czerwiec 0 Napisano Sierpień 5, 2010 hej. Wydawało mi sie ze moja duka pali na maxa ale okazuje sie ze spalanie przy butowaniu jest poniżej 9l ale za to pojemność mojego zbiornika to 13l. Z katalogów wyczytalem ze 15l. Jak wasze zbiorniki? Moze zmiana geometrii tzn podniesiemie tyłu i obnizenie przodu spowodowało ze nie wchodzi do końca? Tankowanie co 100km jest męczące Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Sierpień 5, 2010 Mój Piaggio ZIP 50ccm ma pojemność 5l, rezerwa zapala się przy 3l a przestaje jechać jak ma w sobie jeszcze 1,5l to jest dopiero powód do załamki... czaisz temat jak by Twoja 1098 stawała w miejscu mając ok 4,5l wachy :?: :o :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Sierpień 5, 2010 No to mi Dusia więcej pali..... bo zazwyczaj tak 10-12L. Rekord w min spalaniu miałem jadąc mega laitowo i udało mi się zrobić 166km na 13L. Też zwykle jak tankuje to wchodzi 12-13L więc pit stop co ok 100km. Aż strach wjechać na autostrade. Podobno rezerwa jest dośc spora ale nie próbowałem jechać az stanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Sierpień 5, 2010 Może rozwiązaniem jest zbiornik od transalpa? :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Sierpień 6, 2010 spalanie przy butowaniu jest poniżej 9l ale za to pojemność mojego zbiornika to 13l. Tankowanie co 100km jest męczące moze matmy nie jestem orlem ale cos sie tu nie zgadza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Sierpień 6, 2010 Na początku tez miałem takie obawy, ze pali jak smok, ale tak nie jest. Pojemność zbiornika paliwa 15, 5 l rezerwa zapala się gdy pozostaje 5. Na rezerwie przy spokojnej jeżdzie 80 km przy mocnej 40-50 km. Np Wrocław- Chorzów 187 km pełne tankowanie rezerwa zapala się po przejechaniu 170 km V 180-200..... W pismie motocyklowym okreslono zasię 11 - tki na 280km ???? więc nie ma co narzekać, choć spalanie na poziomie 5,5 .......to po co superbike? Spalanie 6,5 - 7 takie miałem jak jechałem na WDW. Lampak zapalała mi się w identycznym czasie co 999s.....Monstery paliły wiecej, choć tego nie było widać, ale one maja poprostu mniejszą rezerwę ( Kasper 2,5 l) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Sierpień 6, 2010 kurde to moj superbike (748) jest po prostu mega oszczedny jazda w sobotę, 189km, spalone 9,7l V 160-220km/h powrot niedziela 191km, 14,5l V 180 - 269km/h (vmax brany z gps :D 24km wiecej niz podaje producent dla serii - jednak wydech, brak filtra i chip robia swoje :D) ostatnoie 42km z predkoscia do 120km/h gdyz jechalem bez hamulcow, bo przednia klamka sie zlatala tuz przyu pompie, a tylnego hamulca brak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czerwiec 0 Napisano Sierpień 10, 2010 nigdy nie interesowało mnie spalanie ale widmo jazdy z R1, CBR w dłuższą trasę z i innymi sportami japońskimi jest dość słabe jeśli będę co 100km wołał o postój. Raz już pchałem Duke na stacje.Niestety nie wiem ile wówczas miałem w baku. Od niedawna liczę przejechane km i ilość wlanego paliwa. Poza tym zmieniłem styl jazdy co może przełożyć się na zmniejszenie spalania. W każdym razie moja 1098S (standard) pokazała mi na autostradzie 299 i obroty rosły. Normalnie niemożliwe!!! BTW Oprócz Duki mam do dyspozycji R1 i powiem szczerze, że jak na nią wsiadam to czuje się jak na turystyku. Kanapa duża i wygodna, nogi w kolanach prawie wyprostowane, w lusterkach wszystko widać, jedynie co jest lepsze to waga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Sierpień 10, 2010 Waga???? Bo, ze co? I tak sie w długiej drodze po około 100-150 zawsze staje, więc luz...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czerwiec 0 Napisano Sierpień 10, 2010 jest lżejsza a poza tym ma inaczej usytuowany środek ciężkości. Przesuwając jedną lub drugą w garażu doskonale czuje to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Sierpień 10, 2010 Hm, to ciekawe? Ja nie pamietam juz porównania, ale R1 kilka kilo jest cięższa, a rozłożenie środka powinno być chyba na plus dla 10-tki? czyżby tak mało ważył silnik ( 4 cylindry w rzędzie) dość wysoko osadzony? To mówisz , że Duca sprawia wrażenie( jest) cięższa.....a jak prowadzenie i inne parametry? Bo spalanie pamietam 13 litrów nie moje...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
msj 0 Napisano Sierpień 10, 2010 Oprócz Duki mam do dyspozycji R1 i powiem szczerze, że jak na nią wsiadam to czuje się jak na turystyku. Kanapa duża i wygodna, nogi w kolanach prawie wyprostowane, w lusterkach wszystko widać Przykazanie szóste :shh: Poza tym widzię, że kolega grzeszy myślą i słowem :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czerwiec 0 Napisano Sierpień 10, 2010 Yamaha Waga:177 kg Ducati 1098 Waga: 173 kg Jak widać Duka jest lżejsza ale podczas przesuwania stawiania do pionu przy duce muszę użyć siły. Mniejsza z tym bo jak już się na niej siedzi i jedzie to nie czuje się niczego oprócz przyjemnosći. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Sierpień 10, 2010 Panowie w szeroko pojętym manewrowaniu motocyklami nie chodzi o używaniu siły tylko o technikę :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czerwiec 0 Napisano Sierpień 10, 2010 manewry manewrami ale siła jest potrzebna. Jest siła statyczna, dynamiczna i tak dalej i dalej. Widać kto jaką siłą dysponuje na wyścigach jak ma podnieść motorek ważący 140kg:-)))) I tak z pytania o pojemność zbiornika mam dywagacje na temat, hmmmmm różny:-D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Sierpień 10, 2010 Moja 10tka pali IMHO wyjątkowo mało. Przy "spokojnej" jeździe 7,5l przy łojeniu litr/półtora więcej. Co ciekawe często latałem z Jarem (848 na termi) i jego pali litr więcej przy takich samych wygłupach. Monster S4R testastretta na termi palił jak smok ale w przeciwieństwie do niego 10ka nie strzela z wydechów i nie smierdzi tak niedopalonym paliwem jak było to w monsterze, może stąd też jej niskie spalanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach