Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
lkrencik

Nowe klamki, sety, zbiorniczki itp - made in china :)

Polecane posty

Tak w tym modelu był problem ze średnicą, Pazzo jest firmą kanadyjska, klamki robią na bazie kanadyjskich modeli. Najprawdopodobniej tu jest cały myk, że mocowanie jest w tych modelach troche inne. Odpowiednia tulejka załatwia sprawe a i bez tego da się jeździć z tego co słyszałem:)

 

 

hmmm...pierwsze słyszę, żeby były różnice w częściach USDM i EU, ja mam hamerykańca i wsjo zawsze pasiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witka,

Carry przechodzimy do konkretów.

Zgodnie z naszą rozmową telefoniczną.

Chcę sobie poprawić humor poprzez zakup klamek zgodnie z guidem zamieszczonym na stronie pazzo racing:

MTS1000SDS/DS 2004-2006 (DB-80/DC-80) : klamki w wersji krótkiej, kolor klamki czarny, selektor srebrny.

Będę je brał za probraniem, jak będziesz miał na składzie, to daj znać - prześlę ci adres na pw.

Ende

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

210zł za komplet?

 

jeśli tak to proszę czarne.

sprzęgło długie, hamulec krótki :)

 

 

pozdro

żółty Mikoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

edit:

 

1. geni, Ducati, MTS1000SDS/DS, 2004-2006, krótkie, czarne klamki, srebrne regulatory, (DB-80/DC-80)

2. Mikos, Ducati, 900SS, 1998-2006, sprzęgło długie, hamulec krótki, czarne klamki, czarne regulatory, (DB-80/DC-80)

 

 

pozdro

Mikoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm...z chęcią wzięłabym takie klameczki, ale mam pytanie, czy czasem przez krótką klamkę sprzęgła nie przeciera się linka? Może głupie pytanie, ale odkąd kumpel założył takowe w swoim motocyklu - a było to w tym sezonie, musiał wymieniać już dwie i twierdzi, że to wina klamki :/ Coś w tym jest czy tylko przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kinga, w ducati jest hydraulicznie sterowane sprzęgło, więc nie ma linki. Inna sprawa że klamka nic do linki mieć nie powinna. Druga sprawa że w suchosprzęgłowych ducatach krótka klamka sprzęgła to nieporozumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego modelu Ducati będą pasowały klamki do Wdowy- Ducati 600 SS 1994? Obstawiam Monstera 600, ale przed zamówieniem wolę się upewnić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. geni, Ducati, MTS1000SDS/DS, 2004-2006, krótkie, czarne klamki, srebrne regulatory, (DB-80/DC-80)

2. Mikos, Ducati, 900SS, 1998-2006, sprzęgło długie, hamulec krótki, czarne klamki, czarne regulatory, (DB-80/DC-80)

3.Faza,ten sam model co Mikos.Wszystko czarne,któtkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. geni, Ducati, MTS1000SDS/DS, 2004-2006, krótkie, czarne klamki, srebrne regulatory, (DB-80/DC-80)

2. Mikos, Ducati, 900SS, 1998-2006, sprzęgło długie, hamulec krótki, czarne klamki, czarne regulatory, (DB-80/DC-80)

3.Faza,Ducati, 900SS, 1998-2006, krótkie, czarne klamki, czarna regulacja, (DB-80/DC-80)

4.Theodor,Ducati Monster S4 2001. Sprzęgło długa, hamulec krótka. Czarne, czerwone regulatory. (niech potwór wie że go nie zostawię okaleczonego)(Mam sponsora :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Druga sprawa że w suchosprzęgłowych ducatach krótka klamka sprzęgła to nieporozumienie.

 

Dlaczego? Bo ciezko sie wysprzegla?

 

W swoim mam krotkie + wiekszy silownik sprzegla i moge je wciskac jednym palcem ;) Wiec to i to a wszystko bedzie hulac lepiej niz fabrycznie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z akcesoryjnym siłownikiem, a i owszem. Przy standarcie nie tyle jest twarde co brak wyczucia i dozowalności sprzęgła. Przejechać miasto z czymś takim to dramat. Wszystko na miarę potrzeb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kinga, w ducati jest hydraulicznie sterowane sprzęgło, więc nie ma linki. Inna sprawa że klamka nic do linki mieć nie powinna. Druga sprawa że w suchosprzęgłowych ducatach krótka klamka sprzęgła to nieporozumienie.

 

uff, to dobrze ;) dzięx

 

W takim razie dopisuje się do listy:

 

1. geni, Ducati, MTS1000SDS/DS, 2004-2006, krótkie, czarne klamki, srebrne regulatory, (DB-80/DC-80)

2. Mikos, Ducati, 900SS, 1998-2006, sprzęgło długie, hamulec krótki, czarne klamki, czarne regulatory, (DB-80/DC-80)

3.Faza,Ducati, 900SS, 1998-2006, krótkie, czarne klamki, czarna regulacja, (DB-80/DC-80)

4.Theodor,Ducati Monster S4 2001. Sprzęgło długa, hamulec krótka. Czarne, czerwone regulatory. (niech potwór wie że go nie zostawię okaleczonego)(Mam sponsora :D )

5. Kinga-KingRider, Ducati 750SS od 1998( te same klamki pasują do 900SS) sprzęgło długa, hamulec krótki, klamki złote, czerwone regulatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klamki zalozone :D

poza tym ze jakis pierdzielnięty chinczyk na odwrot przykrecil jedna srubke (nakretka jest od gory zamiast od dolu) i nie moge tego odkrecic, to eszystko jest super - polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie delikatnie zweryfikować, a zarazem rozszerzyć zamówienie

1. geni,

a) Ducati, MTS1000SDS/DS, 2004-2006, długie, czarne klamki, srebrne regulatory, (DB-80/DC-80)

b) Ducati, SportClassic 1000, 2006-2009, długie, srebrne klamki, złote regulatory, (DB-80/DC-80)

2. Mikos, Ducati, 900SS, 1998-2006, sprzęgło długie, hamulec krótki, czarne klamki, czarne regulatory, (DB-80/DC-80)

3.Faza,Ducati, 900SS, 1998-2006, krótkie, czarne klamki, czarna regulacja, (DB-80/DC-80)

4.Theodor,Ducati Monster S4 2001. Sprzęgło długa, hamulec krótka. Czarne, czerwone regulatory. (niech potwór wie że go nie zostawię okaleczonego)(Mam sponsora :D )

5. Kinga-KingRider, Ducati 750SS od 1998( te same klamki pasują do 900SS) sprzęgło długa, hamulec krótki, klamki złote, czerwone regulatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z akcesoryjnym siłownikiem, a i owszem. Przy standarcie nie tyle jest twarde co brak wyczucia i dozowalności sprzęgła. Przejechać miasto z czymś takim to dramat. Wszystko na miarę potrzeb.

 

Powiedz mi czy faktycznie wygodniesza jest krótka klamka hamulca niż standardowa? Bo o sprzegle już wiem że lepiej długa, a hamulec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze taka klamka ma większy i pecyzyjniejszy zakres regulacji położenia

Przy standardowej klamce i z fabrycznym ustawieniem pompy naciskasz i tak klamke maxymalnie w 2/3 długości. Czyli ta pozostała dlugość i tak nie ma znaczenia. Tak na marginesie. Nie sądzę aby ktokolwiek zwrócił uwagę na to jak miałem założone pompy u siebie, ale palcem środkowym trafiałem na koniec klamki. Przy krótkich klamkach wykżystujesz więc i tak tej samej długości dźwignię, a odpada ryzyko złamania klamki przy wywrotce, przynajmniej jest mniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.