręcam , moto zaczyna się dławić i przerywać , wymieniłem czujnik powietrza nad filtrem ,ale dalej to samo , rozmawiałem z jednym kolesiem i powiedział mi , że one tak mają , byłem na tracku i po każdym wyjściu z zakrętu kiedy odkrecalem gaz motor się dławił i nie jechał , przerywał , ale gdy dodaje gazu równomiernie nic się nie dzieje , pomóżcie rozwiązać mi ten problem . Pozdrawiam . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 21, 2022 (edytowany) Ustaw DTC na 0 i będzie git ;-) Albo zainwestuj w dobre ogumienie. Edytowano Marzec 21, 2022 przez cinek78 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaroslaw 1 Napisano Marzec 21, 2022 (edytowany) 55 minut temu, cinek78 napisał: Ustaw DTC na 0 i będzie git ;-) Albo zainwestuj w dobre ogumienie. Ustawiłem na 0 a opony to s22 wiec to nie to , przygotowałem się na wyrwanie z fotela ,a tu pyr pyr , masakra jakaś .Najlepsze ,że byłem na serwisie i podłączyli pod komputer i nic nie ma , żeby jakiś czujnik był walnięty czy coś , to by było wiadomo co wymienić , podobno czujnik temperatury powietrza lub oleju , powietrza czujnik już wymieniłem , ale tak to można wszystko po kolei wymieniać , wiem ,że to nie tylko mój przypadek , czasami tak się dzieje , jeden koleś powiedział mi ,że one tak mają specyfika silnika , a może ja po prostu muszę przestać odkręcać manetkę na maxa . Edytowano Marzec 21, 2022 przez Jaroslaw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 21, 2022 a asystent podnoszenia koła? 1260 jak ma wszystkich stróżów wyłączonych , to nie ma prawa przerywać ( czyli dtc, antykoło, abs na zakręty itp) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaroslaw 1 Napisano Marzec 21, 2022 To może jest coś z komputerem sterującym , bo wszystko wyłączyłem i dalej przerywa , to jest jakiś obłęd . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 21, 2022 masz wszystko OEM ? wydech, filtr? Ile masz najechanie tysięcy km? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zuper 12 Napisano Marzec 22, 2022 milalem podobną sytuację i winowajcą był quickshifter, na początku miał identyczne objawy aż całkiem padł i przerywał nawet podczas spokojnej jazdy. Wyłącz go w menu i sprawdź jak moto jeździ z manualną zmianą biegów - może to właśnie on jest sprawcą twojego problemuMTS 1260s - tak właściwie to nigdzie nie mam daleko 1 cinek78 zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaroslaw 1 Napisano Marzec 22, 2022 Wydech mam zmieniony , filtr powietrza zmieniłem , bo ktoś mi podpowiedział ,że to tez może być przyczyną , zmieniłem na k&n , nie posiadam quick shiftera , przebieg 11500 km , wiec nie dużo .Dziwna sytuacja , spróbuje całkowicie wyłączyć trakcje i WTC . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 23, 2022 Wydech kompletny, czy tylko końcówka? jak końcówka , to trzeba ECU przyuczyć. jak pełny to musisz zrobić mapowanie. Domniemam, że stąd te problemy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaroslaw 1 Napisano Marzec 23, 2022 Tak pełny wydech QD , wiec gdy zrobię mapę , powinno być dobrze . 1 cinek78 zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaroslaw 1 Napisano Marzec 28, 2022 W weekend sprawdzałem z całkowitym wyłączeniem trakcji off , i dalej pyrka , zakres obrotów w którym to się dzieje to 6000 - 7000 obr. Co zauważyłem to gdy się kreci silnik bardzo wysoko i zmienia się szybko biegi po za tym zakresem , nic się nie dzieje , czy to może te pyrkanie być spowodowane nie precyzyjną zmianą faz rozrządu ? Jak zrobię mapę i dalej to będzie to załamka , trzeba będzie sprzedać i kupić v4 . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach