jach 0 Posted May 16, 2023 Czy występują jakieś zamienniki sensora luzu do Mts 1200 13r. ,a może jest możliwość reanimacji go przez jakieś przepłukanie ? Pozdrawiam… Share this post Link to post Share on other sites
cinek78 124 Posted May 16, 2023 Nie. Nie ma zamienników, i są nie naprawialne. Próbowałeś przyuczać skrzynię? Share this post Link to post Share on other sites
jach 0 Posted May 16, 2023 Rozumiem ze bez kompa,procedury nie wywołam ?Zastanawiam się czy to coś pomoże,bo czasami jest ok,po chwili jak zapale zimny silnik to przez kilka minut wyświetla poprawnie,a potem to na luzie pokazuję dwójkę,no i czasem na jedynce wskazuję luz ,reszta biegów poprawnie . Share this post Link to post Share on other sites
cinek78 124 Posted May 17, 2023 Zakładam raczej przyuczenie , niżeli uszkodzenie. Uszkodzony w ogóle by nie działał. Share this post Link to post Share on other sites
desmo999 0 Posted May 17, 2023 A w deszczu przypadkiem nie było jeżdżone , miałeś to już wcześniej czy teraz nagle wyskoczyło ? Bo może licznik złapał wilgoć... Share this post Link to post Share on other sites
jach 0 Posted May 17, 2023 Dziękuje za podpowiedzi ,stało się podczas jazdy w suchy i słoneczny dzień . Share this post Link to post Share on other sites
jach 0 Posted June 5, 2023 Powtórka z rozrywki,jakieś dwa tygodnie temu byłem w serwisie i zaprogramowali ponownie wyświetlacz biegów,do wczoraj wyświetlało wszystko poprawnie.Dzis już po włączeniu zapłonu zwróciłem uwagę,ze zamiast luzu pokazuje 2-gi bieg i tak było przez cały dzień (oczywiście jazdy),za wyjątkiem gdzie na chwile wszystkie wskazania były poprawne.Teraz zastanawiam się czy to może jednak czujnik luzu wadliwy,czy może softa trzeba by na nowo wrzucić .Każdy bieg wyświetlany jest poprawnie oprócz luzu,może coś podpowiecie . Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
desmo999 0 Posted June 6, 2023 Opowiem ci mój przypadek, wybrałem sie na majówkę w 1000 km trasę w ulewie przejechałem w sumie ze 150 km i w Austrii w deszczu nagle zaczał swirowac wyświetlacz biegów, biegi na szczęście były. W koncu wyświetlacz biegów zatrzymał się na ,,N" i tak przejechałem do nastepnego postoju i zgasilem moto zeby popatrzec gdzie jest problem ale nic nie zauważylem. Po postoju okolo 15 min odpaliłem i dalej ruszyłem, deszcz nie padał i po około 30 km wszystko wróciło do normy, obstawiam że to wlasnie wilgoć w liczniku jest problemem. Moja Multi z 2010r. Soft bym wykluczył, czujnik 50/50 ale najwieksze szanse daję jednak temu ze licznik złapał wilgoć. Postaw moto na słońcu na 2, 3 godziny i sprawdź czy coś się zmieni. Share this post Link to post Share on other sites