klekot999 29 Napisano Marzec 25, 2010 No już niedługo zacznie się karuzela... W zeszłym roku Haga stracił tytuł na tym torze, a Fabrizio szalał... ciekawe jak będzie w tym roku? Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Marzec 27, 2010 Tragedia :( Może Checa uratuje honor Ducati ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 27, 2010 Yessssuuuuu co sie dzieje??? ale ja wierzę!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 27, 2010 Oj chyba konieczna jest reorganizacja zespołu, albo ktoś tam sabotaż zrobił... Ciekawe jak w wyścigu...Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 28, 2010 I pierwszy wyścig w piz....u, chociaż Haga doczłapał się do 8-go miejsca...coś się niedobrego w zespole dzieje... Pozdr. J-999 Drugi wyścig niewiele lepiej... oj chyba i przepisy powinni zmienić...najlepiej na 1000 Ducati i 750 reszta świata...Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 28, 2010 I pierwszy wyścig w piz....u, chociaż Haga doczłapał się do 8-go miejsca...coś się niedobrego w zespole dzieje...Pozdr. J-999 Drugi wyścig niewiele lepiej... oj chyba i przepisy powinni zmienić...najlepiej na 1000 Ducati i 750 reszta świata...Pozdr. J-999 Janek nikt tego tak nie zmieni.......to jest jasne ale..... Duci na szybkim torze nie jadą ( poprzednio), na krętym ??? gdzie ten moment, ale Checa jedzie..... no cóż nie zawsze sie wygrywa..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Marzec 28, 2010 Faktycznie coś niedobrego dzieje się w zespole fabrycznym Ducati. Widzieliście ten power Aprilii. Jak tu konkurować z czterema garami we V-ce jak się ma dwa i do tego zdławione ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 28, 2010 Faktycznie coś niedobrego dzieje się w zespole fabrycznym Ducati.Widzieliście ten power Aprilii. Jak tu konkurować z czterema garami we V-ce jak się ma dwa i do tego zdławione ? Swiete słowa..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 28, 2010 Mimo, że kocham Duki to po jazdach testowych na RSV4 Factory nie dziwią mnie dzisiejsze wyniki. Miałem kilka razy okazję ujeżdżać 1098R wyposażoną w pełne Termignoni 70mm oraz Aprilię RSV4 na kompletnym Akrapović EVO (jeszcze bez racingowego nastawu kompa) i powiem, że to niezły worjot :ugeek: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 28, 2010 Mimo, że kocham Duki to po jazdach testowych na RSV4 Factory nie dziwią mnie dzisiejsze wyniki.Miałem kilka razy okazję ujeżdżać 1098R wyposażoną w pełne Termignoni 70mm oraz Aprilię RSV4 na kompletnym Akrapović EVO (jeszcze bez racingowego nastawu kompa) i powiem, że to niezły worjot :ugeek: ....zwracam honor Darku, jak narazie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 28, 2010 Zmiany muszą być- no bo prywatne Ducaty jeżdżą lepiej niż fabryczny- o co kaman?? Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ciniak 1 Napisano Marzec 31, 2010 o co kaman??Pozdr. J-999 Może Tardozzi odchodząc zabrał kilku dobrych mechaników ze sobą? Albo co gorsza, schował klucz do świec? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach