Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Jaroslaw

Multistrada 1260

Polecane posty

Witam mam pytanie i problem z moją multistradą 1260 ,a mianowicie kiedy potrzebuje mocno odkręcić rollgaz i odkręcam , moto zaczyna się dławić i przerywać , wymieniłem czujnik powietrza nad filtrem ,ale dalej to samo , rozmawiałem z jednym kolesiem i powiedział mi , że one tak mają , byłem na tracku i po każdym wyjściu z zakrętu kiedy odkrecalem gaz motor się dławił i nie jechał , przerywał , ale gdy dodaje gazu równomiernie nic się nie dzieje , pomóżcie rozwiązać mi ten problem . Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustaw DTC na 0 i będzie git ;-)

Albo zainwestuj w dobre ogumienie.

Edytowano przez cinek78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, cinek78 napisał:

Ustaw DTC na 0 i będzie git ;-)

Albo zainwestuj w dobre ogumienie.

Ustawiłem na 0 a opony to s22 wiec to nie to , przygotowałem się na wyrwanie z fotela ,a tu pyr pyr , masakra jakaś .Najlepsze ,że byłem na serwisie i podłączyli pod komputer i nic nie ma , żeby jakiś czujnik był walnięty czy coś , to by było wiadomo co wymienić , podobno czujnik temperatury powietrza lub oleju , powietrza czujnik już wymieniłem , ale tak to można wszystko po kolei wymieniać , wiem ,że to nie tylko mój przypadek , czasami tak się dzieje , jeden koleś powiedział mi ,że one tak mają specyfika silnika , a może ja po prostu muszę przestać odkręcać manetkę na maxa .

Edytowano przez Jaroslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a asystent podnoszenia koła?

1260 jak ma wszystkich stróżów wyłączonych , to nie ma prawa przerywać ( czyli dtc, antykoło, abs na zakręty itp) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz wszystko OEM ? wydech, filtr?  Ile masz najechanie tysięcy km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

milalem podobną sytuację i winowajcą był quickshifter, na początku miał identyczne objawy aż całkiem padł i przerywał nawet podczas spokojnej jazdy. Wyłącz go w menu i sprawdź jak moto jeździ z manualną zmianą biegów - może to właśnie on jest sprawcą twojego problemu


MTS 1260s - tak właściwie to nigdzie nie mam daleko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydech mam zmieniony , filtr powietrza zmieniłem , bo ktoś mi podpowiedział ,że to tez może być przyczyną , zmieniłem na k&n , nie posiadam quick shiftera , przebieg 11500 km , wiec nie dużo .Dziwna  sytuacja , spróbuje całkowicie wyłączyć trakcje i WTC .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydech kompletny, czy tylko końcówka?

jak końcówka , to trzeba ECU przyuczyć.

jak pełny to musisz zrobić mapowanie.

Domniemam, że stąd te problemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W weekend sprawdzałem z całkowitym wyłączeniem trakcji off , i dalej pyrka , zakres obrotów w którym to się dzieje to 6000 - 7000 obr. Co zauważyłem to gdy się kreci silnik bardzo wysoko i zmienia się szybko biegi po za tym zakresem , nic się nie dzieje , czy to może te pyrkanie być spowodowane nie precyzyjną zmianą faz rozrządu ? Jak zrobię mapę i dalej to będzie to załamka , trzeba będzie sprzedać i kupić v4 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.