Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
edzio

Jak skasować "key" przypomnienie o przeglądzie na wyświetlac

Polecane posty

Mam prośbę czy może  kotoś się orientuje jak we własnym zakresie zlikwidować na wyświetlaczu mojego ST4S z 2004r klucz w kwadracie który wyśfietlił mi się po przekroczeniu 20tysi km,komplet zegarów jet u mnie identyczny jak w ST3 i Multistradzie.Próbowałem na różne sposoby i nic ale zapewne jest sposób jak to diabelstwo samodzielnie zlikwidować wykonując jakiś szereg czynności w odpowiedniej kolejności.Już nakazane książką serwisową wymiany i przeglądy dokonałem ale pozostała mi ta jeszcze jedna pierduła,w prawdzie można by z tym jeździć ale obecność tego mnie drażni.Mam nadzieje że trafi się na tym forum życzliwa osoba która podzieli się z nami to wiedzą i nie będzie egoistycznie trzymała ją tylko  dla siebie.Ducati jest wciąż marką u nas niezbyt  popularną i modną i ciąge się uczymy obchodzenia się z nimi ,ja przynajmniej jeśli mógłbym pomuc komuś w jego problemie jak dotychczas nie odmawiam.Licze na to samo ze strony osób bardziej doświadczonych w tej akurat kwestii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktos gdzies pisal juz o podobnym problemie...wydaje mi sie, ze Koralik z Ducati Store to skasowal wykonujac jakas kombinacje przycisniec? Ale moze sie ktos odezwie...czy to nie bylo wlasnie u kogos w Multistradzie??? Nie pamietam za dobrze. Moze ktos podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja o tym pisałem. Koral skasował mi w Monsterze wskazanie przeglądu właśnie poprzez wciśnięcie i przytrzymanie guzika od kasowania dziennego przebiegu, trzymając guzik przekręcił kluczyk dalej niestsety nie wiem.

 

Jakieś zaklęcia wybełkotał zrobił wywar z ogona szczura czy czegoś takiego itd. :-)

Najlepiej zapytać u źródła. Z tym, że źródło na wczasy wyjechało i będzie od poniedziałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wprawne oczy zaobserwowaly w Toruniu- taki dar kasowania posiada takze Maciek z Poznania ;-]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w Monsterku 696. Przegląd robiony był przy 950 km więc po 1000 zapalił sie kluczyk... Czy tutaj też jak w japończykach jest jakaś kombinacja typu: pociagnij za nos, naciśnij klakson, przekręć kluczyk i.. zgaśnie? Nie będe przecież jechała ze Szczecian do poznania tylko po to, żeby kluczyk skasowac.. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Twoim modelu już tylko za pośrednictwem komputera diagnostycznego DDS. No i znowu - szkoda, że tak daleko mieszkasz Cool

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam serwis Ductai tuż za granicą z Niemcami... A nie może to być serwis motocyklowy, który po postu ma komputer do takich rzeczy? Czy to musi być oprogramowanie Ducati?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 1198 / 1098 / 848 / Streetfighter / Hyper / Monster 696 i 1100 da się skasować tylko z pod DDSa. Madi, jak się karniesz za gramanicę to napewno za jeden Twój słodki uśmiech (i 100Euro Wink ) skasują Ci "service".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiadasz? to najdroższy klucz świata, który bym chciała zgubic :P


niech już sobie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wpadłem na ten temat i chętnie go odświeżę bo nie znajduję odpowiedzi a mam w swojej estetrójce ten sam problem, przegląd mi robili przy 18500 a po 20kkm zapalił (wyświetlił znaczy ;-) ) się kluczyk. Czy możemy tą tajemną procedurę opisać na szacownych łamach forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie również tylko za pomocą komputera diagnostycznego - które orły robiły Ci przegląd? Powinni uprzedzić, że przy 20tkm się zapali i żebyś wtedy podjechał na darmowe wykasowanie kontrolki serwisowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VDSTS Vehicle Diagnostic Scan Tool - polecam wszystkim serwisą Ducati co tylko ponoć pod oryginałęm

jest pod wingrozę i PDA z windows mobile

aktualne oprograwanie w postaci update zaraz po ukazaniu się każdego sprzętu Ducati

 

lepsze od oryginału od Ducati - ale niemieckojęzyczne (algielski jest także) i nie pitolić że tylko DUcati oryginału

moster 1100 i street pojawił się w listopadzie 2009 - jest do pobrania aktualizacja do wersji S

 

saluti tuti frutti

KlauST3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VDSTS Vehicle Diagnostic Scan Tool - polecam wszystkim serwisą Ducati co tylko ponoć pod oryginałęm

jest pod wingrozę i PDA z windows mobile

aktualne oprograwanie w postaci update zaraz po ukazaniu się każdego sprzętu Ducati

 

lepsze od oryginału od Ducati - ale niemieckojęzyczne (algielski jest także) i nie pitolić że tylko DUcati oryginału

moster 1100 i street pojawił się w listopadzie 2009 - jest do pobrania aktualizacja do wersji S

 

saluti tuti frutti

KlauST3

 

 

Nikt nie mówił, ze tylko oryginalne DUcati :-) Centurion czy VDST to też urządzenia diagnostyczne. Sam jestem na etapie przejścia z DDSa na VDSTS w rozszerzonej wersji (obsługuje większość europejskich marek motocyklowych), rozpatruję oferty zakupu.

 

Rozpatrując jedynie pod kątem marki DUCATI to jednak DDS jest lepszy, mi zależy na jednoczesnej obsłudze również innych marek.

 

Jeszcze tylko chciałbym przekazać Wam żelazną zasadę, której nauczyli mnie kolesie z Kawasaki Europe, a jest to dewiza: "urządzenie diagnostyczne jest tylko tak dobre jak obsługujący je technik". To nie komputer naprawia motocykl a człowiek obsługujący ten komputer...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikt nie mówił, ze tylko oryginalne DUcati .

no DDS ( Ducati Diagnostics System) maesto kojarzy się tylko z jednym*

 

Pozdrawiam

KlauST3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam, czepiasz się :lol:

 

Chodziło mi generalnie o sprzęt diagnostyczny a nie kombinację przycisków jak to jest w klasycznych monsterach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klasyczny monster nie ma żadnych przycisków ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O hesus, klasyczny monster z ostatnich roczników, w którym po włączeniu stacyjki, to po wyświetlaczu przelatuje napisik SERV i pali się kluczyk jak dojdzie do przebiegu serwisowego - o ile dobrze pamiętam :mrgreen: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli klasyczny w kontekście stylistyki motocykla, a nie klasyczny jesli chodzi o rozwiazania techniczne?

 

P.S. Tak nudzi mi sie w pracy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.