Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Filippo

Pomóżcie w wyborze Monstera

Polecane posty

M900 wychodziły na wtrysku od 2000r, czy wszystkie wtryskowe mają symbol IE to nie wiem, niech ktoś z większą Monsterową wiedzą się wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiem cos o tym. Mnie w moim też Nm i KM brakuje. :?

No niestety Monstery nie grzeszą mocą, ale przynajmniej mają to "coś" i nie są oklepane jak japońce

 

P.S.

Ja bym szukał Monstera 900ie -- model na wtrysku

Tylko ja mam zhamowane 130KM i 120Nm 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jaki monster??? S4???? czy S4R?? czy S4Rs , jeśli ten ostatni to może i tak.

To i tak mizerna moc w porównaniu do japońców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

S4 2001

Akcesoryjne ECU ducati performance

Wydech Przelotowy arrow 2x55mm

Ostre wałki rozrządu

Modyfikacja układu dolotowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wez mojego :D opisany w dziale -sprzedam.Z ceny jeszcze coś spuszczę wiedząc,że zostanie w klubie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego!

po pierwsze nie spiesz się, pospiech to zły doradca, ja zalogowałem się tutaj w kwietniu, koledzy i koleżanki z forum pomogli mi z zidentyfikowaniu wzoru jakiego szukam, odnośnie oznak kraks, uszkodzeń, stanu tech... itp... kupiłem końcem kwietnia...

znalazłem swojego M we Wrocławiu, zakupiłem od kolegi klubowicza (którego pozdrawiam!) to M800 dark 2003r jestem mega zadowolony...

 

A oto ABC jakiego mi udzielono i za które dziękuje jeszcze raz wszystkim ;)

viewtopic.php?f=108&t=3690

 

zapoznaj się, to kilka cennych uwag...

 

moje rady:

-wtrysk (bezwarunkowo)

-2 tarcze hamulcowe z przodu (koniecznie)

-bez dużych dzwonów (mały szlif to pikuś)

reszta jak w ABC ;)

 

powodzenia, trzymam kciuki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-bez dużych dzwonów (mały szlif to pikuś)

 

racja, każdemu się zdarzy a szlif niczemu nie grozi. Tylko kosmetycznie nie jest to poprawnie chyba że zrobione dobrze. Patrz na ograniczniki skrętu, mocniejsze przygody od razu będzie na nim widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- polecał bym jeszcze przejażdżkę na mocno rozgrzanym silniku, trasę ok 2-3km, wtedy obadasz skrzynię biegów, jak wchodzą poszczególne pozycje w górę i w dół... powinny wchodzić bez problemów, czy konieczności "dobijania" biegu.

- zwróć uwagę na hamulce, tarcze nie powinny być krzywe, wyczujesz to hamując np. tylko tylnym z 50km/h jeśli tarcza będzie (choćby min.) krzywa wyczujesz skok na dźwigni... jest to problem przy gwałtownym hamowaniu, bo zblokujesz koło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki, przed kupnem mam zamiar wziąć monstera na warsztat żeby dowiedziec sie o silniku, amortyzatorach itd. Cała podarowana mi wiedza przyda sie przed wydaniem 100 za warsztat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

faza twój Monster jest w Bd stanie, tylko za drogo, zamierzam wydac cos ok. 9500, bo jak dojda wszystkie oplaty to wyjdzie powyrzej 10 000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filippo,oddam go za tą kwotę ale ani grosza mniej.Przynajmniej zaoszczędzisz tą 100 na warsztat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.