Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Problem z układem wtryskowym w S4

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam, z tego co mi Maciej powiedział jest problem z jednym wtryskiem w s4. Czy da się kupić osobno wtrysk czy trzeba cała polke?

W ogole nie moge sie doszukac part numbera tego ukladu lub samego wtrysku w service manual.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kod wtrysku 280.4.005.1A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

załamałem się :P 1300 pln :P to jest sam wtrysk czy półka z wstryskami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Ale jaki jest niby problem z wtryskiem?

jutro bede dokladnie wiedzial nie chce lac wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pytam Ciebie, jakie są objawy. Nie interesuje mnie co "Maciej powiedział".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Ja pytam Ciebie, jakie są objawy. Nie interesuje mnie co "Maciej powiedział".

a to przepraszam ;)

 

No wiec po rozgrzaniu silnika pracuje na ok 2tys obr. jak obciazysz kolo to wraca do normalnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce podważać kompetencji Macieja, ale nie uważam by problem tkwił w samym wtryskiwaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Nie chce podważać kompetencji Macieja, ale nie uważam by problem tkwił w samym wtryskiwaczu.

w czym jescze w takim razie powiedz coś :) napewno sie przyda informacja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz akcesoryjny, przelotowy wydech, wysokoprzepływowy filtr powietrza i jesli się nie mylę powiększony wlot powietrza do airboxu. Wszystko to zamontowane do seryjnego modułu ECU. Co w zestawieniu z zupełnie nieadaptowalnym układem wtryskowym powodować może nieprawidłową pracę silnika. Żeby postawić jednak pewną diagnozę trzeba mieć motocykl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwitując rozważania Doktora Theodora - podpisuję się pod tą tezą.

 

Wtryskiwacz albo działa albo nie - czas jego otwarcia podyktowany jest sygnałem z ECU.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie kwestionując Waszej fachowej wiedzy dotyczącej motocykli, mogę się wypowiedzieć w kwestii samochodowych wtrysków (bo budowa i działanie chyba podobne)

 

wtrysk może byc tak uszkodzony że przy wyższych obrotach "iglica" przestaje wyrabiać i nie podaje dawki paliwa w czasie.

zazwyczaj jest tu uszkodzenie w/w iglicy - lekkie wygięcie pod wplywem zabrudzenia, ale częstszą przypadłością jest zatkanie poprzez jakiś syf "dziurek" we wtrysku - przy niskich obrotach paliwa wystarcza, przy wyzszych kuleje

 

nie chcę żeby ktoś się poczuł krytykowany czy coś, po prostu piszę jak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Masz akcesoryjny, przelotowy wydech, wysokoprzepływowy filtr powietrza i jesli się nie mylę powiększony wlot powietrza do airboxu. Wszystko to zamontowane do seryjnego modułu ECU. Co w zestawieniu z zupełnie nieadaptowalnym układem wtryskowym powodować może nieprawidłową pracę silnika. Żeby postawić jednak pewną diagnozę trzeba mieć motocykl.

Przy orginalnych akcesoriach duka miala ta sama przypadlosc.

 

nie kwestionując Waszej fachowej wiedzy dotyczącej motocykli, mogę się wypowiedzieć w kwestii samochodowych wtrysków (bo budowa i działanie chyba podobne)

 

wtrysk może byc tak uszkodzony że przy wyższych obrotach "iglica" przestaje wyrabiać i nie podaje dawki paliwa w czasie.

zazwyczaj jest tu uszkodzenie w/w iglicy - lekkie wygięcie pod wplywem zabrudzenia, ale częstszą przypadłością jest zatkanie poprzez jakiś syf "dziurek" we wtrysku - przy niskich obrotach paliwa wystarcza, przy wyzszych kuleje

 

nie chcę żeby ktoś się poczuł krytykowany czy coś, po prostu piszę jak jest

Faktycznie może tak być ponieważ przy 4-5 tys dziwne szarpanie motocykla wyczuwalem... na wyzszych juz nie bylo tego czuc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już napisałem, bez motocykla to zgadywanka. Niemniej uważam ze usterka nie leży w samym wtryskiwaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Jak już napisałem, bez motocykla to zgadywanka. Niemniej uważam ze usterka nie leży w samym wtryskiwaczu.

oczywiscie nie zignoruje tej informacji ;) dziekuje za podpowiedz ;) dam znac w pon. bo nie moge sie od piatku dodzownic do Macieja. Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wtrysk może byc tak uszkodzony że przy wyższych obrotach "iglica" przestaje wyrabiać i nie podaje dawki paliwa w czasie.

zazwyczaj jest tu uszkodzenie w/w iglicy - lekkie wygięcie pod wplywem zabrudzenia, ale częstszą przypadłością jest zatkanie poprzez jakiś syf "dziurek" we wtrysku - przy niskich obrotach paliwa wystarcza, przy wyzszych kuleje

 

Te maestro - chyba Cię ten teatr odurzył za bardzo. Uszkodzenie (zatkanie) o jakim piszesz jest jak najbardziej możliwe i spotykane. Ale jak to się ma do tematu o którym rozprawiamy - czyli podwyższonych obrotów biegu jałowego??? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
wtrysk może byc tak uszkodzony że przy wyższych obrotach "iglica" przestaje wyrabiać i nie podaje dawki paliwa w czasie.

zazwyczaj jest tu uszkodzenie w/w iglicy - lekkie wygięcie pod wplywem zabrudzenia, ale częstszą przypadłością jest zatkanie poprzez jakiś syf "dziurek" we wtrysku - przy niskich obrotach paliwa wystarcza, przy wyzszych kuleje

 

Te maestro - chyba Cię ten teatr odurzył za bardzo. Uszkodzenie (zatkanie) o jakim piszesz jest jak najbardziej możliwe i spotykane. Ale jak to się ma do tematu o którym rozprawiamy - czyli podwyższonych obrotów biegu jałowego??? :lol:

w sumie ... dobrze przynajmniej wiem w jaki sposob sie moze wtryskiwacz uszkodzic.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wtrysk może byc tak uszkodzony że przy wyższych obrotach "iglica" przestaje wyrabiać i nie podaje dawki paliwa w czasie.

zazwyczaj jest tu uszkodzenie w/w iglicy - lekkie wygięcie pod wplywem zabrudzenia, ale częstszą przypadłością jest zatkanie poprzez jakiś syf "dziurek" we wtrysku - przy niskich obrotach paliwa wystarcza, przy wyzszych kuleje

 

Te maestro - chyba Cię ten teatr odurzył za bardzo. Uszkodzenie (zatkanie) o jakim piszesz jest jak najbardziej możliwe i spotykane. Ale jak to się ma do tematu o którym rozprawiamy - czyli podwyższonych obrotów biegu jałowego??? :lol:

 

kurde, się zagalopowałem.......... macie rację kolego musieli, dałem <font color='red'>[desmo]</font> a teraz sam sobie dam w pysk

 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dałem <font color='red'>[desmo]</font> a teraz sam sobie dam w pysk

 

Jasne, pewnie jeszcze tą uszkodzoną ręką :lol: (tak nieoficjalnie to szczerze współczuję :? )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.