Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Żółw

Parę pytań

Polecane posty

Na koniec sezonu coś mi tam minimalnie zaczęło skrzypieć przy wahaczu lub sprężynie (ciężko stwierdzić), to pewnie nie dobrze czym to przesmarować najlepiej? no i na dzisiaj ostatnie pytanie gdzie w pl dostanę komplet uszczelek do silnika? Czy lepiej na e-bay szukać, bo coś tam widziałem, chyba że można samemu dorobić bo wiem,że tak ponoć można ale to chyba nie jest najlepszy pomysł :)

Z góry wielkie DZIĘKOWAĆ :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na koniec sezonu coś mi tam minimalnie zaczęło skrzypieć przy wahaczu lub sprężynie (ciężko stwierdzić), to pewnie nie dobrze czym to przesmarować najlepiej? no i na dzisiaj ostatnie pytanie gdzie w pl dostanę komplet uszczelek do silnika? Czy lepiej na e-bay szukać, bo coś tam widziałem, chyba że można samemu dorobić bo wiem,że tak ponoć można ale to chyba nie jest najlepszy pomysł :)

Z góry wielkie DZIĘKOWAĆ :D

 

W zeszłym sezonie też miałam ten problem. Użyłam WD40 na miejsca najbardziej podejrzane :D i przestało skrzypieć ;)

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WD 40 nie jest smarem tylko środkiem penetrującym. Nie należy go używać do smarowania elementów. Nie dość że relatywnie słabo smaruje, łatwo się wypłukuje i umożliwia dostawanie się wody. W takiej sytuacji już lepiej z umiarem użyć smaru do łańcucha. A najlepiej smaru silikonowego w aerozolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Które uszczelki potrzebujesz???

 

W pierwszej kolejności to te pod kolektory ssące, bo te już prawie nie istnieją(będzie walka z zapieczonymi nakrętkami), w drugiej pod cylindry, w trzeciej pod pokrywy silnika, bo z tego co tam widzę poprzedni właściciel zastosował tam czerwony silikon... Widać,że w bebechach grzebane było ale chodzi wszystko ładnie i nic nie rzęzi. Aha przy dźwigni zmiany biegów jest jakaś uszczelka czy coś, bo zauważyłem drobny wyciek i cholernie mnie to niepokoi. Serwisówka dopiero do mnie jedzie, więc na razie nie znam zbytnio fachowych terminów :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WD 40 nie jest smarem tylko środkiem penetrującym. Nie należy go używać do smarowania elementów. Nie dość że relatywnie słabo smaruje, łatwo się wypłukuje i umożliwia dostawanie się wody. W takiej sytuacji już lepiej z umiarem użyć smaru do łańcucha. A najlepiej smaru silikonowego w aerozolu.

 

Co ja bym na tym swoim zadupiu bez was zrobił??? :lol: Mam taki smar silikonowy w sprayu to sobie popsikam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WD 40 nie jest smarem tylko środkiem penetrującym. Nie należy go używać do smarowania elementów. Nie dość że relatywnie słabo smaruje, łatwo się wypłukuje i umożliwia dostawanie się wody. W takiej sytuacji już lepiej z umiarem użyć smaru do łańcucha. A najlepiej smaru silikonowego w aerozolu.

 

Wiedziałam, że nie wytrzymasz :D :D ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.