Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Quanti

MTS 620 Dark - upgrade - druga tarcza

Polecane posty

Wątek pojawił się w dziale "pochwal się..." ale postanowiłem założyć temat żeby tam nie było off topic.

 

Z wyglądu podchodzi od 748 po 1998 do 2002, jak i niektórych nowszych Monstrów i SS-ów...np jak Kingi...jednak trzeba chyba jeszcze mocowanie na goleni- trzeba poszukać jakiejś taniej zgiętej lagi od w/w bików - zmierz dokładnie rozstaw śrub i przy negocjacjach pytaj o to...- dolna część jest odkręcalna po podgrzaniu palnikiem- przy ponownym montaży trzeba korzystać ze specyfików oferowanych przez Darka - Musieli...

Nie wiem tylko co z mocowaniem błotnika(?)...Pozdr. J-999

 

Klekot masz chłopie dobre oko. Ja musiałem trochę poszperać i znalazłem info:

MTS 620: FRONT BRAKE 2 x 300mm discs, 2-piston 2-pad caliper, numer części: 492.4.082.1A

MTS 620 dark: FRONT BRAKE 1 x 320mm semi-floating disc, 4-piston 2-pad caliper, numer części: 492.4.024.1A. I faktycznie ta sama była montowana w 748. Respect Klekot ;)

A poza 748 jest też w:

1000SS ie

620S ie

800SS ie

900SS

Monster 1000S ie - 2004

Monster 750ie - 2002

Monster 800 ie - 2004

Monster 900 - 2001

ST3

MTS 1000

 

Widelec jest ten sam (w Darku jest uchwyt pod drugą tarczę).

 

Jeśli przerabiać to przez dołożenie drugiej dużej tarczy wraz z zaciskiem i wymianie pompy hamulcowej (też od 1000 albo 748).

 

Z takim setem pewnie jest ogień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z takim setem pewnie jest ogień :)

 

Ogień? Daj spokój, z takim setup-em to jest podstawowy zwalniacz, o pojedynczej tarczy w wersjach "Dark" wolę nie mówić :lol:

 

W Ducati prawdziwy ogień to tarcze 330mm + radialne zaciski Brembo monoblock + radialna pompa :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

W Ducati prawdziwy ogień to tarcze 330mm + radialne zaciski Brembo monoblock + radialna pompa :twisted:

Świete Słowa, Amen :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do Multi 620 w zupełności wystarczy- ja Klekota ze 2 razy postawiłem na przednim kole, bez najmniejszego problemu- to tylko kwestia odpowiednio dobranych klocków+ tarczy+ płyn+ porządnego odpowietrzenia całości...

330- na żeliwie- tego już trochę trzeba umieć używać- ponieważ może zrobić krzywdę w postaci zmiażdżenia torby...Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.