Billy 0 Napisano Styczeń 14, 2010 Co wy na to ludziska, nowy Descmoscedi GP10 już jest ;) teraz tylko czekać na pierwsze ściganie. pzdr http://www.scigacz.pl/Ducati,Descmosced ... 11745.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Styczeń 14, 2010 fajny wydeszek... jakies parametry techniczne by się przydały :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Styczeń 14, 2010 DUCATI DESMOSEDICI GP10 Technical Specifications Engine: liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke, desmodromic DOHC, our valves per cylinder. Capacity: 799cc Maximum power: more than 200hp Maximum speed: in excess of 310 kph/192 mph Transmission: Six-speed cassette-type gearbox, with alternative gear ratios available. Dry multiplate slipper clutch. Chain final drive. Carburation: Indirect Magneti Marelli electronic injection, four throttle bodies with injectors above butterfly valves. Throttles operated by EVO TCF (Throttle Control & Feedback) system. Fuel: Shell Racing V-Power Lubricant: Shell Advance Ultra 4 Ignition: Magneti Marelli Exhaust: Termignoni Final Drive Regina Chain Suspension: Öhlins upside-down 48mm front forks and Öhlins rear shock absorber, adjustable for preload, compression and rebound damping. Tyres: Bridgestone 16.5" front and rear Brakes: Brembo, two 320mm carbon front discs with four-piston callipers. Single stainless steel rear disc with two-piston callipers. Dry weight: 150kg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 14, 2010 Claudio Domenicali patrzy z optymizmem na rok 2010.Twierdzi ,że są dobrze przygotowani i znają swoją wartość.Rynek motocyklowy skurczył się o 30% a dla Ducati o 15% i w tej chwili ma największy udział w rynku motocyklowym w swojej historii i żaden projekt nowych modeli nie został wstrzymany. Jeśli chodzi o GP10 to jego moc może być minimalnie mniejsza lub na poziomie GP9 ale żywotnością przebija maszyny SBK. Przypominam ,że w tym roku zespoły mają do dyspozycji po 6 silników a później punkty karne.Zespoły satelitarne Aspar i Pramac zostaną wyposażone w taki same silniki więc tylko od nich będzie zależeć jak przygotują sobie podwozie.Ważną zmianą w silnikach jest przejście z silnika Screamer na zapłon typu Big Bang :shock: Stoner i Hayden uznali ,że maszyny z tymi silnikami lepiej się prowadzą. Na razie wszystko wygląda dobrze,ale to tylko gadka. Zobaczymy po pierwszych oficjalnych treningach. W tym roku prawie wszystkim kierowcom kończą się kontrakty.Szef Ducati Gabriele del Torchio mówi oficjalnie o ściągnięciu w 2011 włoskiego kierowcy do włoskiego zespołu.Ciekawe czy Rossi skusi się na przejście ,bo jak cały czas twierdzi chce zakończyć karierę z Yamahą ale z drugiej strony ciągłe starcia o dominację w zespole z Lorenzo. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Styczeń 14, 2010 Ważną zmianą w silnikach jest przejście z silnika Screamer na zapłon typu Big Bang czym się rózni screamer od big bang? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 15, 2010 Screamer ma zapłon ustawiony równomiernie a Big Bang ma zapłony poprzestawiane tak jak np. w nowej R1, która napsuła nam krwi w SBK. Z tego co wiem to poprzednie silniki Ducati o poj. 1000 w GP miały silnik Big Bang. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 15, 2010 Parę fotek :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Styczeń 15, 2010 a tu wszystkie foty http://www.motocykl-online.pl/galeria.php?cikkid=3626 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Styczeń 15, 2010 Podobno szykuje się też powrót do 1000 ccm oczywiście nie w tym sezonie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 16, 2010 Do 1000-ek wracają na pewno w 2012, ale jak uporają się z regulaminem na 2010 i zdążą z ustaleniami w ciągu roku i oczywiście zespoły będą gotowe to być może zobaczymy maszyny o większej pojemności już w 2011. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ciniak 1 Napisano Styczeń 17, 2010 W/g mnie, nietrafionym pomysłem było zastąpienie ćwiartek 2T na rzecz 600 4T. Siłą rzeczy, będą teraz zmuszeni zastąpić 800 tysiącem. Znowu teamy muszą konstruować nowe moto od podstaw. Pytanie tylko, jakie restrykcje wprowadzą w 1000 aby obniżyć moc, bo to chyba nieuniknione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 17, 2010 Dla mnie 600 w tej formie to nieporozumienie. Silnik Hondy dla wszystkich i tylko podwozie inne a opony Dunlop.Dlatego Aprilia wycofała się z Moto 2.Mieli rozwijać motocykl Hondy pod nazwą Aprilia :lol: Co najmniej śmieszne.Jeśli chodzi o 1000 -ce, to mają być bez kontroli trakcji lub bardzo ograniczona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Styczeń 17, 2010 Ja jestem za całkowitym zniesieniem tych wszystkich elektronicznych wspomagaczy. Chłopaki zarabiają krocie to niech pokażą co potrafią. Dla mnie jako widza nie jest ważne czy okrążenie zrobią w 1.38.456 czy w 1.42.398. Co do Moto2 ja jestem szczęśliwy bo dzięki temu, iż nie mam wymogu wyprodukowania min 1500 szt. aby startować do gry wraca Bimota. