Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

748 Środa Wielkopolska

Polecane posty

Daj znac Fala co tam z nim, mój kolega też się nim interewsował. Linekr miał go obejrzec po niedzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest motong Luziego z forum motocyklistow. Widzialem go ale juz nie pamietam co i jak bylo, przejechalem sie- jezdzil prosto ale 100m to za malo. Fala- pozdrow Macieja ode mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pozdrowienia przekazane :)

 

 

Duca nie warta uwagi, zaniedabany powypadkowy klasyk (to nie byl szlif...), dodatkowo była tak brudna... muchy z zeszłego sezonu to chyba tam 3 warstwe farby zrobiły :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
to chyba już nie pojadę jej oglądać.

nie jedz. Ja byłem z Billym i Kasprem oglądać więc opinia jest jak najbardziej wiarygodna... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szkoda sprzęta. ja w zeszłym tygodniu byłem oglądać 916. i też była zmęczona. takie fajne moto i ludzie nie dbają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

No właśnie Linek, a'propos tej 916, bo wspominałeś, że wydawała "dziwne odgłosy"... Możesz opisać co konkretnie Cię zaniepokoiło :?:

Mam nadzieję, że nie porównywałeś do swojego monstera 600 :?: Wiesz, już pomijając, że Ty masz desmo-due, a tam siedzi quatro, to Ty masz suche a on miał mokre sprzęgło :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boa, chyba coś pokręciłeś: 800 mokre sprzęgło, a 916- suche!!!

Odnośnie tematu- na zdjęciach wygląda ładnie- a co tam jest nie halo???

POzdr. J-999

P.S. Ale rzeczywiście- brakuje śrub , nieoryginalne śrubki- zamiast tego imbusy...ale za to aftermarketowe podnóżki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Tak tak,pokręciłem na maxa :oops:

Ale Linek ma M600, co prawda z silnikiem od 800, ale jeszcze na nim nie jeździł, więc porównanie ma do swojego M600.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do mojego poprzedniego silnika 600 nie ma co porównać, bo niestety pracował jak rozje...ny silnik z rozje...ną panewką. Ta 916, jak na moje ucho pracowała głośno. I nie było to sprzęgło. Pisałem również że dla zainteresowanych jestem skłonny poprosić Grubego i podjechać tam z razem z nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję Desmoquatrro 916 miały tendencję do wybijania wałków rozrządu. Zwiększony hałas z głowic sugeruje konieczność zajrzenia pod pokrywy rewizyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No coś w tym stylu- tylko że to chodzi o dźwigienki zaworowe - zły dobór firmy ( NHK- chyba) produkującej te skomplikowane odkuwki, potem jak zmienili dostwacę(na chyba Grimeca)- dzięki zmianie właściciela i szerszemu wprowadzaniu nowych modeli na liczące się rynki -a przez to pilnowanie jakości części, sytuacja diametralnie się poprawiła, ale są tzw aftermarketowe firmy Megacycles, lub BCM specjalizują się w takich sprawach...dodatkowo zwracać należy uwagę na jakość oleju stosowanego do silnika- ponieważ słabej jakości oleje( np Motul ;) ) powodują odkładanie się nagaru w kanalikach osi dźwigienek i potem są następne problemy...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Janek, cośta się tak tego Motóu uwiesili :?: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.