zulus 1 Napisano Luty 12, 2010 Nie wiem czy dobrze zamieszczam pytanie.Chciałbym kupić "klasyka" Ducati 916 lub 996,998.Czy ktoś zna kolegę z allegro Poznań DUCATI desmoqatro 916 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=918199291 - możecie coś powiedzieć,podpowiedzieć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 12, 2010 Wygląda ładniuśko, ale internet kłamie. Trzeba by podjechać i zobaczyć sztunię na żywo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 12, 2010 Nie tylko nieostre zdiecia, to jescze wszystkie z prawej strony motocykla. Czy dolna owiewka nie powinna być montowana spinkami a nie wkretami? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
erti 1 Napisano Luty 12, 2010 Nie tylko nieostre zdiecia, to jescze wszystkie z prawej strony motocykla. Czy dolna owiewka nie powinna być montowana spinkami a nie wkretami? właśnie miałem to zaznaczyć... zdawało mi się że tam były spinki... znaczy powinny być... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Luty 12, 2010 Ech pamiętam ten szok, który przeżyłem w latach 90-tych widząc 916-tkę na ulicy w Lądku Zdroju (nie ma takiego miasta, jak Londyn) :D . Sztunia może być nie najlepsza, ale kurcze sylwetka tego bajka robi wrażenie. zulus dobry pomysł z tym zakupem, jednak lepiej chyba poszukać gdzieś na dalekim zachodzie, chociaż wiadomo cyfra za ładne 916 może być wyjątkowo nieprzyjazna. W końcu to nie eR Łan, co na każdym rogu ulicy stoi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 12, 2010 Czy dolna owiewka nie powinna być montowana spinkami a nie wkretami? Dół z górą boku jest łączony śrubkami, szybkozłączki są: 2 między bokiem i czachą, 2 do ramy pod zbiornikiem i 2 od dołu motocykla (łączące oba boki) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 12, 2010 Dzusy- to pikuś, ciekawe co w środku siedzi...ja już różne jajca widziałem w ładnych z wyglądu sprzętach :shock: ...Pozdr. J-999. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
linekr 0 Napisano Luty 18, 2010 Panowie, spokojnie. jutro do gościa zadzwonię, podjadę, popatrzę, posłucham i coś jutro napiszę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Luty 19, 2010 O świetnie, to czekamy na info. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
linekr 0 Napisano Luty 19, 2010 Sprawy tak się mają, -duca jest ładna - z pewnej odległości, -malowana!!! w miejscach otarcia pięknej czerwonej farby spogląda piękny żółty lakier, ma kilka otarć w różnych miejscach (foto), -odpala bez problemu, ale silnik jak na moje ucho nie pracuje cudownie, -silnik i amory bez wycieków, -wydechy oryginalne, ale bardzo głośne (???), -pokrywa sprzęgła była zdejmowana na 100%, uszczelka "wylata" w kilku miejscach (foto), -pęknięta lewa lampa, -opony objechane dookoła, przytarte podnóżki (wygląda na torowe zapędy właściciela), -z tego co mówi gościu, duca jest od 3 lat w kraju, stała w garażu nie zarejestrowana, Podsumowując, sprzęt wizualnie raczej lekko umęczony i nie wygląda na taki przebieg. No chyba że ktoś go bardzo nie lubił. Trzeba tam włożyć trochę kasy, żeby był piękny. Pytanie co z silnikiem. Według mnie nie jest idealnie. Jeżeli macie konkretne plany, mogę poprosić o pomoc Grubego który pracował razem ze sławnym Maciejem w serwisie Ducati w Poznaniu. Jest dobrym mechanikiem, więc oceniłby silnik dokładniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach