Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
czerwiec

pojemność zbiornika paliwa 1098

Polecane posty

hej. Wydawało mi sie ze moja duka pali na maxa ale okazuje sie ze spalanie przy butowaniu jest poniżej 9l ale za to pojemność mojego zbiornika to 13l. Z katalogów wyczytalem ze 15l. Jak wasze zbiorniki? Moze zmiana geometrii tzn podniesiemie tyłu i obnizenie przodu spowodowało ze nie wchodzi do końca? Tankowanie co 100km jest męczące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Mój Piaggio ZIP 50ccm ma pojemność 5l, rezerwa zapala się przy 3l a przestaje jechać jak ma w sobie jeszcze 1,5l to jest dopiero powód do załamki... czaisz temat jak by Twoja 1098 stawała w miejscu mając ok 4,5l wachy :?: :o :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to mi Dusia więcej pali..... bo zazwyczaj tak 10-12L.

Rekord w min spalaniu miałem jadąc mega laitowo i udało mi się zrobić 166km na 13L.

Też zwykle jak tankuje to wchodzi 12-13L więc pit stop co ok 100km. Aż strach wjechać na autostrade. Podobno rezerwa jest dośc spora ale nie próbowałem jechać az stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spalanie przy butowaniu jest poniżej 9l ale za to pojemność mojego zbiornika to 13l. Tankowanie co 100km jest męczące

 

moze matmy nie jestem orlem ale cos sie tu nie zgadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku tez miałem takie obawy, ze pali jak smok, ale tak nie jest. Pojemność zbiornika paliwa 15, 5 l rezerwa zapala się gdy pozostaje 5. Na rezerwie przy spokojnej jeżdzie 80 km przy mocnej 40-50 km.

Np Wrocław- Chorzów 187 km pełne tankowanie rezerwa zapala się po przejechaniu 170 km V 180-200.....

W pismie motocyklowym okreslono zasię 11 - tki na 280km ???? więc nie ma co narzekać, choć spalanie na poziomie 5,5 .......to po co superbike? Spalanie 6,5 - 7 takie miałem jak jechałem na WDW. Lampak zapalała mi się w identycznym czasie co 999s.....Monstery paliły wiecej, choć tego nie było widać, ale one maja poprostu mniejszą rezerwę ( Kasper 2,5 l)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde to moj superbike (748) jest po prostu mega oszczedny

jazda w sobotę, 189km, spalone 9,7l V 160-220km/h

powrot niedziela 191km, 14,5l V 180 - 269km/h (vmax brany z gps :D 24km wiecej niz podaje producent dla serii - jednak wydech, brak filtra i chip robia swoje :D) ostatnoie 42km z predkoscia do 120km/h gdyz jechalem bez hamulcow, bo przednia klamka sie zlatala tuz przyu pompie, a tylnego hamulca brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie interesowało mnie spalanie ale widmo jazdy z R1, CBR w dłuższą trasę z i innymi sportami japońskimi jest dość słabe jeśli będę co 100km wołał o postój. Raz już pchałem Duke na stacje.Niestety nie wiem ile wówczas miałem w baku. Od niedawna liczę przejechane km i ilość wlanego paliwa. Poza tym zmieniłem styl jazdy co może przełożyć się na zmniejszenie spalania. W każdym razie moja 1098S (standard) pokazała mi na autostradzie 299 i obroty rosły. Normalnie niemożliwe!!!

BTW

Oprócz Duki mam do dyspozycji R1 i powiem szczerze, że jak na nią wsiadam to czuje się jak na turystyku. Kanapa duża i wygodna, nogi w kolanach prawie wyprostowane, w lusterkach wszystko widać, jedynie co jest lepsze to waga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest lżejsza a poza tym ma inaczej usytuowany środek ciężkości. Przesuwając jedną lub drugą w garażu doskonale czuje to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, to ciekawe? Ja nie pamietam juz porównania, ale R1 kilka kilo jest cięższa, a rozłożenie środka powinno być chyba na plus dla 10-tki? czyżby tak mało ważył silnik ( 4 cylindry w rzędzie) dość wysoko osadzony? To mówisz , że Duca sprawia wrażenie( jest) cięższa.....a jak prowadzenie i inne parametry?

Bo spalanie pamietam 13 litrów nie moje......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
msj    0
Oprócz Duki mam do dyspozycji R1 i powiem szczerze, że jak na nią wsiadam to czuje się jak na turystyku. Kanapa duża i wygodna, nogi w kolanach prawie wyprostowane, w lusterkach wszystko widać

 

Przykazanie szóste :shh:

 

Poza tym widzię, że kolega grzeszy myślą i słowem :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yamaha Waga:177 kg

 

 

Ducati 1098 Waga: 173 kg

 

Jak widać Duka jest lżejsza ale podczas przesuwania stawiania do pionu przy duce muszę użyć siły.

Mniejsza z tym bo jak już się na niej siedzi i jedzie to nie czuje się niczego oprócz przyjemnosći.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie w szeroko pojętym manewrowaniu motocyklami nie chodzi o używaniu siły tylko o technikę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

manewry manewrami ale siła jest potrzebna. Jest siła statyczna, dynamiczna i tak dalej i dalej. Widać kto jaką siłą dysponuje na wyścigach jak ma podnieść motorek ważący 140kg:-))))

I tak z pytania o pojemność zbiornika mam dywagacje na temat, hmmmmm różny:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja 10tka pali IMHO wyjątkowo mało. Przy "spokojnej" jeździe 7,5l przy łojeniu litr/półtora więcej.

Co ciekawe często latałem z Jarem (848 na termi) i jego pali litr więcej przy takich samych wygłupach.

Monster S4R testastretta na termi palił jak smok ale w przeciwieństwie do niego 10ka nie strzela z wydechów i nie smierdzi tak niedopalonym paliwem jak było to w monsterze, może stąd też jej niskie spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.