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ciniak 1 Napisano Styczeń 17, 2010 rafi-rmasz 100% racji. Im więcej elektroniki tym mniej prawdziwego ścigania, mechanicy więcej czasu ślęczą nad laptopem niż kręcą śrubki :D Co do Moto2 to myślałem, że wprowadzą 400 a nie 600. Tak na marginesie, jaki silnik ma ta Bimota? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Styczeń 18, 2010 W Moto2 jak sie nie mylę wszyscy mają ten sam silnik Hondy 600ccm. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 18, 2010 Mnie tż interesuje Bimota, ale tylko z silnikiem Ducati, żadna SB, YB czy HB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Styczeń 18, 2010 Dla mnie Bimota to Bimota nawet z chińskim napędem. Inna sprawa, że oni zawsze poprawiali kupowane napędy i dostosowywali do swoich wymogów (wtryski, komputery itd). A, że teraz wszystkie są z L-twinem właściwej produkcji to jeszcze lepiej. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ciniak 1 Napisano Styczeń 18, 2010 W Moto2 jak sie nie mylę wszyscy mają ten sam silnik Hondy 600ccm. Czyli wychodzi na to, że wszyscy mają po równo i sprawiedliwie ;) Już widzę te reklamy Hondy po zakończeniu sezonu GP: "Silnik Horneta zwycięzcą w klasie Moto2" :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 18, 2010 Moto 2 to jakieś nieporozumienie. Nabijają kieszenie Hondy i tyle a 600-setki to jeżdżą w supersportach i po co bardzo podobna klasa. Gadanie o kryzysie, oszczędnościach, bla bla bla.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Styczeń 18, 2010 Idea Moto2 jest chyba inna. To nie są wyścigi producentów. Generalnie "każdy" może tam wystartować ponieważ przygotowanie motocykla jest tańsze. No i teoretycznie szanse równiejsze ze względu na jednakowe silniki. Zobacz na RedBull Rookie Cup wszyscy na takich samych KTMach od razu widać kto lepiej powozi. Czy chociażby puchary GSX-R czy Hornet itp. Taniej, równiej = bardziej sportowo. IMHO Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 19, 2010 Generalnie, coby nie powiedzieć, genialny pomysł hondy z tym Moto 2 , zacięła się im taśma produkcyjna i zbudowali 50 milionów silników cbr 600, i nie mają co z tym robić, zamiast do huty, to puchar a ludzie to kupią... :lol: A poważnie, może honda ponosi jakieś dodatkowe koszty z tym związane i dlatego...chyba to jedyny producent co mógłby takie koszta ponieść, nie łudźmy się: mała manufaktura nie da rady temu zadaniu... Pozdr. J-999 N. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Styczeń 19, 2010 Wszystko fajnie ale dla mnie jako widza , ta klasa jest mało interesująca. Oglądam Moto GP i SBK bo ścigają się w nich na Ducati. Kibicuję Hadze i Stonerowi dlatego, że jeżdżą na D. Jeśli za rok czy dwa przejdą do innego zespołu to nie kupię ryżopęda tylko pozostanę przy swojej maszynie i dalej będę kibicował makaronom. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 19, 2010 Moto2 może być całkiem widowiskowe, tak samo jak megaostre są wyścigi supersportów. A fakt wyposażenia tych maszyn w taki sam silnik tylko zaostrzy widowisko. No i najfajniej, że Bimota powraca do wyścigów o takiej randze. No i nareszcie nie będzie słychać bzyku dwusuwowych silników, które bardziej pasują do offroad-u niż do asfaltu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 19, 2010 Kasper, mnie naprawdę mało obchodzi kto tam startuje i jakie ma wyniki i na czem jeździ...Nie ma Ducati- nie ma wyścigu- koniec i kropka, poprzednia ma wypowiedź to generalnie me przemyślenie n/t tej serii...na dodatek dzwięk 2 suwa i 4 cylindrowej szlifiery dla mnie to jedno, nawet wolałem 2-suwy starszej daty - lepiej dymiły :lol: hihihihi... Pozdr. J-999N. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ciniak 1 Napisano Styczeń 20, 2010 Tylko, że wyścigi Grand Prix mają być bitwą prototypów i każda firma decydując się na starty w tym cyklu, rzuca do walki wszystko to czym dysponuje jej potencjał technologiczny. Wprowadzając "bardziej sprawiedliwy" regulamin z równym silnikiem dla wszystkich, wyścigi zbliżyły się formułą do klas pucharowych/markowych. Chcąc oglądać naprawdę ostre widowisko od zawsze można liczyć na 125 2T. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach