Żółw 0 Napisano Luty 10, 2010 Na koniec sezonu coś mi tam minimalnie zaczęło skrzypieć przy wahaczu lub sprężynie (ciężko stwierdzić), to pewnie nie dobrze czym to przesmarować najlepiej? no i na dzisiaj ostatnie pytanie gdzie w pl dostanę komplet uszczelek do silnika? Czy lepiej na e-bay szukać, bo coś tam widziałem, chyba że można samemu dorobić bo wiem,że tak ponoć można ale to chyba nie jest najlepszy pomysł :) Z góry wielkie DZIĘKOWAĆ :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 10, 2010 Które uszczelki potrzebujesz??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KingRider 0 Napisano Luty 10, 2010 Na koniec sezonu coś mi tam minimalnie zaczęło skrzypieć przy wahaczu lub sprężynie (ciężko stwierdzić), to pewnie nie dobrze czym to przesmarować najlepiej? no i na dzisiaj ostatnie pytanie gdzie w pl dostanę komplet uszczelek do silnika? Czy lepiej na e-bay szukać, bo coś tam widziałem, chyba że można samemu dorobić bo wiem,że tak ponoć można ale to chyba nie jest najlepszy pomysł :)Z góry wielkie DZIĘKOWAĆ :D W zeszłym sezonie też miałam ten problem. Użyłam WD40 na miejsca najbardziej podejrzane :D i przestało skrzypieć ;) Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 11, 2010 WD 40 nie jest smarem tylko środkiem penetrującym. Nie należy go używać do smarowania elementów. Nie dość że relatywnie słabo smaruje, łatwo się wypłukuje i umożliwia dostawanie się wody. W takiej sytuacji już lepiej z umiarem użyć smaru do łańcucha. A najlepiej smaru silikonowego w aerozolu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Luty 11, 2010 Które uszczelki potrzebujesz??? W pierwszej kolejności to te pod kolektory ssące, bo te już prawie nie istnieją(będzie walka z zapieczonymi nakrętkami), w drugiej pod cylindry, w trzeciej pod pokrywy silnika, bo z tego co tam widzę poprzedni właściciel zastosował tam czerwony silikon... Widać,że w bebechach grzebane było ale chodzi wszystko ładnie i nic nie rzęzi. Aha przy dźwigni zmiany biegów jest jakaś uszczelka czy coś, bo zauważyłem drobny wyciek i cholernie mnie to niepokoi. Serwisówka dopiero do mnie jedzie, więc na razie nie znam zbytnio fachowych terminów :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Żółw 0 Napisano Luty 11, 2010 WD 40 nie jest smarem tylko środkiem penetrującym. Nie należy go używać do smarowania elementów. Nie dość że relatywnie słabo smaruje, łatwo się wypłukuje i umożliwia dostawanie się wody. W takiej sytuacji już lepiej z umiarem użyć smaru do łańcucha. A najlepiej smaru silikonowego w aerozolu. Co ja bym na tym swoim zadupiu bez was zrobił??? :lol: Mam taki smar silikonowy w sprayu to sobie popsikam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KingRider 0 Napisano Luty 11, 2010 WD 40 nie jest smarem tylko środkiem penetrującym. Nie należy go używać do smarowania elementów. Nie dość że relatywnie słabo smaruje, łatwo się wypłukuje i umożliwia dostawanie się wody. W takiej sytuacji już lepiej z umiarem użyć smaru do łańcucha. A najlepiej smaru silikonowego w aerozolu. Wiedziałam, że nie wytrzymasz :D :D ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach