theodor 2 Napisano Luty 2, 2010 Mam w ofercie opony SHINKO w atrakcyjnych cenach. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o PW z potrzebnymi rozmiarami. Przykładowo: 120/70R17 F003 - 279zł brutto 180/55R17 R003 - 385zł brutto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Luty 2, 2010 Wyglądają jak po przejechaniu jeża :-) To opony dopuszczone do wyścigów SSP albo STK. Niby seryjna a jednak sportowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KingRider 0 Napisano Luty 3, 2010 hmm, bym się szarpnęła, ale nie wiem, ta nazwa mnie odstrasza ;) Miałbyś 120/70/17 i 160/60/17? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Luty 3, 2010 Kinga to opony do superbike'a do wyścigów. Jak potrzebujesz do latania po torze to świetny wybór ale do miasta zapomnij. Zjadą się po 3 tys max. i wody nie lupią za bardzo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KingRider 0 Napisano Luty 3, 2010 ee, to szkoda ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 3, 2010 Kinia, jutro podeślę Ci ceny. Z tą trwałością to nie można tak przesadzać. Na mojej S4 przy 117Nm na kole wytrzymała 5tys i wygląda że następne 3 spokojnie zrobi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 3, 2010 Kinga to opony do superbike'a do wyścigów. Jak potrzebujesz do latania po torze to świetny wybór ale do miasta zapomnij.Zjadą się po 3 tys max. i wody nie lupią za bardzo. Haaaaa - to żeś pojechał :lol: Shinko - to ta sama fabryka co zacna YOKOHAMA. Opony SHINKO robią na Tajwanie. Model 003 "Stelath" jest zajebisty (jak za taką genialną cenę oczywiście), jak się rozgrzeje to jest normalnie samoprzylepny. Żywotność - jak normalna sportowa opona. Takie przebiegi jak powiedziałeś to ewentualnie może w przypadku modelu 008 i to ze specjalnym dodatkiem zmiękczającym (używa się tego do dragu na 1/4 mili), ale u nas taka opona jest niedostępna - sprowadzałęm kiedyś z USA 2 takie sztuki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Luty 3, 2010 Musieli to takie były na RSie i na 1098? Wiesz których. Mieszanka SC jak dobrze pamiętam. 1098R też wychodzi na oponkach SC, ale innej marki :-) i przelatuje na nich dość mało tys. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Luty 3, 2010 To jak? Sa bezpieczne/klejace sie w polskich warunkach nie patrzac na przebieg? Jak testy na wodzie bo to w naszych koleinach jest niezmiernie wazne? Bardzo mnie to ciekawi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 3, 2010 Kiedyś dane mi było przetestować, tylko przyznaję bez bicia, że nie wiem na jakim rodzaju jeździłem :oops: ..., na suchym po rozgrzaniu była bardzo dobra - brat testując zamykał ją jak chciał, na zimnym asfalcie trzeba było nieco uważać, szczególnie przy przejeżdżaniu tych paskudnych nalewek asfaltu na środku osi jezdni, na mokrym jak się uważało, to się jechało, jednak uważać też trzeba było na świeżo lany asfalt + woda, no i koleiny- raczej niewskazana była ostra- szybka jazda jazda w koleinach - max. 120, jednak potwierdzam, gdybym potrzebował tobym za taką cenę wziął - po prostu trzeba uważać podczas jazdy, a nie myśleć o niebieskich migdałach, czy poprawiać makijaż na obliczu... Dobrą rekomendacją tych opon niech będzie, że jeżdżą na nich w wyścigach AMA. Pozdr. Janek 999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 3, 2010 Tak jak Musieli napisał jest to motocyklowe dziecko Yokohamy. Można oczywiście poszukać testów tych opon. Jednakże i ja sam użytkując te opony jak i osoby którym je założyłem są zadowolone. Przekonałem się do nich jak zobaczyłem co na 003 da się zrobić na torze. Sam założyłem 005 jako bardziej uniwersalne. Na monsterze mam porównanie do pilota powera którego miałem bezpośrednio wcześniej. Nie mogę powiedzieć by w normalnej drogowej eksploatacji była zauważalna różnica. Szybko się nagrzewa i co ważne w łagodny sposób "gubi" przyczepność przy ostrym odwijaniu w złożeniu. Ma się poczucie kontroli bez obawy o nerwowe zachowanie na granicy przyczepności. Co do jazdy na mokrym to też nie narzekam, ale może to wynikać z mojej zachowawczej jazdy po deszczu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Luty 3, 2010 Czyli im mniejszy wspolczynnik 005->003, tym mieszanka jest bardziej miekka? Jkaie masz Theo w ofercie ale 120/190? Jedynie 180? Pzdr,J Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 3, 2010 Mam dokładnie takie same odczucia i zdanie jak Jasiu, podkreślam, że osobiście jeździłem (różnymi motocyklami, w tym S4RS i 1098) na modelu 003 STEALTH. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Luty 3, 2010 A widzisz czyli tam (RS i 1098) była 003 czyli wersja dla prawdziwych facetów ;-) a nie jakaś tam uniwersalna :-) Stąd moje twierdzenie, że jest miękka i się szybciej ściera. Potwierdzam też, że na suchym jest znacznie lepsza od Pilot Power ale na mokrym musi polec w starciu z nimi. Inną kwestią jest to że trzeba się przyzwyczaić do ich wyglądu, na zdjęciu to pikuś, na żywo to dopiero dziwadło. PS Theodor japońskie gumy do włoskiego motocykla!!! Oszalełeś?! :-) To nie może działać :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 4, 2010 Rozmiarówka opon dostępna na polskim rynku. F005: 120/60R17 120/70R17 R005: 160/60R17 170/60R17 180/55R17 190/50R17 200/50R17 F003/F008: 120/60R17 120/70R17 R003/R008: 150/60R17 170/60R17 180/55R17 180/55R18 190/50R17 200/50R17 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach