tatran 0 Napisano Lipiec 8, 2010 Jakiś tani i dlaczego ma tarcze galfer? przy takim przebiegu to nie zjechałby oryginalnych, chyba że właścicielem był góral z alp -- killer tarcz madafaka :lol: Ale jeżeli serducho ma sprawne, to okazja niezła Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Lipiec 8, 2010 Tarcze mógł ktoś zmienić, bo tak mu się bardziej podobało. IMHO nie pasują do monsterka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 8, 2010 To Galfer-y czy Braking-i ? Są bardzo podobne. Może przed dużym przeglądem :mrgreen: zawory, paski, oleje + sprzęgło, napęd i klocki oraz opony do wymiany czyli 5000-6000PLN do włożenia :D Dlatego promocyjna cena. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tatran 0 Napisano Lipiec 8, 2010 Włożyć zawsze możesz i równowartość motocykla. Ogólnie stan ma być w miarę przyzwoity i tyle. Igła to dla mnie są w salonie i to nie zawsze. (Może się bubel trafić :lol: ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Lipiec 10, 2010 niby z Whitestoku ale idze pierwszy raz szału nie ma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 11, 2010 Włożyć zawsze możesz i równowartość motocykla. Ogólnie stan ma być w miarę przyzwoity i tyle.Igła to dla mnie są w salonie i to nie zawsze. (Może się bubel trafić :lol: ) Chyba nie rozumiem co masz na myśli. Albo motocykl jest po serwisie, albo go wymaga i wiąże się to z kosztami. Są czynności serwisowe które nie podlegaja dyskusji. Ich zrobienie nie jest więc tylko kaprysem własciciela i wkładaniem pieniedzy w takim rozumieniu. S4 jest motocyklem relatywnie drogim w kwestii serwisowej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach