wojtas2303 0 Report post Posted July 26 Witam wszystkich forumowiczów,miłośników marki Ducati potrzebuje pomocy w mojej multi sprowadzonej z włoch info znikome o histori wiem ze bezwypadek a wiec moje wątpliwosci dotyczą sprzęgła ponieważ wyczytałem że po zakupie trzeba je wymienic. sprzegło zachowuje sie normalnie bierze ok motocykl ma moc sprzęgło sie nie slizga oczywiscie sprawdzę luz na wałku i sprawdze w jakim stanie sa tarcze jest firma z wrocławia która oferuje kosz z tarczkami za 1500zł + do tego trzeba dokupic reszte przekładki spręzynki itp przejezdzic sezon i kupic cały zestaw czy wymienic tarczki jesli reszta bedzie ok co polecacie?? moto ma nalotu 67tys. Share this post Link to post Share on other sites
mateusz_tr 1 Report post Posted July 26 Rozumiem że "wyczytales" oznacza że znalazłeś to w instrukcji czy wytycznych serwisowych? Skoro jak sam piszesz, nie znasz historii sprzętu, to niewykluczone że sprzeglo było już robione. A skoro działa bez zarzutu to bym go nie ruszał. Niezależnie co byłoby gdzieś napisane, sprzeglo to element eksploatacyjny i zużywa się w zależności od eksploatacji. Oczywiście to tylko moje zdanie. W temacie części do ducata, to kupowałem już chyba wszędzie... od ściągania z Włoch, przez poszukiwania na ebay, polską stronę dodukata czy jakoś tak, po dostepne w sklepach zamienniki np rolek i napinaczy do rozrzadu (bo na zamówione przez mechanika części z autoryzowanego serwisu czekaliśmy prawie miesiąc i wciąż nie potrafili potwierdzić kiedy będą... Share this post Link to post Share on other sites
cinek78 119 Report post Posted July 27 tarcze jak nie mają oznak zużycia to wyczyścić i zostawić. Kosz, zabierak, jak nie maja ubytków , to zostaw. Zestaw do kupienia o którym piszesz to z wro , czy z Oleśnicy? Share this post Link to post Share on other sites
wojtas2303 0 Report post Posted July 27 wyczytałem nie z serwisówki czy manuala tylko z opini ludzi którzy nabywali motocykle marki Ducati też osobiscie jestem tego zdania że wymienia sie elementy które sa zużyte lecz wole sie zapytac ludzi którzy maja wieksze pojecie i Bardzo dziekuje za zainteresowanie i pomoc ponieważ szukałem motocykla innego niż wszystkie który sie wyróżnia i nie jest taki....jak wszystkie najpopularniejsze rzedówki szlifierki i natrafiłem na Ducati...to jest poprostu muzyka dzwiek wygląd nie chce nic innego :) Wiec posprawdzam wszystko wyczyszcze i bede działał dalej zestaw o którym pisałem jest z wrocławia www.moto-sprzegla.pl tutaj link do oferty https://www.olx.pl/d/oferta/sprzeglo-kosz-sprzegla-ducati-CID5-IDEGTkb.html?reason=extended_search_no_results_spell_checker a obecnie lagi robie bo lekko sie pociły rozrzad rolki wszystko sztywne nic nie hałasuje wiec zostawiłem wymienilem paski rozrzadu i wiadomo zmienie olej i filtr w silniku tak mysle jeszcze o zaworach tylko moge nie podołac z zaworami i bede musiał gdzies zaprowadzic na sprawdzenie chociaz po oddaniu tdmki byłej na gaznikach do mechanika i odebraniu jej troche straciłem zaufanie do mechaników...na co warto zwrócic uwage przy tych motocyklach żebym nie miał przykrej niespodzianki?? Share this post Link to post Share on other sites
mateusz_tr 1 Report post Posted August 3 Jeszcze jedno, sprawdziłem link który podałeś i taka mi się myśl nasunęła: opis autora odnośnie drgań przy niskich obrotach, a ustępujących powyżej 3-4 tys i rzekomego uszkodzenia kosza sprzęgłowego... cóż... dukaty tej generacji szarpały, szarpią i będą szarpać na niskich obrotach zwlaszcza na zimnym silniku! Moja 1100 zanim się rozgrzeje to do 3tys jest bardzo słabo... tzn szarpie jak diabli.. po rozgrzaniu da się od 2 tys jako tako jeździć... mam tak odkąd ją mam.. czyli od przebiegu 25tys... I przez 10 tys nic się nie zmieniło. 1 cinek78 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
wojtas2303 0 Report post Posted August 4 miałes może stycznosc z firma motor tech??rzekomo regeneruja sprzęgła widzialem ze kous do ducati regenerowali i byl zadowolony...niestety moj kosz ma ubytki jest do wymiany razem z tarczkami to moze jakbym kupil nowe to to stae na probe wyslal do tej firmy Share this post Link to post Share on other sites
wojtas2303 0 Report post Posted August 4 takie pytanko bo sie zastanawiam nad 6tym biegiem poniewaz jadac + - te 90 90pare lepiej jechac na 5 czy 6 biegu odnosze wrazenie ze te 3tys obrotow to takie minimum dla silnika zeby sobie leciec wiec 5ty bieg przy takiej predkosci jest ok czy sie myle? Share this post Link to post Share on other sites